Amadea Skrevet 23. mai 2008 #381 Del Skrevet 23. mai 2008 Oi, jeg klarer ikke helt å fölge med her jeg... Hvordan går det med planleggingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #382 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Skjønner ikke det :klø: Som sagt tidliger idag har jeg gått litt lei hele planlegginga..Kjenner at jeg godt kunne hatt 1 år til på planleggingssida (men jeg vil gifte meg nåååååå :juhu: - altså, litt delt :fnise) Men sist uke fikk vi endelig fått tak i fotograf til en bra pris, ikke en profesjonell - men mer hobbyfotograf...tror det blir bra likevel jeg, 5500 kr for å følge meg hos frisør og påkledning, hun tar bilder under vielsen frem og de offisielle bildene, alt ferdig redigert på cd!! Vi må lage album selv, men det blir bare koselig Og igår ordnet det seg med gaveåpner og sjåfør til lille prinsesse når hun skal hjem til mammaen sin etter middagen, naboen tar seg av det - snille snille K******!!! Så har vi fått samla pris på 3 retters middag, lokale, vask, servitører og duker: 17000 kr tilsammens for 25 personer, synes ikke det var så verst Det er det mine foreldre som betaler likevel så... I løpet av neste uke skal vi hente ringene våre, hvis vi bare klarer å bestemme oss for hva som skal stå inni Blir nok noe enkelt all`a mitt navn hans navn..og ja, datoen da Egentlig ser jeg mye er komt på plass i det siste og jeg som trodde alt hadde stoppa opp!! Har visst bare ikke vært så mye innpå her og sett hva jeg faktisk har fått unna Vi måååå få tatt mål av kjæresten (til skjorte altså ) og få sendt inn kjappere enn kjapt, sånn at han kan få sin spesialsydde italienske skjorte :dåne: mannen min vet veeeeldig godt hva han vil ha Ellers er det småting; salmer må på plass (kirkeprogram ligger klart på pc`en) innkjøp av undertøy og strømper o.l, smykker til brudepiken osv...Jo også invitasjonene da de må jo sendes nå, de og alle papirene Joda, det går visst sin gang Du da? Endret 23. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #383 Del Skrevet 23. mai 2008 Hva skal stå i kaffe-invitasjonene? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #384 Del Skrevet 23. mai 2008 Og når inviterer vi til kaffe når middagen er klokka 19:00?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #385 Del Skrevet 23. mai 2008 Sender deg mail med begge invitasjonstekstene våre jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #386 Del Skrevet 23. mai 2008 Sender deg mail med begge invitasjonstekstene våre jeg Åh, du er vel en liten :klemmer: :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #387 Del Skrevet 23. mai 2008 Åh, du er vel en liten :klemmer: :klemmer: :klemmer: Nei, jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #388 Del Skrevet 23. mai 2008 Dessuten er jeg tøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #389 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Sorry, jeg prøvte å være snill, skal slutte med det med en gang "du er dødskul, dødskul..." Den sangen må jo være til deg Duste-YouTube som ikke har sangen Endret 23. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #390 Del Skrevet 23. mai 2008 Sorry, jeg prøvte å være snill, skal slutte med det med en gang "du er dødskul, dødskul..." Den sangen må jo være til deg Duste-YouTube som ikke har sangen Jepp, det er MIN sang det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #391 Del Skrevet 23. mai 2008 Lurer på hvilken som er min.......... *hint-hint* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #392 Del Skrevet 23. mai 2008 Lurer på hvilken som er min.......... *hint-hint* Du er dødssøt :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 23. mai 2008 #393 Del Skrevet 23. mai 2008 Som sagt tidliger idag har jeg gått litt lei hele planlegginga..Kjenner at jeg godt kunne hatt 1 år til på planleggingssida (men jeg vil gifte meg nåååååå :juhu: - altså, litt delt :fnise) Men sist uke fikk vi endelig fått tak i fotograf til en bra pris, ikke en profesjonell - men mer hobbyfotograf...tror det blir bra likevel jeg, 5500 kr for å følge meg hos frisør og påkledning, hun tar bilder under vielsen frem og de offisielle bildene, alt ferdig redigert på cd!! Vi må lage album selv, men det blir bare koselig Og igår ordnet det seg med gaveåpner og sjåfør til lille prinsesse når hun skal hjem til mammaen sin etter middagen, naboen tar seg av det - snille snille K******!!! Så har vi fått samla pris på 3 retters middag, lokale, vask, servitører og duker: 17000 kr tilsammens for 25 personer, synes ikke det var så verst Det er det mine foreldre som betaler likevel så... I løpet av neste uke skal vi hente ringene våre, hvis vi bare klarer å bestemme oss for hva som skal stå inni Blir nok noe enkelt all`a mitt navn hans navn..og ja, datoen da Egentlig ser jeg mye er komt på plass i det siste og jeg som trodde alt hadde stoppa opp!! Har visst bare ikke vært så mye innpå her og sett hva jeg faktisk har fått unna Vi måååå få tatt mål av kjæresten (til skjorte altså ) og få sendt inn kjappere enn kjapt, sånn at han kan få sin spesialsydde italienske skjorte :dåne: mannen min vet veeeeldig godt hva han vil ha Ellers er det småting; salmer må på plass (kirkeprogram ligger klart på pc`en) innkjøp av undertøy og strømper o.l, smykker til brudepiken osv...Jo også invitasjonene da de må jo sendes nå, de og alle papirene Joda, det går visst sin gang Du da? Jeg har hatt litt av den samme fölelsen. Dvs, jeg vil ikke ha noe mere tid til planleggingen. Men jeg har liksom ikke giddi å planlegge så mye i det siste... Er det såååå viktig hvordan den brudebuketten ser ut da? *sukk* Skjönner ingenting når folk spör om jeg er nervös? Stressa? Er det så mye å stresse for da? Vi blir sikkert fort nok stressa. Synes dere har fått til veldig bra priser altså! Flinke er dere. Kjaersten min har allerede ordna dress han. Har vaert tilbake til tilpasning og alt. Men dressen må tilpasses enda en gang. For han har visst tatt av noen kilo. Lykke til med skjortejakt til kjaeresten din! Hvordan ble ringene deres til slutt? Våre er i gult og hvitt gull med en liten diamant i min. Det står begges navn og dato i ringene. Salmer mangler vi også. Kanskje vi skal utveksle noen ideer? Det er altså mannen her i huset som er kristen, men han mener at jeg skal finne ut av dette! Eh!?! Jeg har jo ikke peiling! Tenkte på Air av Bach som inngangsmarsj og i hvert fall Ave Maria og Hallelujah som solosanger. Det blir litt pompöst, men det er en katolsk vielse. Forslag til flere salmer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #394 Del Skrevet 23. mai 2008 Du er dødssøt :love: Yeah baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #395 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Amadea:Tror ikke jeg har skjønt helt at det er tilfelle at jeg skal gifte meg Føler vi har gjort det bra prismessig, vi er i rute ang budsjett også Kjæresten skal ha skjorten med art. nr.: 7193 fra Archetipo her..Råstilig!! Koster flesk, men svigermor betaler Ringene ja Vi endte opp med helt enkle glatte ringer i hvitt gull, 5 mm bredde og vi som skulle ha noe spesielt *lermegihjel* På 1 årsdagen får jeg diamant i ringen min Så sparte vi de tusenlappene i denne omgang, og kjæresten har 1 års-bryllupsgaven i boks Var visst lurt å kjøpe enklest mulig med tanke på min jobb..Ellers ville ringen min bli fort stygg jobber i barnehage - graver i sanden daglig Åh, Ave Maria er nyydelig, og Halleluja også :dåne: Får frysninger bare jeg tenker på Ave Maria Tårene triller hver gang jeg hører den.....Vi skal ha og som soloinnslag...Instrumental versjon av Enya`s May it Be som inngangsmelodi men aner ikke utgangsmelodi Når det kommer til salmer er jeg blank som bare det, presten vår skulle komme med forslag - vi vil ha noen alle kan sånn at flere enn presten synger Endret 23. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. mai 2008 #396 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg vil og ha sang!!! I min bryllupsinvitasjon og kaffeinvitasjon fra deg, så står det vel noe sånt som: Kjære elskede Reka! Vil du gifte deg med meg? (Eller er jeg helt på jordet nå..? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #397 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Ehhh...vet ikke helt hvordan jeg skal si dette....... JA!!!! du er desverre helt på jordet, og det er ingen bra plass for en reke... Endret 23. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #398 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg vil og ha sang!!! I min bryllupsinvitasjon og kaffeinvitasjon fra deg, så står det vel noe sånt som: Kjære elskede Reka! Vil du gifte deg med meg? (Eller er jeg helt på jordet nå..? ) - joda, sånn står det nok i din invitasjon!! ...finner ikke noe sang nå, men siden det er min sin dagbok så overlater jeg ansvaret til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #399 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Pysepus: Jeg heter ikke Min Endret 23. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #400 Del Skrevet 23. mai 2008 Pysepus: Jeg heter ikke Min Unnskyld Jeg vet jo at du heter Mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg