Gjest madam_mim Skrevet 25. juni 2008 #1001 Del Skrevet 25. juni 2008 Nei, han har sagt veldig mye stygt egentlig om meg og han har på en måte lovd litt at han skal gjøre noe i bryllupet vi prøver å unngå bare for at jeg fortjener det... Ha en fin dag Mim! seriøst?! uff så vondt men han skal gjøre noe fint for deg i bryllupet, sant?? Avogtil lurer jeg på hva folk tenker med og på For hva det er verdt; jeg synes du er en kjempejente, og vet jeg snakker for flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #1002 Del Skrevet 25. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. juni 2008 #1003 Del Skrevet 25. juni 2008 tilbake på søte Reka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. juni 2008 #1004 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Da har jeg prata med menighetskontoret for å få vite litt mer, jeg har liksom bare fått bekrefta dato og klokkeslett - ingenting mer Foreløpig var det ingen andre som skal gifte seg den datoen (hun mente det hadde noe med tallet 13 å gjøre ) så vi står fritt i forhold til pynting Ikke for det at jeg har planer om voldsomt mye blomster og sånn, men greit å ha frie tøyler De hadde ikke registrert at vi hadde egen prest så da fikk jeg ordnet det også Og de 1500 kr vi skal betale for å ha kirka (ingen av oss hører til der) kom leeeenge etter bryllupet, så det trengte vi ikke tenke på enda Ellers så var det dette med musikken da Prosten mente vi burde velge noe som kantor kunne spille på orgelet sitt, fordi de hadde dårlig erfaring med musikk spilt over anlegg det hørtes tomt og klangløst ut visstnok, og han prosten er nå verdens hyggeligste mann - han sier det ikke for å være vanskelig Hvis kantor ikke kan/vil spille May It Be (eller det ikke blir fint) så står vi på bar bakke :dåne: Da må det bli Pachbells Canon in D Major som inngang...og da vil jeg ha den som utgang også, samme hva kjæresten sier Prøvingspapirene var det menighetskontoret som skulle ha, så da vet jeg hvor de skal også når vi får de tilbake Har fått visst mye idag Nå skal jeg bestille blomster til bryllupet (og til meg; fylle opp solkortet, bestille frisørtime og manikyr og pedikyr - skattepengene er nemlig komt :juhu: Viktig å bruke litt med en gang før de forsvinner ) Endret 25. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. juni 2008 #1005 Del Skrevet 25. juni 2008 for en effektiv dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 25. juni 2008 #1006 Del Skrevet 25. juni 2008 Så effektiv du er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. juni 2008 #1007 Del Skrevet 25. juni 2008 Knall med sånne dager der en får gjort unna litt Nå har jeg bytta kubbelysene til rett farge og snakka med MesterGrønn ang. calla Hun mente de pleide å ha calla i september til sånn 3 for 2 tilbud, men visste ikke sikkert om de hadde når jeg trengte før 14 dager før bryllupet Kan jo ikke vente så lenge, plutselig står jeg der uten blomster!! Hun skulle sjekke litt ekstra og gi meg tilbakemelding på fredag etter frisørtimen min Har også bestilt meg manikyr og fotpleie, så jeg går noen herrrlige dager i møte Hår, hender og føtter skal bli sommerklar Nå skal jeg henge opp selvlysende stjerner i taket hos lille frøken her i hus og synge natta sang - så er det fred å få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 25. juni 2008 #1008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg heiser for deg mim. Du har vært så flink i dag. Du har gjort masse. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 25. juni 2008 #1009 Del Skrevet 25. juni 2008 Så flink du har vaert! Hva var feil med fargen på lysene? Jeg har sendt deg PM forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. juni 2008 #1010 Del Skrevet 25. juni 2008 Så flink du har vaert! Hva var feil med fargen på lysene? Jeg har sendt deg PM forresten Hihi, jeg har 3 forskjellige farger på forskjellige størrelser, og bomma selvsagt på den mellomste og den minste - bytta om fargene Men fikk bytta om idag, så nå ligger de fint i eska si og venter Må visst få meg en større eske - nå er det haug på Svarte på PM`en din, men sier det her også; kjempefin kjole du har funnet deg Amadea, superfin!! Tror rosa calla blir rålekkert til :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. juni 2008 #1011 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg heiser for deg mim. Du har vært så flink i dag. Du har gjort masse. :juhu: Åh, du er nå så søt flagg og greier - tror det er første gang noen har flagga for meg kjæresten var bare bekymra for jeg har brukt litt mye penger idag Han skjønner seg ikke på dette hudpleie-greiene sier han Men det han ikke vet er at jeg har bestilt massasje til han også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 25. juni 2008 #1012 Del Skrevet 25. juni 2008 Åh, du er nå så søt flagg og greier - tror det er første gang noen har flagga for meg kjæresten var bare bekymra for jeg har brukt litt mye penger idag Han skjønner seg ikke på dette hudpleie-greiene sier han Men det han ikke vet er at jeg har bestilt massasje til han også Klart det må feires. Mannfolk skjønner seg som regel ikke på det. Så snill du er som har ordnet massasje til han. Rett før bryllupet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 25. juni 2008 #1013 Del Skrevet 25. juni 2008 Hiver meg på med for en utrolig effektiv dag :juhu: det er veldig deilig med dager da mye blir gjort og du ser lista blir kortere :juhu: du er suuuper flink :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 25. juni 2008 #1014 Del Skrevet 25. juni 2008 Huhei! Mim du henger i hele tiden du!! :-D Flinkingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. juni 2008 #1015 Del Skrevet 25. juni 2008 Klart det må feires. Mannfolk skjønner seg som regel ikke på det. Så snill du er som har ordnet massasje til han. Rett før bryllupet eller? Nei ikke til bryllupet, nå Han skal få rett før bryllupet også - men vet han hadde hatt godt av å bli knødd opp litt nå også, så... Har tenkt å be han kjøre meg når jeg skal ha manikyr på lørdag, og gi han gavekortet når vi kommer fram - han får massasje mens jeg fikser hendene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 25. juni 2008 #1016 Del Skrevet 25. juni 2008 Nei ikke til bryllupet, nå Han skal få rett før bryllupet også - men vet han hadde hatt godt av å bli knødd opp litt nå også, så... Har tenkt å be han kjøre meg når jeg skal ha manikyr på lørdag, og gi han gavekortet når vi kommer fram - han får massasje mens jeg fikser hendene mine Snille og smarte mim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 25. juni 2008 #1017 Del Skrevet 25. juni 2008 Hihi, jeg har 3 forskjellige farger på forskjellige størrelser, og bomma selvsagt på den mellomste og den minste - bytta om fargene Men fikk bytta om idag, så nå ligger de fint i eska si og venter Må visst få meg en større eske - nå er det haug på Svarte på PM`en din, men sier det her også; kjempefin kjole du har funnet deg Amadea, superfin!! Tror rosa calla blir rålekkert til :dåne: Hm.. synes fargene var fine jeg da Men jeg har jo ikke peiling. Takk for ros! Det er ikke så greit for disse mannfolka altså. Kjaeresten har gått med på to ansiktsbehandlinger, manikyr og frisör på selve bryllupsdagen. Han har nå hatt én ansiktsbehandling og vil ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 26. juni 2008 #1018 Del Skrevet 26. juni 2008 Har jeg rett og slett ikke vært innom her og sagt at jeg er imponert over hva du får gjort??? Uansett; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 26. juni 2008 #1019 Del Skrevet 26. juni 2008 Hm.. synes fargene var fine jeg da Men jeg har jo ikke peiling. Takk for ros! Det er ikke så greit for disse mannfolka altså. Kjaeresten har gått med på to ansiktsbehandlinger, manikyr og frisör på selve bryllupsdagen. Han har nå hatt én ansiktsbehandling og vil ikke mer Fargene er de samme; skal ha kremfarga av de største, brune av de mellomste og beige av de minste, så hadde jeg kjøpt beige av de største og brune av de minste - og da passa jo ikke det med de jeg hadde hjemme fra før Skal ikke være lett Jeg har teflonhjerne Tror ikke det hadde vært noe problem å få kjæresten med på verken ansiktsbehandling eller manikyr, han liker å ta seg bra ut men han trenger det strengt tatt ikke, ren og fin hud og kontorhender verre for meg som jobber i barnehage, hendene mine er helt herpa Hva gjør de forresten når de har manikyr på menn??? Det samme som på oss? Unntatt lakken da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. juni 2008 #1020 Del Skrevet 26. juni 2008 Så effektiv og flink du har vært i det siste Mim! Helt imponert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg