Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner


Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte ikke rosa før jeg heller, men nå synes jeg det er nydelig! Men liker bedre grønn og rød altså ;) Du blir kuul med rosa detaljer på sykkelhjelmen :-D

Jammen, jeg liker jo overhodet ikke rosa, og det er innamri ikke meg. Men hjelm må jeg jo ha.... Kanskje jeg kan lakke ver eller noe? Synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Sterk kontrast mot min forrige, tøffe helsorte hjelm.

Vi liker mange av de samme fargene da :-D

Noen, men rosa klarer jeg bare ikke å like. Litt for bertete farge for meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jammen, jeg liker jo overhodet ikke rosa, og det er innamri ikke meg. Men hjelm må jeg jo ha.... Kanskje jeg kan lakke ver eller noe? Synes ikke det er noe fint i det hele tatt. Sterk kontrast mot min forrige, tøffe helsorte hjelm.

Noen, men rosa klarer jeg bare ikke å like. Litt for bertete farge for meg. ;)

Jeg er litt bertete :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det rosa soverommet var NYDELIG! :dåne: hvem sitt?? Jeg viste det til kjære og fikk lov å ha sånn soverom i nye huset som vi snart skal bygge!! :juhu: JIPPI!!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
det rosa soverommet var NYDELIG! :dåne: hvem sitt?? Jeg viste det til kjære og fikk lov å ha sånn soverom i nye huset som vi snart skal bygge!! :juhu: JIPPI!!! :hoppe: :hoppe:

:overrasket:

*vil bytte kjæreste*

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

*vil bytte kjæreste*

:skratte: :skratte: :skratte:

Tror bare han var sjeleglad jeg ikke insisterte på å ha stua sånn :fnise:

Vil ikke bytte han bort! :rødme:

Han er så grei å ha med å gjøre, jeg får alltid viljen min!

:skratte: :skratte: :skratte:

Endret av *Aprin*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
det rosa soverommet var NYDELIG! :dåne: hvem sitt?? Jeg viste det til kjære og fikk lov å ha sånn soverom i nye huset som vi snart skal bygge!! :juhu: JIPPI!!! :hoppe: :hoppe:

Svarte deg på msn jeg ;) Så heldig du er med så medgjørlig kjæreste :-D

:overrasket:

*vil bytte kjæreste*

:skratte: :skratte: :skratte:

Du må bare dressere ham bedre :fnise:

Tror bare han var sjeleglad jeg ikke insisterte på å ha stua sånn :fnise:

Vil ikke bytte han bort! :rødme:

Han er så grei å ha med å gjøre, jeg får alltid viljen min!

:skratte: :skratte: :skratte:

Han syntes nok det var greit å ha det et sted hvor han slipper å vise det for ofte frem :ler: Hvordan har du dressert ham slik??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte deg på msn jeg ;) Så heldig du er med så medgjørlig kjæreste :-D

Du må bare dressere ham bedre :fnise:

Han syntes nok det var greit å ha det et sted hvor han slipper å vise det for ofte frem :ler: Hvordan har du dressert ham slik??? :klø:

tror det har noe med at han flytta rett fra mamman og inn til meg :fnise:

Han har aldri tatt avgjørelser på egen hånd stakkar :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:overrasket: så det var derfor han sa nei, for jeg ville nemlig ha en sjokkrosa vegg i stua :skratte:

Soverommet hadde jeg nok fått en rosa vegg på, men det er nyoppussa - og dumme meg :klaske: kom ikke på rosa når vi skulle velge farge :sur: Kanskje jeg kan male :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pysepus
tror det har noe med at han flytta rett fra mamman og inn til meg :fnise:

Han har aldri tatt avgjørelser på egen hånd stakkar :skratte: :skratte: :skratte:

Å ja, så det er sånn det har seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:overrasket: så det var derfor han sa nei, for jeg ville nemlig ha en sjokkrosa vegg i stua :skratte:

Soverommet hadde jeg nok fått en rosa vegg på, men det er nyoppussa - og dumme meg :klaske: kom ikke på rosa når vi skulle velge farge :sur: Kanskje jeg kan male :lur:

Nå som du er så mye hjemme kan du vel male uten at han merker det? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg og eeelsker råååååååååååååsa, men tror ikke jeg trenger å ha det på soverommmet, ser for meg at jeg raskt blir lei.. Men får jeg ei prinsesse-jente, så skal ikke mamma stå i veien for rosa rom hvertfall :ler:

Hvordan er det med nervene dinr Pysepus, begynner du å kjenne noe? Det er sååå kort tid igjen. Jeg gleder meg sånn på dine vegne til dagen er her. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...