Gjest Septima Skrevet 7. juli 2008 #1401 Del Skrevet 7. juli 2008 Høres ut som et veldig bra utdrikningslag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 7. juli 2008 #1402 Del Skrevet 7. juli 2008 Vil gjerne oppdateres jeg også :-D Tror ikke jeg har tilgang til bloggen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. juli 2008 #1403 Del Skrevet 7. juli 2008 Så herlig utdrikningslag!! Høres ut som du koste deg kjempemasse! Sååå koselig!! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juli 2008 #1404 Del Skrevet 7. juli 2008 Tilgang til blogg til meg og??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. juli 2008 #1405 Del Skrevet 7. juli 2008 Det hørtes ut som et supert utdrikningslag!! Så koselig Takk for at jeg fikk lese, og nok en gang : Du er helt nydelig i kjolen din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juli 2008 #1406 Del Skrevet 7. juli 2008 Snakk tilbake da vel! Jeg gjorde det daa Ha en fin uke pysepus, nå drar jeg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. juli 2008 #1407 Del Skrevet 7. juli 2008 Åååå utdrikningslag på lørdag.. Så artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juli 2008 #1408 Del Skrevet 7. juli 2008 Høres ut som et kjempekoselig utdrikningslag, uten for mye drikkepress og pinlige ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #1409 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, jeg vil gjerne oppdateres. Da har jeg sendt en PM Høres ut som et veldig bra utdrikningslag :-D Det var kjempebra! :-D Vil gjerne oppdateres jeg også :-D Tror ikke jeg har tilgang til bloggen..... Har sendt PM til deg så nå kan du være oppdatert så mye du bare orker Så herlig utdrikningslag!! Høres ut som du koste deg kjempemasse! Sååå koselig!! :klemmer: Supert var det! :-D Koste meg kjempekjempemasse! :juhu: Tilgang til blogg til meg og??? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #1410 Del Skrevet 7. juli 2008 Det hørtes ut som et supert utdrikningslag!! Så koselig Takk for at jeg fikk lese, og nok en gang : Du er helt nydelig i kjolen din!!! Kjempefint utdrikningslag :-D Skulle bare mangle at du også fikk lese Og takk for kjoleskryt :juhu: Jeg gjorde det daa Ha en fin uke pysepus, nå drar jeg! :-D Drar du? :dåne: Åååå utdrikningslag på lørdag.. Så artig Kjempeartig! Høres ut som et kjempekoselig utdrikningslag, uten for mye drikkepress og pinlige ting! Kjempekoselig Var redd for at det skulle bli for mye utdritning og alkohol, men jeg var kjempeheldig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juli 2008 #1411 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, da var jeg oppdatert også! Hørtes veldig hyggelig ut!! Og så fikk jeg myst litt på kjolen også - den var kjempefiiiin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #1412 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, da var jeg oppdatert også! Hørtes veldig hyggelig ut!! Og så fikk jeg myst litt på kjolen også - den var kjempefiiiin!!! Så bra at du er oppdatert! :juhu: Godt at du likte kjolen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 7. juli 2008 #1413 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå har jeg ikke vært her inne på veldig lenge, men fant plutselig ut at jeg måtte se hvor langt du har kommet på planlegginga di. Fant også ut at jeg ennå har tilgang til bloggen din, så nå har jeg sett på fine bilder! Er innom her med veldig ujevne mellomrom, så jeg har fulgt litt med. Kommer plutselig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juli 2008 #1414 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå har jeg ikke vært her inne på veldig lenge, men fant plutselig ut at jeg måtte se hvor langt du har kommet på planlegginga di. Fant også ut at jeg ennå har tilgang til bloggen din, så nå har jeg sett på fine bilder! Er innom her med veldig ujevne mellomrom, så jeg har fulgt litt med. Kommer plutselig tilbake! Å, så koselig å "se" deg her igjen! :juhu: Gleder meg til du kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. juli 2008 #1415 Del Skrevet 8. juli 2008 Takk. Skal lese siden, orker ikke i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. juli 2008 #1416 Del Skrevet 9. juli 2008 Takk. Skal lese siden, orker ikke i kveld. Ingen lesetvang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. juli 2008 #1417 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg har selvsagt lyst, men liker å ha fred og ro ikke ikke väre supertrött og sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. juli 2008 #1418 Del Skrevet 9. juli 2008 Så utrolig bra utdrikningslag. Passe utdriting og passe dritings, det er det beste. Nå er det ikke lenge igjen Pysepys, snart er du gift Hvor mange arbeidsdager har du igjen nå da? *gleder meg sånn på dine vegne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. juli 2008 #1419 Del Skrevet 9. juli 2008 Høres ut som et supert utdrikningslag :-D Veldig koselig med utdrikningslag, man skulle nesten hatt det oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. juli 2008 #1420 Del Skrevet 10. juli 2008 Da er lørdagen planlagt også; sminketime, linsetime og laging av bordkort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg