Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Godt normalt kosthold kombinert med riktig hudpleie er det som skal til.

Selvsagt er det slik kjære Milla.

Selv om det ikke er vitenskaplig bevist at å kutte mat med raske karbohydrater gir deg bedre hud, kjenner jeg selv faktisk 2 stk som har opplevd nettopp dette :D Kanskje de som ga dette rådet har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Super i.i.
Skrevet

Det med kosthold (karbohydrater) kan hjelpe for noen, mens det kanskje ikke virker for andre. Jeg merker ikke forskjell på om jeg spiser brød / ikke, og jeg har gått inn for å skifte livstil, ikke noe jeg gjorde en gang og trodde det virket.

Jeg skal bestille time på hudpleiesalong så snart som mulig, og tror det er en lur ting å gjøre, hør bl.a. hva Qlio sier..

Men å drikke mye vann og spise vanlig sunt er jo lurt uansett!

Selvfølgelig har det en sammenheng at huden er grå og stygg hvis du er lite ut, sitter mye foran dataskjermen og spiser junk, og at den er friskere hvis du får frisk luft og spiser sunt.. men det å spise sjokolade f.eks. skal ikke ha noe å si for kviser, i følge Ole Fyrand (hudlege).

Gjest Uvisst
Skrevet

Hva spiser man til middag dersom man verken kan spise poteter, pasta, ris eller brød?

Tenker da på sunn og lite fetende mat.

Supper er vel alt som slår meg før fantasien min sier stopp...

• 5 år senere...
Gjest Gjest_Naomi_*
Skrevet

Hei Arielle!:) et av de beste tipsene i tillegg til kosthold og rens, er trening! dette er utrolig bra fordi du svetter ut urenheter og "dritt" som er igjen i kroppen. Jeg lover deg at hvis du har fet hud, går på trening og svetter ut regelmessig kommer du til å merke stor forskjell. Er plaget av det samme problemet... Etter treningen er porene dine helt åpne, og etter du har tatt en varm dusj (eller imens) er det lurt å ta en dyptvirkene maske, peeling eller rensekrem. Da kan du virkelig rense i dybden. Etterpå må du huske å ta på en oljefri fuktighetskrem (Anbefaler merkene Clinique eller Biotherm). Selv om du tenker at huden din blir fetere av dette, er det faktisk grunnen til at de fleste har fet hud (da mener jeg ikke acne, bare oljen i huden). Som sagt prøver jo huden å fukte seg selv hvis den er for tørr og derfor blir den fet. Håper det blir bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...