Gå til innhold

Madam Mim gifter seg


Fremhevede innlegg

Gjest madam_mim
Skrevet

:skratte: auuuu magen miiiin :rulle:

Tante Knute er sterkt undervurdert :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er pinemeg ikke gode altså!! :riste:

:skratte:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)

:juhu: :juhu: :juhu: Dagens magiske tall: 111 :juhu: :juhu: :juhu:

Snart bare 100 dager til :bryllup:

:danser::skaal::danser:

Endret av madam_mim
Gjest Pysepus
Skrevet

Gleder meg til Mim skal gifte seg! :juhu:

Skrevet

Høres ut som det kan bli morsomt ja :skratte:

Skulle likt å bare observert jeg :fnise:

Gjest Pysepus
Skrevet
*:klemmer: Reka helt flat*

Bare Reka? :gråte:

Gjest madam_mim
Skrevet
Bare Reka? :gråte:

*:klemmer: Pysepus enda flatere*

Gjest madam_mim
Skrevet

Da er invitasjonene på vei ut :juhu: og jeg har kjøpt cd`er til takkekort :lur: Vi gjør en annerledes-dreis på takkekortene og brenner bilder over på cd istedet :jepp: Så lager vi framside og bakside på coveret og skriver hilsen inni, tror det blir kjempebra :Nikke:

Gjest madam_mim
Skrevet
Gleder meg til Mim skal gifte seg! :juhu:

:juhu: gleder meg til underholdning :juhu:

:hoho:

Gjest Pysepus
Skrevet

*må kjøpe gave til min og mannen for å få takkekort* :lur: Har dere lagt ut liste? :lur: x 2 :lur:

Skrevet

Kjempesmart Mim :) Bare 100 dager snart!!!!!!!! Juhuu!!!! :love:

Gjest Pysepus
Skrevet

Nå vet jeg det; skal kjøpe et uglybugly kubbelys for å få takkekort :skratte:

Gjest madam_mim
Skrevet (endret)
*må kjøpe gave til min og mannen for å få takkekort* :lur: Har dere lagt ut liste? :lur: x 2 :lur:

:skratte:

Du bør få bare som takk for all hjelp :klemmer:

Men når jeg så det andre innlegget ditt nå så ombestemte jeg meg :hoho:

Edit: Pysepus er fortsatt herlig ond, så jeg måtte endre på innlegget mitt - det var for snilt :fnise:

Endret av madam_mim
Gjest madam_mim
Skrevet
Kjempesmart Mim :) Bare 100 dager snart!!!!!!!! Juhuu!!!! :love:

Mmmmhm, Mim og Trollmannen gleeeeder seg til å bli mann og kone :love:

:danser: Nøyaktig 110 idag :danser:

Nå vet jeg det; skal kjøpe et uglybugly kubbelys for å få takkekort :skratte:

:overrasket:

:hoho:

Gjest madam_mim
Skrevet

Ønskeliste er klappet og klar :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Var enkel å lage :fnise: ønsker oss kun Rosendahl Grand Cru :ler: ja også penger til ovn i stua :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...