Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Oppdatering fra pysepus sitt utdrikningslag;

Hun har gått i skjørt, englevinger og glorie, med tryllestav :) Dummet seg ut i byn litt, og så vært å fått ansiktspleie, før de kjørte videre til ukjent sted.. Gleder meg til full rapport :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Siste nytt:

Pysepus er svimmel og ser tredobbelt, kan derfor bare skrive sms med det ene øyet åpent :skratte:

Hun har sokker med sjiraffer på og har blitt spådd en lysende fremtid; labrador, katt og 5 unger :overrasket: Ifølge Pysepus mangler bare stakittgjerdet...og BTW er øl ekkelt :hoho:

:klø: ikke vet jeg men jeg tror hun er full og har det kjempegøy :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Pysepus er våken og hadde en kjempefin dag! :juhu: Referat kommer senere! ;) Mim: husker ikke så mye av det du skrev nei :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marihan
Oppdatering fra pysepus sitt utdrikningslag;

Hun har gått i skjørt, englevinger og glorie, med tryllestav :) Dummet seg ut i byn litt, og så vært å fått ansiktspleie, før de kjørte videre til ukjent sted.. Gleder meg til full rapport :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Foregikk dette i Stavanger? Da så jeg henne nemlig :fnise: Med mindre det var flere med vinger og glorie da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun er sikkert på vei tilbake til stavanger, så da får hun ikke skrevet i bilen :fnise: Utålmodige KG jenter :nei:

'

*telle* 1 - 2- 3 :ler: Hjemme nå?!?!

Endret av naley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest madam_mim

Ikke bare Reke-side :lur: Nå er det :heks: side også!! :danser: Hva sier du Reka, skal vi bølle med boka til Pusen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:rope: Kom igjen da folkens, ltt bøllete kan vi vel være?? Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...