Gå til innhold

Madam Mim gifter seg

Gjest madam_mim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så fine dresser! De blir nok kjekke, kjaerestene våre! :hjerter: De er jo kjekke fra för av, men blir enda bedre i fin dress!

Fiiine sanger! Jeg bare elsker Katie Melua!

Edit: Jeg så först nå at jeg skulle se etter skjorta. Den var veldig fin. Skikkelig stilig altså! :-D

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

madam_mim skrev:

Ehhh...vet ikke helt hvordan jeg skal si dette.......

JA!!!!

du er desverre helt på jordet, og det er ingen bra plass for en reke...

:hoho::skratte::hoho::skratte::hoho:

Ååååå!! Søren ta! Jaja, det går bra, jeg skal nemlig gifte meg med Aksel Hennie! For han så meg dyyyypt inn i øynene og smilte til meg i butikken i forrige uke! (hvertfall litt dypt da :ler: ) Han bare vet det ikke enda! :sjenert:

Pysepus skrev:
:fnise: - joda, sånn står det nok i din invitasjon!! :skratte:

...finner ikke noe sang nå, men siden det er min sin dagbok så overlater jeg ansvaret til henne :fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
  Reka skrev:
Ååååå!! Søren ta! Jaja, det går bra, jeg skal nemlig gifte meg med Aksel Hennie! For han så meg dyyyypt inn i øynene og smilte til meg i butikken i forrige uke! (hvertfall litt dypt da :ler: ) Han bare vet det ikke enda! :sjenert:

:skratte:

Åh, han er litt snop :lur: En grei nok erstatning for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

E-Bay har funnet og overmannet meg :redd:

Idag har jeg vunnet brune roseblader og brune roseblader med gullkant :fnise: så har jeg bud liggende inne på rosa perlesett til brudepiken :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
  madam_mim skrev:
E-Bay har funnet og overmannet meg :redd:

Idag har jeg vunnet brune roseblader og brune roseblader med gullkant :fnise: så har jeg bud liggende inne på rosa perlesett til brudepiken :tommelopp:

Har de tatt deg også?? :sjokk: Altså... kjekt å by på ting :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
  Pysepus skrev:
Har de tatt deg også?? :sjokk: Altså... kjekt å by på ting :hoppe:

Jeg som så stolt proklamerte at nehei, E-Bay, det holdt jeg meg langt vekke fra...:fnise: Joda, det varte en stund :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i boken min madam mim :-D

Mye som har kommet på plass her ser jeg, så bra :danser::danser:

Ebay fant meg en gang også,men tror ikke jeg er velkommen der lenger... glemte visst å betale for en ting engang, ikke lett å følge med på når du har vunnet og når du ikke har vunnet da...

Håper du har bedre vær enn meg, så du kan fortsette å jobbe med brunfargen

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

madam_mim skrev:
Åh, han er litt snop :lur: En grei nok erstatning for meg :fnise:

En grei nok erstatning ja :ler:

Ha en flott dag mim, nå går reka på jobb! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
  mia83 skrev:
Fant denne jeg da..

Toalettpapir

99 kr for 2 ruller da, så det kommer an på hva man prioriterer å bruke pengene på.. :fnise:

Må nok finne noen vanvittig billige priser på ebay ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mia83 skrev:
Fant denne jeg da..

Toalettpapir

99 kr for 2 ruller da, så det kommer an på hva man prioriterer å bruke pengene på.. :fnise:

Jeg ga vel litt under halvparten! Han godeste mente det var en bra prioritering! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim

Grand Prix er oppskrytt, men tradisjon er tradisjon :skratte: Må si jeg er mest imponert over hvor små kjoler de har på seg :fnise:

Kom til å tenke på noe fotografen sa når vi var på møte (han fotografen som kostet skjorta som vi ikke skal bruke :sjenert:)

Han sa jeg som var så liten ikke bør ha calla som brudebukett, men da står jeg på bar bakke når det gjelder blomster :sur: Hva kan jeg ha til kjolen min da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Kan ikke si jeg er altfor imponert jeg heller, men må jo se ;) Dessuten er det jo spennende når de deler ut poeng :)

Mamma hadde calla hun og hun er ikke så mye høyere enn deg ;) Ikke hør på fotografen du, men hør heller på noen i en blomsterbutikk Eller kjøpt noen og prøv til kjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Godt å høre, vil jo ikke virke kort heller...Hadde ikke tenkt over det jeg engang, trodde de blomstene ville få meg til å virke slankere :hoho: så er virkningen visstnok motsatt :klø:

Lurt å kjøpe prøveblomster - tror jeg må gjøre det :Nikke:

Skal snakke med blomsterbutikk over helga, det er storesøster som skal lage buketten - men hun mente jeg burde prate med noen i blomsterbutikk før jeg bestemte meg 100 % for bukett, i og med at de har så mye fint som jeg ikke har vurdert engang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...