Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Nei, han har sagt veldig mye stygt egentlig om meg og han har på en måte lovd litt at han skal gjøre noe i bryllupet vi prøver å unngå bare for at jeg fortjener det... :sjenert:

Ha en fin dag Mim! :klemmer:

seriøst?! uff så vondt :kose: men han skal gjøre noe fint for deg i bryllupet, sant?? Avogtil lurer jeg på hva folk tenker med og på :roll: For hva det er verdt; jeg synes du er en kjempejente, og vet jeg snakker for flere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Da har jeg prata med menighetskontoret for å få vite litt mer, jeg har liksom bare fått bekrefta dato og klokkeslett - ingenting mer :roll:

Foreløpig var det ingen andre som skal gifte seg den datoen (hun mente det hadde noe med tallet 13 å gjøre :ler: ) så vi står fritt i forhold til pynting :hoppe: Ikke for det at jeg har planer om voldsomt mye blomster og sånn, men greit å ha frie tøyler :Nikke:

De hadde ikke registrert at vi hadde egen prest :overrasket: så da fikk jeg ordnet det også :) Og de 1500 kr vi skal betale for å ha kirka (ingen av oss hører til der) kom leeeenge etter bryllupet, så det trengte vi ikke tenke på enda :fnise:

Ellers så var det dette med musikken da :sukk: Prosten mente vi burde velge noe som kantor kunne spille på orgelet sitt, fordi de hadde dårlig erfaring med musikk spilt over anlegg :sur: det hørtes tomt og klangløst ut visstnok, og han prosten er nå verdens hyggeligste mann - han sier det ikke for å være vanskelig :fnise: Hvis kantor ikke kan/vil spille May It Be (eller det ikke blir fint) så står vi på bar bakke :dåne: Da det bli Pachbells Canon in D Major som inngang...og da vil jeg ha den som utgang også, samme hva kjæresten sier :ler:

Prøvingspapirene var det menighetskontoret som skulle ha, så da vet jeg hvor de skal også når vi får de tilbake :hoppe:

Har fått visst mye idag :jepp:

Nå skal jeg bestille blomster til bryllupet (og til meg; fylle opp solkortet, bestille frisørtime og manikyr og pedikyr - skattepengene er nemlig komt :juhu: Viktig å bruke litt med en gang :lur: før de forsvinner :sukk:)

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Knall med sånne dager der en får gjort unna litt :jepp:

Nå har jeg bytta kubbelysene til rett farge og snakka med MesterGrønn ang. calla :) Hun mente de pleide å ha calla i september til sånn 3 for 2 tilbud, men visste ikke sikkert om de hadde når jeg trengte før 14 dager før bryllupet :sjokkert: Kan jo ikke vente så lenge, plutselig står jeg der uten blomster!! Hun skulle sjekke litt ekstra og gi meg tilbakemelding på fredag etter frisørtimen min :danser: Har også bestilt meg manikyr og fotpleie, så jeg går noen herrrlige dager i møte :hoppe:

Hår, hender og føtter skal bli sommerklar :briller:

Nå skal jeg henge opp selvlysende stjerner i taket hos lille frøken her i hus og synge natta sang - så er det fred å få :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Så flink du har vaert!

Hva var feil med fargen på lysene?

Jeg har sendt deg PM forresten ;)

Hihi, jeg har 3 forskjellige farger på forskjellige størrelser, og bomma selvsagt på den mellomste og den minste - bytta om fargene :roll: Men fikk bytta om idag, så nå ligger de fint i eska si og venter :fnise: Må visst få meg en større eske - nå er det haug på :ler:

Svarte på PM`en din, men sier det her også; kjempefin kjole du har funnet deg Amadea, superfin!! :klem: Tror rosa calla blir rålekkert til :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg heiser :flagg: for deg mim. Du har vært så flink i dag. :klappe: Du har gjort masse. :juhu:

Åh, du er nå så søt :sjenert: flagg og greier - tror det er første gang noen har flagga for meg :fnise: kjæresten var bare bekymra for jeg har brukt litt mye penger idag :fnise: Han skjønner seg ikke på dette hudpleie-greiene sier han :ler: Men det han ikke vet er at jeg har bestilt massasje til han også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Åh, du er nå så søt :sjenert: flagg og greier - tror det er første gang noen har flagga for meg :fnise: kjæresten var bare bekymra for jeg har brukt litt mye penger idag :fnise: Han skjønner seg ikke på dette hudpleie-greiene sier han :ler: Men det han ikke vet er at jeg har bestilt massasje til han også :lur:

Klart det må feires. :skaal:

Mannfolk skjønner seg som regel ikke på det. :fnise: Så snill du er som har ordnet massasje til han. :) Rett før bryllupet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på med :skaal: for en utrolig effektiv dag :juhu: det er veldig deilig med dager da mye blir gjort og du ser lista blir kortere :juhu:

du er suuuper flink :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Klart det må feires. :skaal:

Mannfolk skjønner seg som regel ikke på det. :fnise: Så snill du er som har ordnet massasje til han. :) Rett før bryllupet eller?

Nei ikke til bryllupet, nå :)

Han skal få rett før bryllupet også - men vet han hadde hatt godt av å bli knødd opp litt nå også, så... :fnise: Har tenkt å be han kjøre meg når jeg skal ha manikyr på lørdag, og gi han gavekortet når vi kommer fram - han får massasje mens jeg fikser hendene mine :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Nei ikke til bryllupet, nå :)

Han skal få rett før bryllupet også - men vet han hadde hatt godt av å bli knødd opp litt nå også, så... :fnise: Har tenkt å be han kjøre meg når jeg skal ha manikyr på lørdag, og gi han gavekortet når vi kommer fram - han får massasje mens jeg fikser hendene mine :jepp:

Snille :) og smarte :lur: mim. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hihi, jeg har 3 forskjellige farger på forskjellige størrelser, og bomma selvsagt på den mellomste og den minste - bytta om fargene :roll: Men fikk bytta om idag, så nå ligger de fint i eska si og venter :fnise: Må visst få meg en større eske - nå er det haug på :ler:

Svarte på PM`en din, men sier det her også; kjempefin kjole du har funnet deg Amadea, superfin!! :klem: Tror rosa calla blir rålekkert til :dåne:

Hm.. synes fargene var fine jeg da :) Men jeg har jo ikke peiling.

Takk for ros! :klem:

Det er ikke så greit for disse mannfolka altså. Kjaeresten har gått med på to ansiktsbehandlinger, manikyr og frisör på selve bryllupsdagen. :lur: Han har nå hatt én ansiktsbehandling og vil ikke mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hm.. synes fargene var fine jeg da :) Men jeg har jo ikke peiling.

Takk for ros! :klem:

Det er ikke så greit for disse mannfolka altså. Kjaeresten har gått med på to ansiktsbehandlinger, manikyr og frisör på selve bryllupsdagen. :lur: Han har nå hatt én ansiktsbehandling og vil ikke mer :ler:

Fargene er de samme; skal ha kremfarga av de største, brune av de mellomste og beige av de minste, så hadde jeg kjøpt beige av de største og brune av de minste - og da passa jo ikke det med de jeg hadde hjemme fra før :fnise: Skal ikke være lett :roll: Jeg har teflonhjerne :ler:

Tror ikke det hadde vært noe problem å få kjæresten med på verken ansiktsbehandling eller manikyr, han liker å ta seg bra ut :lur: men han trenger det strengt tatt ikke, ren og fin hud og kontorhender :fnise: verre for meg som jobber i barnehage, hendene mine er helt herpa :sjenert: Hva gjør de forresten når de har manikyr på menn??? Det samme som på oss? Unntatt lakken da :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...