Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Fremhevede innlegg

Gjest madam_mim
Skrevet

Altså, dere skal jo likevel være der og ha ansvar for underholdningen, så da kan dere gjøre litt nytte for dere først....:skratte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pysepus
Skrevet
Altså, dere skal jo likevel være der og ha ansvar for underholdningen, så da kan dere gjøre litt nytte for dere først....:skratte:

Ja, det er jo sant det! :ler: Skal dere ha mange sanger eller trenger dere noen ekstra? Og jeg har jo allerede skrevet en tale, så kanskje jeg bare kan ta den hos dere også?? :-D

Gjest madam_mim
Skrevet
Ja, det er jo sant det! :ler: Skal dere ha mange sanger eller trenger dere noen ekstra? Og jeg har jo allerede skrevet en tale, så kanskje jeg bare kan ta den hos dere også?? :-D

:skratte: ja det kan du jo, for den var veldig bra :jepp: Kan kanskje ta ansvar for lysbildefremvisningen også du da?? :klø: Du har jo en klar likevel :hoho:

Seriøst, jeg aner ikke om noen skal holde tale jeg :sjenert: Hvem sier fra til oss om det, toastmaster?!

Gjest Pysepus
Skrevet

Ja, jeg har en film om kjærester også :lur: Kan ta den også :fnise:

Folk gir beskjed til toastmaster eller oss om det - hva har dere skrevet på bryllupssiden deres da vennen? ;)

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

Der står det at de skal ta kontakt med toastmaster, og tlf nr hans står der også :Nikke: så det har jeg klart å få til :ler: Men vet ikke hvor mange som er innpå der og ser da, har ikke fått noen hilsener etter vi leverte ut invitasjonene ihvertfall :sukk:

Men hvorfor skulle de si fra til dere om sanger og taler?? :klø: Det er jo ingen som vet om dere :skratte:

Endret av madam_mim
Gjest Pysepus
Skrevet

Til vårt bryllup gir de beskjed til oss, til deres bryllup gir de beskjed til dere :fnise:

Gjest madam_mim
Skrevet
Til vårt bryllup gir de beskjed til oss, til deres bryllup gir de beskjed til dere :fnise:

:skratte: ja det stemte bedre :skratte: skjønte ikke hvorfor de skulle gi beskjed til dere :hoho::klaske:

Gjest Alvebruden
Skrevet
:skratte: ja det stemte bedre :skratte: skjønte ikke hvorfor de skulle gi beskjed til dere :hoho::klaske:

Jeg må bare le av dere to skrullehøner. :kaklehone:

Underholdning på høyt nivå!

:skratte:

:klemmer:

Skrevet
:hoho: Dere er så rare hele gjengen her inne, nesten så man ikke greier følge med her! :ler:
Gjest madam_mim
Skrevet
:hoho: Dere er så rare hele gjengen her inne, nesten så man ikke greier følge med her! :ler:

:fy_fy: Fei foran din egen dør tullehøne :skratte: rar du også :tunge1:

Og søt :rødme:

Gjest madam_mim
Skrevet
Jeg må bare le av dere to skrullehøner. :kaklehone:

Underholdning på høyt nivå!

:klemmer:

:fnise:

Skrevet

Nå har jeg sendt deg bilder på facebook, fra vielsen i kjerka di! :hoppe:

blir dårlige bilder da, for det er så mørkt :(

Gjest madam_mim
Skrevet

Glemte forresten å si at vi kanskje har fått tak i enda billigere fotograf :overrasket: Ei kjæresten jobber med har en sønn som driver med modellfotografering, og han tar bryllupsoppdrag også innimellom..Pris; 2000 kr for å følge oss så mye vi vil, bilder på cd og fotobok :dåne: Vi tar en sånn :jepp:

Hun skulle ta med album av jobbene han har gjort før vi bestemmer oss 100 %, men seriøst, 2000 kr er jo ingenting :hoppe: Vi kommer til å gå i pluss vi :skratte:

Gjest Alvebruden
Skrevet

:hoho:

Jeg tror jeg kreperer her. :skratte: Får vondt i magen...........

Hjelp!!!!!!!!!!

Gjest madam_mim
Skrevet
Nå har jeg sendt deg bilder på facebook, fra vielsen i kjerka di! :hoppe:

blir dårlige bilder da, for det er så mørkt :(

*løper inn på facebook*

Gjest Alvebruden
Skrevet
Glemte forresten å si at vi kanskje har fått tak i enda billigere fotograf :overrasket: Ei kjæresten jobber med har en sønn som driver med modellfotografering, og han tar bryllupsoppdrag også innimellom..Pris; 2000 kr for å følge oss så mye vi vil, bilder på cd og fotobok :dåne: Vi tar en sånn :jepp:

Hun skulle ta med album av jobbene han har gjort før vi bestemmer oss 100 %, men seriøst, 2000 kr er jo ingenting :hoppe: Vi kommer til å gå i pluss vi :skratte:

:hoppe:

Ikke noe å lure på engang.

:klappe: for dere.

Gjest madam_mim
Skrevet

Jeg tror jeg kreperer her. :skratte: Får vondt i magen...........

Hjelp!!!!!!!!!!

Ikke dø fra oss, vi skal slutte å være morsomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:skratte: :skratte: :skratte:

Gjest Alvebruden
Skrevet
Ikke dø fra oss, vi skal slutte å være morsomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:skratte: :skratte: :skratte:

:skratte: Det tror jeg snart dere må gjøre. :hoho: Jeg tåler ikke dette her mer.

Gjest Alvebruden
Skrevet

Tror det var riktig person jeg sendte forespørsel til på face. Var det?

:klø:

Skrevet (endret)

Bra for deg at du kom med den siste kommentaren der altså. Ellers hadde det blitt:

:slåss: :gråte: :sinna::trist::sur:

Men man kan da ikke :slåss: :gråte: :sinna::trist::sur: med en som er så søt som MIM :-D

Edit: Leif was here..

Endret av Reka
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...