Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Skal kjøpe vanlige hvite kubbelys på Søstrene Grene jeg til 10,- pr. stk. eller noe sånn! ;) Men som sagt, vanlige hvite :) Så skal jeg ha perler rundt eller noe sånn!! Skal prøvelage bordet neste gang jeg skal hjem (med mindre jeg blir drukket ut)!! Telysene kjøpes på IKEA og det gjorde telysestakene også. Husker ikke hva de heter, men kanskje galei...? :klø:

Åh, I wish, men kan som sagt ikke ha hvite, så da ble det jo straks dyrere :sukk: Og så er vi litt kresne da, og ville ha noen fine noen :fnise: Kjører vi gammel stil så kjører vi gammel stil :ler:

Galei, er et sånne flate runde som *Aprin* har så mange av etter hvert?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Å herre jemini (jupp - nok et "banneord" som blir altfor lite brukt :fnise:) så mye penger som skal ut de neste 2 mnd :dåne: :hakeslepp: :dåne:

Har vi råd til dette da tro :klø: Kanskje det ender med at jeg må trekke på kaien :sukk: tjene litt penger :skratte:

*Mim åler seg oppetter kosteskaftet og prøver å se sexy ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre jemini (jupp - nok et "banneord" som blir altfor lite brukt :fnise:) så mye penger som skal ut de neste 2 mnd :dåne: :hakeslepp: :dåne:

Har vi råd til dette da tro :klø: Kanskje det ender med at jeg må trekke på kaien :sukk: tjene litt penger :skratte:

Hva er det du skal bruke penger på da? Noe du kan spare inn på? :fnise:

Du får ta en tlf til pappan til pysepus, han deler visstnok ut penger i dag!! :ler:

Jeg tror du hadde tjent grovt på kaien! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hva er det du skal bruke penger på da? Noe du kan spare inn på? :fnise:

Du får ta en tlf til pappan til pysepus, han deler visstnok ut penger i dag!! :ler:

Jeg tror du hadde tjent grovt på kaien! :fnise:

Mat, lokale, servitører, duker, fotograf, frisør og sminke til meg og forloverene, nye negler, voksing, fotpleie (nei jeg akter ikke å droppe hudpleien min :kjefte::fnise:) blomster, bryllupskake osv osv osv :dåne: Takk og lov for at mamma og pappa putter inn en sum her, ellers måtte det kai-prosjektet blitt realisert :hoho:

Hva, har pappaen til Pysepus tatt på spanderbuksene????? :mobil:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

:hoho::sexy::rulle::skratte: Får håpe du slipper å selge :flekke: di. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden
Er jo andre ting som kan selges også :lur:

:skratte:

Ja, utrolig masse man kan selge. :lur: Kanskje du har noen gamle slitte klær du ikke bruker lenger? :hoho:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jepp, pappa har på seg spanderbuksene i dag! Men altså... det skulle bare mangle! Hvis dere har noen spørsmål om ting som er galt med meg kan dere bare gå til ham, han har mer enn nok på lager! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Og hvis du trenger hjelp til å skaffe penger på kaien, så kan jeg hjelpe deg! :sexy: Mine are bigger than yours! :lur::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Pysepus
:plystre: Jeg er syk i hodet, hodet, hodet, jeg er syk i hodet, tralalalalala! :plystre: Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jepp, pappa har på seg spanderbuksene i dag! Men altså... det skulle bare mangle! Hvis dere har noen spørsmål om ting som er galt med meg kan dere bare gå til ham, han har mer enn nok på lager! :kjempesinna:

:forvirra: hva er det nå han har sagt for no`tull??? :kjefte:

Og du er dessuten en kjempesnik som tar innlegg nr 1000 mens jeg ser Pacific Blue :slåss:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Nei, han har sagt veldig mye stygt egentlig om meg og han har på en måte lovd litt at han skal gjøre noe i bryllupet vi prøver å unngå bare for at jeg fortjener det... :sjenert:

Ha en fin dag Mim! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...