Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #381 Del Skrevet 23. mai 2008 Neida, av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. mai 2008 #382 Del Skrevet 23. mai 2008 Altså jeg har heller ikke fått. Fritt for å sitte på fanget til pysepus under vielsen og middagen!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #383 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal sveve over hodet hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #384 Del Skrevet 23. mai 2008 Altså jeg har heller ikke fått. Fritt for å sitte på fanget til pysepus under vielsen og middagen!! :juhu: Om jeg ikke husker feil så skal flickan sitte der Du skal bare være glad vi ikke skal ha reker til maten du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #385 Del Skrevet 23. mai 2008 Forresten tusen tusen millioner takk for mailen, den var kjempenyttig :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #386 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg skal sveve over hodet hennes Å, DET synet gleeeder jeg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #387 Del Skrevet 23. mai 2008 Forresten tusen tusen millioner takk for mailen, den var kjempenyttig :klemmer: Det var gøy å være til nytte :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 23. mai 2008 #388 Del Skrevet 23. mai 2008 Å, DET synet gleeeder jeg meg til Pass på at du har solt deg under haka også, siden du skal sitte og se oppover Det var gøy å være til nytte :juhu: Det er du alltid, har hentet mye nyttig inne hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. mai 2008 #389 Del Skrevet 23. mai 2008 Om jeg ikke husker feil så skal flickan sitte der Du skal bare være glad vi ikke skal ha reker til maten du Kan jeg få sitte oppå flickan igjen da? :klø: Nei hadde dere spist reker hadde det blitt bråk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #390 Del Skrevet 23. mai 2008 Pass på at du har solt deg under haka også, siden du skal sitte og se oppover Det er du alltid, har hentet mye nyttig inne hos deg Jeg skal passe på å sole meg under haka også Og bra du finner noe nyttig her inne - da må det jo funke for meg også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #391 Del Skrevet 23. mai 2008 Kan jeg få sitte oppå flickan igjen da? :klø: Nei hadde dere spist reker hadde det blitt bråk!! Det får du spørre flickan om Og selvfølgelig kan vi ikke spise reker, eller kan vi? Kjære liker nemlig ikke reker han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. mai 2008 #392 Del Skrevet 23. mai 2008 Nå er det bare 19 stk. som ikke har svart på invitasjonene... kan de ikke bare svare da? :klø: Noen av dem vet jeg svaret på, men vil jo ha det skikkelig... svar svar svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 23. mai 2008 #393 Del Skrevet 23. mai 2008 Det får du spørre flickan om Og selvfølgelig kan vi ikke spise reker, eller kan vi? Kjære liker nemlig ikke reker han Flickan er snill da, og en reke tar ikke stor plass, er ca 1cm lang! Gjør han ikke?!?!?! hørt på maken... Sov godt pysa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 23. mai 2008 #394 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har heller ikke fått invitasjon... Jeg kan sitte mellom brudeparet Vil nemlig ikke trenge meg på og sitte på fanget Men må selvfølgelig ha med lillegutt. Håper det ikke gjør noe om jeg ammer han under brudgommens tale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #395 Del Skrevet 24. mai 2008 Flickan er snill da, og en reke tar ikke stor plass, er ca 1cm lang! Gjør han ikke?!?!?! hørt på maken... Sov godt pysa mi Det går nok bra skal du se Og nei, kjære er ikke glad i å SPISE reker, men om han liker dem som venner - jeg ikke vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #396 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har heller ikke fått invitasjon... Jeg kan sitte mellom brudeparet Vil nemlig ikke trenge meg på og sitte på fanget Men må selvfølgelig ha med lillegutt. Håper det ikke gjør noe om jeg ammer han under brudgommens tale Ikke du heller? Hm... kanskje posten har lagt dem bort? Det er nok plass mellom oss ja... og selvfølgelig kan du sitte ute med puppen hele tiden for min del Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg, men spørs om ikke kjære hadde gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 24. mai 2008 #397 Del Skrevet 24. mai 2008 Her er det liv og røre ja Pysepus, de kan vel sitte på hvert av dine lår - Reka og flickan? Er du ikke godt trent da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #398 Del Skrevet 24. mai 2008 Her er det liv og røre ja Pysepus, de kan vel sitte på hvert av dine lår - Reka og flickan? Er du ikke godt trent da Hvert lår?? Jeg godt trent?? Skal kanskje opp i dag altså Tror nesten jeg skal det! Hvis jeg sitter ute fra nå til to, så spiser så trener litt, så er vel det fint? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 24. mai 2008 #399 Del Skrevet 24. mai 2008 Det går nok bra skal du se Og nei, kjære er ikke glad i å SPISE reker, men om han liker dem som venner - jeg ikke vite Men da er det jo greit!! Det er jo bra han ikke liker å spise reker, da hadde det blitt reke-fight!! Her er det liv og røre ja Pysepus, de kan vel sitte på hvert av dine lår - Reka og flickan? Er du ikke godt trent da Neimen! Nå løste det seg!! Sånn gjør vi!! :-D Hvert lår?? Jeg godt trent?? Skal kanskje opp i dag altså Tror nesten jeg skal det! Hvis jeg sitter ute fra nå til to, så spiser så trener litt, så er vel det fint? :-D Synes det høres ut som en god plan jeg!! :-D Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2008 #400 Del Skrevet 24. mai 2008 Ikke du heller? Hm... kanskje posten har lagt dem bort? Det er nok plass mellom oss ja... og selvfølgelig kan du sitte ute med puppen hele tiden for min del Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg, men spørs om ikke kjære hadde gjort det Ha en fin dag, Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg