Gjest madam_mim Skrevet 24. juni 2008 #981 Del Skrevet 24. juni 2008 Skal kjøpe vanlige hvite kubbelys på Søstrene Grene jeg til 10,- pr. stk. eller noe sånn! Men som sagt, vanlige hvite Så skal jeg ha perler rundt eller noe sånn!! Skal prøvelage bordet neste gang jeg skal hjem (med mindre jeg blir drukket ut)!! Telysene kjøpes på IKEA og det gjorde telysestakene også. Husker ikke hva de heter, men kanskje galei...? :klø: Åh, I wish, men kan som sagt ikke ha hvite, så da ble det jo straks dyrere Og så er vi litt kresne da, og ville ha noen fine noen Kjører vi gammel stil så kjører vi gammel stil Galei, er et sånne flate runde som *Aprin* har så mange av etter hvert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 24. juni 2008 #982 Del Skrevet 24. juni 2008 Galei var ikke de samme som jeg har nei.. men de passer fint sammen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 24. juni 2008 #983 Del Skrevet 24. juni 2008 Å herre jemini (jupp - nok et "banneord" som blir altfor lite brukt ) så mye penger som skal ut de neste 2 mnd :dåne: :dåne: Har vi råd til dette da tro :klø: Kanskje det ender med at jeg må trekke på kaien tjene litt penger *Mim åler seg oppetter kosteskaftet og prøver å se sexy ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 24. juni 2008 #984 Del Skrevet 24. juni 2008 Å herre jemini (jupp - nok et "banneord" som blir altfor lite brukt ) så mye penger som skal ut de neste 2 mnd :dåne: :dåne: Har vi råd til dette da tro :klø: Kanskje det ender med at jeg må trekke på kaien tjene litt penger *Mim åler seg oppetter kosteskaftet og prøver å se sexy ut* Hva er det du skal bruke penger på da? Noe du kan spare inn på? Du får ta en tlf til pappan til pysepus, han deler visstnok ut penger i dag!! Jeg tror du hadde tjent grovt på kaien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 24. juni 2008 #985 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Hva er det du skal bruke penger på da? Noe du kan spare inn på? Du får ta en tlf til pappan til pysepus, han deler visstnok ut penger i dag!! Jeg tror du hadde tjent grovt på kaien! Mat, lokale, servitører, duker, fotograf, frisør og sminke til meg og forloverene, nye negler, voksing, fotpleie (nei jeg akter ikke å droppe hudpleien min ) blomster, bryllupskake osv osv osv :dåne: Takk og lov for at mamma og pappa putter inn en sum her, ellers måtte det kai-prosjektet blitt realisert Hva, har pappaen til Pysepus tatt på spanderbuksene????? Endret 24. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 24. juni 2008 #986 Del Skrevet 24. juni 2008 Å herre jemini (jupp - nok et "banneord" som blir altfor lite brukt ) så mye penger som skal ut de neste 2 mnd :dåne: :dåne: Har vi råd til dette da tro :klø: Kanskje det ender med at jeg må trekke på kaien tjene litt penger *Mim åler seg oppetter kosteskaftet og prøver å se sexy ut* Får håpe du slipper å selge di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 24. juni 2008 #987 Del Skrevet 24. juni 2008 Får håpe du slipper å selge di. Er jo andre ting som kan selges også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 24. juni 2008 #988 Del Skrevet 24. juni 2008 Er jo andre ting som kan selges også Ja, utrolig masse man kan selge. Kanskje du har noen gamle slitte klær du ikke bruker lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #989 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp, pappa har på seg spanderbuksene i dag! Men altså... det skulle bare mangle! Hvis dere har noen spørsmål om ting som er galt med meg kan dere bare gå til ham, han har mer enn nok på lager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #990 Del Skrevet 24. juni 2008 Og hvis du trenger hjelp til å skaffe penger på kaien, så kan jeg hjelpe deg! Mine are bigger than yours! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #991 Del Skrevet 24. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #992 Del Skrevet 24. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #993 Del Skrevet 24. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #994 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) 1000 innlegg! Endret 24. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #995 Del Skrevet 24. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #996 Del Skrevet 24. juni 2008 JEG vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #997 Del Skrevet 24. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. juni 2008 #998 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Jeg er syk i hodet, hodet, hodet, jeg er syk i hodet, tralalalalala! Endret 24. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 24. juni 2008 #999 Del Skrevet 24. juni 2008 Jepp, pappa har på seg spanderbuksene i dag! Men altså... det skulle bare mangle! Hvis dere har noen spørsmål om ting som er galt med meg kan dere bare gå til ham, han har mer enn nok på lager! hva er det nå han har sagt for no`tull??? Og du er dessuten en kjempesnik som tar innlegg nr 1000 mens jeg ser Pacific Blue :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. juni 2008 #1000 Del Skrevet 25. juni 2008 Nei, han har sagt veldig mye stygt egentlig om meg og han har på en måte lovd litt at han skal gjøre noe i bryllupet vi prøver å unngå bare for at jeg fortjener det... Ha en fin dag Mim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg