Mazilla Skrevet 28. mai 2008 #521 Skrevet 28. mai 2008 hun kan visst brukes til alt hun der Nå fikk jeg akkurat melding fra E-bay om at jeg har vunnet disse smykkene til lille brudepike :juhu: Hun er strååålende fornøyd - heldigvis Jenta har så absolutt egen vilje, så jeg kunne risikert hun ikke ville ha de...men for smykker til 59 kroner med frakt så hadde jeg tålt at hun sa nei også Ååh, det blir en søt liten brudepike!
*Aprin* Skrevet 28. mai 2008 #522 Skrevet 28. mai 2008 hun kan visst brukes til alt hun der Nå fikk jeg akkurat melding fra E-bay om at jeg har vunnet disse smykkene til lille brudepike :juhu: Hun er strååålende fornøyd - heldigvis Jenta har så absolutt egen vilje, så jeg kunne risikert hun ikke ville ha de...men for smykker til 59 kroner med frakt så hadde jeg tålt at hun sa nei også Alle kommende bruder burde ha en slik potet i bekjentskapskretsen!! Så nydelige smykker!!!! hun blir vakker!!!
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #523 Skrevet 28. mai 2008 Ååh, det blir en søt liten brudepike! Oh yes Hun er så søt fra før av, og med rosa perler og hvit kjole blir hun til å spise opp :rødme: Alle kommende bruder burde ha en slik potet i bekjentskapskretsen!! Så nydelige smykker!!!! hun blir vakker!!! Potet ja det var det jeg kalte henne også - vet ikke om hun syntes det var like morsomt som meg Ikke kult å bli kalt potet når en er modell Sikkert mer naturlig å kalle meg det - liten og rund liksom Jupp, brudepiken blir breathtaking, det er vi overbevist om både hun og jeg Idag spurte hun meg ut om gjesteliste og bordplassering :dåne: Lukter jeg en kommende bridzella???
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #524 Skrevet 28. mai 2008 :juhu: lista mi er rååååsa som aldri før :juhu: Nå går det unna :dåne:
LilleEkorn Skrevet 28. mai 2008 #525 Skrevet 28. mai 2008 Oh yes Hun er så søt fra før av, og med rosa perler og hvit kjole blir hun til å spise opp :rødme: Potet ja det var det jeg kalte henne også - vet ikke om hun syntes det var like morsomt som meg Ikke kult å bli kalt potet når en er modell Sikkert mer naturlig å kalle meg det - liten og rund liksom Jupp, brudepiken blir breathtaking, det er vi overbevist om både hun og jeg Idag spurte hun meg ut om gjesteliste og bordplassering :dåne: Lukter jeg en kommende bridzella??? En sånn potet-person kunne jeg tenkt meg også!! Lager hun bryllupskake også kanskje?? hehe.. Gratulerer så mye med flott tilbud på hår og sminke!! Jepp, brudepiken blir garantert en bridezilla! Tydelige tegn i tidlig alder..
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #526 Skrevet 28. mai 2008 (endret) En sånn potet-person kunne jeg tenkt meg også!! Lager hun bryllupskake også kanskje?? hehe.. Gratulerer så mye med flott tilbud på hår og sminke!! Det glemte jeg jammen å spørre om :hoho: Jepp, brudepiken blir garantert en bridezilla! Tydelige tegn i tidlig alder.. Hva har jeg stelt i stand?!? Jeg har skapt et lite bryllupsmonster :dåne: Det gjelder ikke bare bryllup, jeg har lært henne at ting må matche, så å få henne i barnehagen er ikke alltid like enkelt Tilogmed sokker og hårstrikker skal passe med alt annet :dåne: Jaja, der får jeg for pirkingen min Endret 28. mai 2008 av madam_mim
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #527 Skrevet 28. mai 2008 Så mye som har skjedd her inne da! :juhu: Gikk det bra å levere ut de skumle innbydelsene? Og for penger spart!
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #528 Skrevet 28. mai 2008 Leverte ikke idag heller Orka ikke, må være litt på topp for å klare det tror jeg idag var ikke den dagen, kanskje imorgen???
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #531 Skrevet 29. mai 2008 (endret) Go Mim, Goooooo Mim!!! Endret 29. mai 2008 av Pysepus
Gjest madam_mim Skrevet 29. mai 2008 #532 Skrevet 29. mai 2008 Æsj, nå kan jeg jo ikke la være når dere heier på meg
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #533 Skrevet 29. mai 2008 Æsj, nå kan jeg jo ikke la være når dere heier på meg
Gjest madam_mim Skrevet 29. mai 2008 #535 Skrevet 29. mai 2008 Har sommerklær som en gaaaaal og så jeg fant undertøy til bryllupsnatten som ikke kosta skjorta :juhu: :juhu: :juhu: Lønner seg avogtil å ha små pupper
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #537 Skrevet 29. mai 2008 :juhu: For shopping!! Er det ikke herlig å bruke penger? :-D Har du levert invitasjoner da kjære mimsevims?
*Aprin* Skrevet 29. mai 2008 #539 Skrevet 29. mai 2008 *gjemmer seg* Bedre lykke neste gang!!! ________________________________________________________________ (forresten, gidda å ha heilt stengte facebook-profil da? Eg sko liksom inn å snika å se om me hadde noen felles venner å sånn , men dengang ei )
Mazilla Skrevet 29. mai 2008 #540 Skrevet 29. mai 2008 Hurra for shopping, sommerklær og små pupper!!!!! :juhu:
Fremhevede innlegg