Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #461 Skrevet 25. mai 2008 auuuu magen miiiin Tante Knute er sterkt undervurdert
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #466 Skrevet 25. mai 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: Dagens magiske tall: 111 :juhu: :juhu: :juhu: Snart bare 100 dager til Endret 25. mai 2008 av madam_mim
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #467 Skrevet 26. mai 2008 Gleder meg til Mim skal gifte seg! :juhu:
DDuck Skrevet 26. mai 2008 #468 Skrevet 26. mai 2008 Høres ut som det kan bli morsomt ja Skulle likt å bare observert jeg
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #472 Skrevet 26. mai 2008 Bare Reka? :gråte: * Pysepus enda flatere*
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #473 Skrevet 26. mai 2008 Da er invitasjonene på vei ut :juhu: og jeg har kjøpt cd`er til takkekort Vi gjør en annerledes-dreis på takkekortene og brenner bilder over på cd istedet Så lager vi framside og bakside på coveret og skriver hilsen inni, tror det blir kjempebra
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #474 Skrevet 26. mai 2008 Gleder meg til Mim skal gifte seg! :juhu: :juhu: gleder meg til underholdning :juhu:
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #475 Skrevet 26. mai 2008 *må kjøpe gave til min og mannen for å få takkekort* Har dere lagt ut liste? x 2
LilleEkorn Skrevet 26. mai 2008 #476 Skrevet 26. mai 2008 Kjempesmart Mim Bare 100 dager snart!!!!!!!! Juhuu!!!! :love:
Gjest Pysepus Skrevet 26. mai 2008 #477 Skrevet 26. mai 2008 Nå vet jeg det; skal kjøpe et uglybugly kubbelys for å få takkekort
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #478 Skrevet 26. mai 2008 (endret) *må kjøpe gave til min og mannen for å få takkekort* Har dere lagt ut liste? x 2 Du bør få bare som takk for all hjelp Men når jeg så det andre innlegget ditt nå så ombestemte jeg meg Edit: Pysepus er fortsatt herlig ond, så jeg måtte endre på innlegget mitt - det var for snilt Endret 26. mai 2008 av madam_mim
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #479 Skrevet 26. mai 2008 Kjempesmart Mim Bare 100 dager snart!!!!!!!! Juhuu!!!! :love: Mmmmhm, Mim og Trollmannen gleeeeder seg til å bli mann og kone :love: Nøyaktig 110 idag Nå vet jeg det; skal kjøpe et uglybugly kubbelys for å få takkekort
Gjest madam_mim Skrevet 26. mai 2008 #480 Skrevet 26. mai 2008 Ønskeliste er klappet og klar :hoppe: Var enkel å lage ønsker oss kun Rosendahl Grand Cru ja også penger til ovn i stua
Fremhevede innlegg