Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Tror det bare var tacon jeg! :jepp:

Av og til kan jeg se nesten gravid ut bare fordi jeg har drukket lett-brus eller et eller annet.. men med en gang jeg står opp om morgenen så er magen så flat som den kan bli. Så :jepp: det var nok bare litt luft i magen etter maten!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Tror det bare var tacon jeg! :jepp:

Av og til kan jeg se nesten gravid ut bare fordi jeg har drukket lett-brus eller et eller annet.. men med en gang jeg står opp om morgenen så er magen så flat som den kan bli. Så :jepp: det var nok bare litt luft i magen etter maten!!

:kose:

I dag er magen min flat som den pleier å være! :-D Så skal ned til mormor nå og vise at jeg ikke trenger å slanke meg!! :tunge1: Men uansett så har jo kroppen godt av litt sunnhet innimellom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: sukkerstopp trenger du ;) Hos meg går magen også etter syklusen i måneden + hva jeg spiser den dagen. Så tror du kommer lett inn i kjolen ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er magen min flat som den pleier å være! :-D Så skal ned til mormor nå og vise at jeg ikke trenger å slanke meg!! :tunge1: Men uansett så har jo kroppen godt av litt sunnhet innimellom ;)

:lur::jepp:

:klemmer::kose:

:kyss: :kyss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var nok bare taco'n ;) jeg har også lett for å spise litt emr enn jeg strengt tatt trenger.. og da ser jeg ut som jeg er fødeklar når som helst :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
:fnise: sukkerstopp trenger du ;) Hos meg går magen også etter syklusen i måneden + hva jeg spiser den dagen. Så tror du kommer lett inn i kjolen ;)

Min mage er også veldig forskjellig ja :fnise: I går så jeg veeeeldig gravid ut :ler: I dag er jeg tynn igjen ;) Kommer nok lett inn i kjolen ja, det gjorde jeg i går også, men det er den stoffbiten som ligger bak ved knytingen som mormor skal sy fast som ikke helt dekket hullet :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Hva er cellesalt? :klø:

GOD MORGEN FORRESTEN :-D

:klem:

God ettermiddag Reka!!

Cellesalt er noen naturlige salter som man kan tilføre kroppen om man mangler noe. Jeg har gått til en som er lege og homeopat for å få dem. Han så på meg hva som manglet i min kropp og etter å ha brukt dem i tre måneder var magen min mye mindre :jepp: Mamma f.eks. blir mindre svimmel for sine salter, tanter trenger ikke medisiner for lavt stoffskifte og morfar sin kolesterol har blitt bedre :) Mye man kan fikse uten å ta kunstige medisiner :-D

:klemmer:

Her er forresten noe jeg fant om cellesalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
var nok bare taco'n ;) jeg har også lett for å spise litt emr enn jeg strengt tatt trenger.. og da ser jeg ut som jeg er fødeklar når som helst :fnise:

Jeg pleier å vise magen min til kjære når jeg har skikkelig mye luft slik at han får se hvordan jeg forhåpentligvis kommer til å se ut når jeg er gravid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Er litt morsom med disse gamle da. De sier rett ut hva de mener stort sett :lol:

Men kjære Pysepus - sommeren er jo den beste tiden å miste noen kilo. Trenger ikke være kjedelig i det hele tatt! Deilig grillmat, ferske reker og friske salater er nammis jo. For ikke å snakke om deilig frukt i biter - melon, jordbær, ananas. :spise:

Dessuten skal du jo snart gifte deg, så da kan du alltids leve litt på luft og kjærlighet også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:fnise:

Er litt morsom med disse gamle da. De sier rett ut hva de mener stort sett :lol:

Men kjære Pysepus - sommeren er jo den beste tiden å miste noen kilo. Trenger ikke være kjedelig i det hele tatt! Deilig grillmat, ferske reker og friske salater er nammis jo. For ikke å snakke om deilig frukt i biter - melon, jordbær, ananas. :spise:

Dessuten skal du jo snart gifte deg, så da kan du alltids leve litt på luft og kjærlighet også :fnise:

Mormor er jo ikke gammel heller da... :sjenert: Og hun pleier ikke si hva hun mener, men jeg tror bare hun har litt mer bryllupsnerver enn meg :fnise:

Sommeren er jo god til å slutte og spise snop :jepp: Eneste er at jeg er veeeeldig svak for brus... :sukk: Jaja, det er mye man kan drikke istedenfor; iste (uten sukker), Imsdal sitt nye fruktvann og ikke minst farris (selv om det er mye salt i den...)

Luft og kjærlighet ja!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Mormor er jo ikke gammel heller da... :sjenert: Og hun pleier ikke si hva hun mener, men jeg tror bare hun har litt mer bryllupsnerver enn meg :fnise:

Sommeren er jo god til å slutte og spise snop :jepp: Eneste er at jeg er veeeeldig svak for brus... :sukk: Jaja, det er mye man kan drikke istedenfor; iste (uten sukker), Imsdal sitt nye fruktvann og ikke minst farris (selv om det er mye salt i den...)

Luft og kjærlighet ja!! :fnise:

:sjokkert: er det mye salt i Farris???

*ups*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
:sjokkert: er det mye salt i Farris???

*ups*

Mener å ha hørt det ja, men gikk inn på farris sine sider og så - det stod der var naturlige mineraler oppi, så da tenker vi at det gjør ingenting! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Mener å ha hørt det ja, men gikk inn på farris sine sider og så - det stod der var naturlige mineraler oppi, så da tenker vi at det gjør ingenting! :-D

:Nikke: mer enig i det ja :skratte:

*hellig overbevist om at Farris Bris er noe av det sunneste som finnes*

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...