Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Fremhevede innlegg

Skrevet
:jepp: hun kan visst brukes til alt hun der :fnise:

Nå fikk jeg akkurat melding fra E-bay om at jeg har vunnet disse smykkene til lille brudepike :juhu: Hun er strååålende fornøyd - heldigvis :fnise: Jenta har så absolutt egen vilje, så jeg kunne risikert hun ikke ville ha de...men for smykker til 59 kroner med frakt så hadde jeg tålt at hun sa nei også :ler:

Ååh, det blir en søt liten brudepike! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:jepp: hun kan visst brukes til alt hun der :fnise:

Nå fikk jeg akkurat melding fra E-bay om at jeg har vunnet disse smykkene til lille brudepike :juhu: Hun er strååålende fornøyd - heldigvis :fnise: Jenta har så absolutt egen vilje, så jeg kunne risikert hun ikke ville ha de...men for smykker til 59 kroner med frakt så hadde jeg tålt at hun sa nei også :ler:

Alle kommende bruder burde ha en slik potet i bekjentskapskretsen!! :ler:

Så nydelige smykker!!!! :hjerter_rundt: hun blir vakker!!!

Gjest madam_mim
Skrevet
Ååh, det blir en søt liten brudepike! :Nikke:

Oh yes :jepp: Hun er søt fra før av, og med rosa perler og hvit kjole blir hun til å spise opp :rødme:

Alle kommende bruder burde ha en slik potet i bekjentskapskretsen!! :ler:

Så nydelige smykker!!!! :hjerter_rundt: hun blir vakker!!!

Potet ja :hoho: det var det jeg kalte henne også - vet ikke om hun syntes det var like morsomt som meg :skratte: Ikke kult å bli kalt potet når en er modell :hoho: Sikkert mer naturlig å kalle meg det - liten og rund liksom :fnise:

Jupp, brudepiken blir breathtaking, det er vi overbevist om både hun og jeg :ler: Idag spurte hun meg ut om gjesteliste og bordplassering :dåne: Lukter jeg en kommende bridzella??? :skratte:

Gjest madam_mim
Skrevet

:juhu: lista mi er rååååsa som aldri før :juhu:

Nå går det unna :dåne:

Skrevet
Oh yes :jepp: Hun er søt fra før av, og med rosa perler og hvit kjole blir hun til å spise opp :rødme:

Potet ja :hoho: det var det jeg kalte henne også - vet ikke om hun syntes det var like morsomt som meg :skratte: Ikke kult å bli kalt potet når en er modell :hoho: Sikkert mer naturlig å kalle meg det - liten og rund liksom :fnise:

Jupp, brudepiken blir breathtaking, det er vi overbevist om både hun og jeg :ler: Idag spurte hun meg ut om gjesteliste og bordplassering :dåne: Lukter jeg en kommende bridzella??? :skratte:

En sånn potet-person kunne jeg tenkt meg også!! Lager hun bryllupskake også kanskje?? hehe.. Gratulerer så mye med flott tilbud på hår og sminke!!

Jepp, brudepiken blir garantert en bridezilla! Tydelige tegn i tidlig alder..

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)
En sånn potet-person kunne jeg tenkt meg også!! Lager hun bryllupskake også kanskje?? hehe.. Gratulerer så mye med flott tilbud på hår og sminke!!

Det glemte jeg jammen å spørre om :klaske:

:hoho: :hoho: :hoho:

Jepp, brudepiken blir garantert en bridezilla! Tydelige tegn i tidlig alder..

:redd: Hva har jeg stelt i stand?!? :skratte: Jeg har skapt et lite bryllupsmonster :dåne:

Det gjelder ikke bare bryllup, jeg har lært henne at ting må matche, så å få henne i barnehagen er ikke alltid like enkelt :hoho: Tilogmed sokker og hårstrikker skal passe med alt annet :dåne: Jaja, der får jeg for pirkingen min :fnise:

Endret av madam_mim
Gjest Pysepus
Skrevet

Så mye som har skjedd her inne da! :juhu: Gikk det bra å levere ut de skumle innbydelsene? :klemmer:

Og :hoppe: for penger spart! :hoppe:

Gjest madam_mim
Skrevet

Leverte ikke idag heller :flau: Orka ikke, må være litt på topp for å klare det tror jeg :sukk: idag var ikke den dagen, kanskje imorgen???

Gjest Pysepus
Skrevet (endret)

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Go Mim, Goooooo Mim!!!

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Endret av Pysepus
Gjest madam_mim
Skrevet

Æsj, nå kan jeg jo ikke la være når dere heier på meg :fnise:

Gjest Pysepus
Skrevet
Æsj, nå kan jeg jo ikke la være når dere heier på meg :fnise:

:riste:

Gjest madam_mim
Skrevet

Har :shoppe: sommerklær som en gaaaaal :hoho: og så jeg fant undertøy til bryllupsnatten som ikke kosta skjorta :juhu: :juhu: :juhu: Lønner seg avogtil å ha små pupper :lur:

Skrevet

:juhu: For shopping!! Er det ikke herlig å bruke penger? :-D

Har du levert invitasjoner da kjære mimsevims? :klem:

Skrevet
:flau:

*gjemmer seg*

Bedre lykke neste gang!!! :klemmer:

________________________________________________________________

(forresten, gidda å ha heilt stengte facebook-profil da? Eg sko liksom inn å snika å se om me hadde noen felles venner å sånn :lur: , men dengang ei :fnise:)

Skrevet

Hurra for shopping, sommerklær og små pupper!!!!! :juhu:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...