Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
du :sjenert: Du vet hva som vikelig kan få han til å holde seg i senga ?!?! :sengekos::hoho:

:skratte: Jada! :lur: Det er bare så kjedelig når kameratene hans har nøkler! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Da var kjære hentet! :-D Han gliste stort da han så dem :love: Å, håper han får en fin dag! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå gøy!

Du da? :lur: Nærmer seg nå vettu - kan skje når som helst :jepp:

Men fallskjerm! :dåne:

Hadde Aneamannen ALDRI fått lov til :fnise::redd:

Håper du har en superduper helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuu! :-D :-D

Så gøy det er i denne boken idag!! :juhu: (eller, det er jo alltid gøy hos deg da pysepus :-D )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
hadde han stått opp når de kom?

Det hadde han! :) Og spist frokost og dusjet og han hadde heldigvis skikkelige klær på seg :lol: Men det gjorde jo ikke noe for han ble kledd ut! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Sååå gøy!

Du da? :lur: Nærmer seg nå vettu - kan skje når som helst :jepp:

Men fallskjerm! :dåne:

Hadde Aneamannen ALDRI fått lov til :fnise::redd:

Håper du har en superduper helg!

:klemmer:

Ja, nå kan det skje når som helst! :juhu: Gleder meg litt jeg!! :danse:

Er litt skeptisk til at kjære skal hoppe i fallskjerm gitt, men det er en drøm han har og for meg er det bedre enn motorsykkel - det kommer han aldri til å få lov til!! :fy_fy:

Har en superduper helg så langt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Uuuu! :-D :-D

Så gøy det er i denne boken idag!! :juhu: (eller, det er jo alltid gøy hos deg da pysepus :-D )

:klem:

Så gøy at du liker deg i dagboka mi i dag! (og alle andre dager) :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
Ikke et eneste innlegg fra Pysepus på sju timer? :klø:

Er det noe på gang her tro? :lur:

...

Ikke et eneste innlegg fra Pysepus på sju timer? :klø:

Flere enn mannen som ble hentet i dag, tro? :lur:

:lur:

:klø:

Det skjedde ikke noe! Bare Kamille86 og jeg som har hatt en helt fantastisk dag uten mennene våre! :juhu: (hennes samboer er i min kjæres utdrikningslag!!) Men jeg må si at hun ikke er noe kjekk med meg, for det går ikke an å lure ut av henne når mitt utdrikningslag er... :sukk: Jeg fikk henne til å love at hvis det er neste helg og jeg skal bli hentet hjemme hos svigers så skal de gi meg alkohol mens svigermor ser på! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende med utdriknigslag for mannen da :hoppe: Jeg hadde og vært litt skeptisk til fallskjermhopping, men mannnen min har jo hoppet dusinvis av gagner, så jeg hadde ikke hatt så mye å bekymre meg for egentlig. Han var i spesialstyrkene i militæret, så han hoppet mye fallskjerm da, heldigvis har han sluttet med sånne halsbrekkende akiviteter.

Ikke lenge igjen nå, bare 6 uker :overrasket: Det er jo INGENTING. Snart er du gift :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde ikke noe! Bare Kamille86 og jeg som har hatt en helt fantastisk dag uten mennene våre! :juhu: (hennes samboer er i min kjæres utdrikningslag!!) Men jeg må si at hun ikke er noe kjekk med meg, for det går ikke an å lure ut av henne når mitt utdrikningslag er... :sukk: Jeg fikk henne til å love at hvis det er neste helg og jeg skal bli hentet hjemme hos svigers så skal de gi meg alkohol mens svigermor ser på! :tunge1:

Utrolig kjekt i går pysepus, jeg koste meg masse :klemmer:

Du får vente i *spenning* til neste helg om det er da vi henter deg :gjeiper: Skal huske å ta med noe skikkelige sterke saker mens sviermora di ser på :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil og finne på ting med Pysepus :sur:

Håper du får en fiin dag i dag snupp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...