Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #881 Del Skrevet 21. juni 2008 du Du vet hva som vikelig kan få han til å holde seg i senga ?!?! Jada! Det er bare så kjedelig når kameratene hans har nøkler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #882 Del Skrevet 21. juni 2008 Da var kjære hentet! :-D Han gliste stort da han så dem :love: Å, håper han får en fin dag! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. juni 2008 #883 Del Skrevet 21. juni 2008 Jada! Det er bare så kjedelig når kameratene hans har nøkler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. juni 2008 #884 Del Skrevet 21. juni 2008 hadde han stått opp når de kom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. juni 2008 #885 Del Skrevet 21. juni 2008 Sååå gøy! Du da? Nærmer seg nå vettu - kan skje når som helst Men fallskjerm! :dåne: Hadde Aneamannen ALDRI fått lov til Håper du har en superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juni 2008 #886 Del Skrevet 21. juni 2008 Uuuu! :-D :-D Så gøy det er i denne boken idag!! :juhu: (eller, det er jo alltid gøy hos deg da pysepus :-D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. juni 2008 #887 Del Skrevet 21. juni 2008 6 uker igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. juni 2008 #888 Del Skrevet 21. juni 2008 Ikke et eneste innlegg fra Pysepus på sju timer? :klø: Er det noe på gang her tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. juni 2008 #889 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) ... Endret 21. juni 2008 av Anea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 21. juni 2008 #890 Del Skrevet 21. juni 2008 Ikke et eneste innlegg fra Pysepus på sju timer? :klø: Flere enn mannen som ble hentet i dag, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. juni 2008 #891 Del Skrevet 21. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. juni 2008 #892 Del Skrevet 21. juni 2008 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #893 Del Skrevet 21. juni 2008 hadde han stått opp når de kom? Det hadde han! Og spist frokost og dusjet og han hadde heldigvis skikkelige klær på seg Men det gjorde jo ikke noe for han ble kledd ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #894 Del Skrevet 21. juni 2008 Sååå gøy! Du da? Nærmer seg nå vettu - kan skje når som helst Men fallskjerm! :dåne: Hadde Aneamannen ALDRI fått lov til Håper du har en superduper helg! Ja, nå kan det skje når som helst! :juhu: Gleder meg litt jeg!! Er litt skeptisk til at kjære skal hoppe i fallskjerm gitt, men det er en drøm han har og for meg er det bedre enn motorsykkel - det kommer han aldri til å få lov til!! Har en superduper helg så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #895 Del Skrevet 21. juni 2008 Uuuu! :-D :-D Så gøy det er i denne boken idag!! :juhu: (eller, det er jo alltid gøy hos deg da pysepus :-D ) Så gøy at du liker deg i dagboka mi i dag! (og alle andre dager) :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #896 Del Skrevet 21. juni 2008 6 uker igjen!! Ja, tenk at om seks uker er vi GIFT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. juni 2008 #897 Del Skrevet 21. juni 2008 Ikke et eneste innlegg fra Pysepus på sju timer? :klø: Er det noe på gang her tro? ... Ikke et eneste innlegg fra Pysepus på sju timer? :klø: Flere enn mannen som ble hentet i dag, tro? :klø: Det skjedde ikke noe! Bare Kamille86 og jeg som har hatt en helt fantastisk dag uten mennene våre! :juhu: (hennes samboer er i min kjæres utdrikningslag!!) Men jeg må si at hun ikke er noe kjekk med meg, for det går ikke an å lure ut av henne når mitt utdrikningslag er... Jeg fikk henne til å love at hvis det er neste helg og jeg skal bli hentet hjemme hos svigers så skal de gi meg alkohol mens svigermor ser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 21. juni 2008 #898 Del Skrevet 21. juni 2008 Oi, så spennende med utdriknigslag for mannen da Jeg hadde og vært litt skeptisk til fallskjermhopping, men mannnen min har jo hoppet dusinvis av gagner, så jeg hadde ikke hatt så mye å bekymre meg for egentlig. Han var i spesialstyrkene i militæret, så han hoppet mye fallskjerm da, heldigvis har han sluttet med sånne halsbrekkende akiviteter. Ikke lenge igjen nå, bare 6 uker Det er jo INGENTING. Snart er du gift :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 22. juni 2008 #899 Del Skrevet 22. juni 2008 Det skjedde ikke noe! Bare Kamille86 og jeg som har hatt en helt fantastisk dag uten mennene våre! :juhu: (hennes samboer er i min kjæres utdrikningslag!!) Men jeg må si at hun ikke er noe kjekk med meg, for det går ikke an å lure ut av henne når mitt utdrikningslag er... Jeg fikk henne til å love at hvis det er neste helg og jeg skal bli hentet hjemme hos svigers så skal de gi meg alkohol mens svigermor ser på! Utrolig kjekt i går pysepus, jeg koste meg masse Du får vente i *spenning* til neste helg om det er da vi henter deg :gjeiper: Skal huske å ta med noe skikkelige sterke saker mens sviermora di ser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 22. juni 2008 #900 Del Skrevet 22. juni 2008 Åh, jeg vil og finne på ting med Pysepus Håper du får en fiin dag i dag snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg