Gjest madam_mim Skrevet 1. juli 2008 #1101 Del Skrevet 1. juli 2008 hmm.. kanskje vi bare skal gå for han vi har tenkt da? :klø: Her er hans bryllupsgalleri.. Proft nok for oss tror jeg.. hva heter fotografen din? Marius ett eller annet...Kjæresten har ikke fått med seg etternavnet Hun andre kan jeg sende deg navn på PM, vil ikke legge det ut her Hva skal han fotografen dere har tenkt på ha for jobben da, og hva er inkludert i prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 1. juli 2008 #1102 Del Skrevet 1. juli 2008 Marius ett eller annet...Kjæresten har ikke fått med seg etternavnet Hun andre kan jeg sende deg navn på PM, vil ikke legge det ut her Hva skal han fotografen dere har tenkt på ha for jobben da, og hva er inkludert i prisen? Står forklart nest siste post i min bok (gidder ikke skrive alt igjen, og vil ha besøk! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1103 Del Skrevet 1. juli 2008 Såpe? Hva er det? I like to be a little dirty.. :lur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1104 Del Skrevet 1. juli 2008 Denne sangen er så fin at man nesten må gråte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1105 Del Skrevet 1. juli 2008 Aahh.. MIm! Det er så kjedelig her inne uten deg og pysepus.. Nei nå går jeg og legger meg! Natta Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1106 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg liker side 57 bedre enn side 56... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1107 Del Skrevet 1. juli 2008 Og dessuten har jeg bare 56 innlegg igjen til jeg er på 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1108 Del Skrevet 1. juli 2008 Okei jeg løy, 63 :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1109 Del Skrevet 1. juli 2008 Tenk så skuffet mim kommer til å bli når hun oppdager at reka har hatt det morro uten henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1110 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg har forresten enda en fin sang, vil du ha den også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1111 Del Skrevet 1. juli 2008 Okei da Mim, siden du innsisterer og maser sånn så skal du få den. Ro deg ned litt da! Du maser så fælt om å få den!! Hvis du maser mer nå får du den ikke altså. Nei jeg er alvorlig, ikke mer mas nå! Okei, greit du får den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1112 Del Skrevet 1. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1113 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg tror kanskje jeg må lage en dj liste til her. Lenge siden jeg lagde det. Eller kanskje det var i min egen bok jeg lagde det? Samma det, du får den her. Jeg må bare finne ut hvilke sanger jeg vil ha i den. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1114 Del Skrevet 1. juli 2008 Godt jeg har hele natten til å tenke ut hvilke sanger jeg vil ha i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1115 Del Skrevet 1. juli 2008 Dj reka, musikkliste uke 27 Chris Brown - Forever New Kids on the block - Summertime The Last Goodnight - Stay Beautiful Mairi Cambell - Aud Lang Syne John Mayer - Say Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1116 Del Skrevet 1. juli 2008 Det var en vakker begynnelse på side 57! Så da gidder jeg ikke mer og drar og overfaller noen andres bok Ha en fin kveld kjære mims, håper du koser deg med bildene og forloveden () Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 1. juli 2008 #1117 Del Skrevet 1. juli 2008 Du er GAL reka, har du blitt kokt? Nuffelige lille rekemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juli 2008 #1118 Del Skrevet 2. juli 2008 Noen som har kjeda seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. juli 2008 #1119 Del Skrevet 2. juli 2008 Du er GAL reka, har du blitt kokt? Nuffelige lille rekemor. Nei jeg bare kjedet meg sånn Og så ville jeg bli B kjendis så jeg måtte bruke opp noen innlegg Noen som har kjeda seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. juli 2008 #1120 Del Skrevet 2. juli 2008 søteste Reka som finnes Godt du holder liv i boka mi Men seriøst, hva i all verdens land og pannekaker holdt jeg med på i går kveld siden jeg ikke var innpå her samtidig :klø: skal vi se....Vi såg litt på den nye lege-serien på tv2, Medium etterpå og så Pacific Blue...Men etter det??? hehe, nå kom jeg på det Men det egner seg ikke på trykk Liker spillelista di forresten dj Rekis, vil du være dj i bryllupet mitt...æh, jeg mener selvsagt vårt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg