*Lollipop* Skrevet 15. juni 2008 #821 Del Skrevet 15. juni 2008 Tror det bare var tacon jeg! Av og til kan jeg se nesten gravid ut bare fordi jeg har drukket lett-brus eller et eller annet.. men med en gang jeg står opp om morgenen så er magen så flat som den kan bli. Så det var nok bare litt luft i magen etter maten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #822 Del Skrevet 15. juni 2008 Tror det bare var tacon jeg! Av og til kan jeg se nesten gravid ut bare fordi jeg har drukket lett-brus eller et eller annet.. men med en gang jeg står opp om morgenen så er magen så flat som den kan bli. Så det var nok bare litt luft i magen etter maten!! I dag er magen min flat som den pleier å være! :-D Så skal ned til mormor nå og vise at jeg ikke trenger å slanke meg!! Men uansett så har jo kroppen godt av litt sunnhet innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 15. juni 2008 #823 Del Skrevet 15. juni 2008 sukkerstopp trenger du Hos meg går magen også etter syklusen i måneden + hva jeg spiser den dagen. Så tror du kommer lett inn i kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juni 2008 #824 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva er cellesalt? :klø: GOD MORGEN FORRESTEN :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 15. juni 2008 #825 Del Skrevet 15. juni 2008 I dag er magen min flat som den pleier å være! :-D Så skal ned til mormor nå og vise at jeg ikke trenger å slanke meg!! Men uansett så har jo kroppen godt av litt sunnhet innimellom :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 15. juni 2008 #826 Del Skrevet 15. juni 2008 var nok bare taco'n jeg har også lett for å spise litt emr enn jeg strengt tatt trenger.. og da ser jeg ut som jeg er fødeklar når som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #827 Del Skrevet 15. juni 2008 sukkerstopp trenger du Hos meg går magen også etter syklusen i måneden + hva jeg spiser den dagen. Så tror du kommer lett inn i kjolen Min mage er også veldig forskjellig ja I går så jeg veeeeldig gravid ut I dag er jeg tynn igjen Kommer nok lett inn i kjolen ja, det gjorde jeg i går også, men det er den stoffbiten som ligger bak ved knytingen som mormor skal sy fast som ikke helt dekket hullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #828 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva er cellesalt? :klø: GOD MORGEN FORRESTEN :-D God ettermiddag Reka!! Cellesalt er noen naturlige salter som man kan tilføre kroppen om man mangler noe. Jeg har gått til en som er lege og homeopat for å få dem. Han så på meg hva som manglet i min kropp og etter å ha brukt dem i tre måneder var magen min mye mindre Mamma f.eks. blir mindre svimmel for sine salter, tanter trenger ikke medisiner for lavt stoffskifte og morfar sin kolesterol har blitt bedre Mye man kan fikse uten å ta kunstige medisiner :-D Her er forresten noe jeg fant om cellesalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #829 Del Skrevet 15. juni 2008 :kyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #830 Del Skrevet 15. juni 2008 var nok bare taco'n jeg har også lett for å spise litt emr enn jeg strengt tatt trenger.. og da ser jeg ut som jeg er fødeklar når som helst Jeg pleier å vise magen min til kjære når jeg har skikkelig mye luft slik at han får se hvordan jeg forhåpentligvis kommer til å se ut når jeg er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #831 Del Skrevet 15. juni 2008 Heisann pysepus *innom for så sjekke ståa* Hei hei!! Her er det liv vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juni 2008 #832 Del Skrevet 15. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #833 Del Skrevet 15. juni 2008 Du vet hva et kyss kan lede til Reka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 15. juni 2008 #834 Del Skrevet 15. juni 2008 Er litt morsom med disse gamle da. De sier rett ut hva de mener stort sett Men kjære Pysepus - sommeren er jo den beste tiden å miste noen kilo. Trenger ikke være kjedelig i det hele tatt! Deilig grillmat, ferske reker og friske salater er nammis jo. For ikke å snakke om deilig frukt i biter - melon, jordbær, ananas. Dessuten skal du jo snart gifte deg, så da kan du alltids leve litt på luft og kjærlighet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #835 Del Skrevet 15. juni 2008 Er litt morsom med disse gamle da. De sier rett ut hva de mener stort sett Men kjære Pysepus - sommeren er jo den beste tiden å miste noen kilo. Trenger ikke være kjedelig i det hele tatt! Deilig grillmat, ferske reker og friske salater er nammis jo. For ikke å snakke om deilig frukt i biter - melon, jordbær, ananas. Dessuten skal du jo snart gifte deg, så da kan du alltids leve litt på luft og kjærlighet også Mormor er jo ikke gammel heller da... Og hun pleier ikke si hva hun mener, men jeg tror bare hun har litt mer bryllupsnerver enn meg Sommeren er jo god til å slutte og spise snop Eneste er at jeg er veeeeldig svak for brus... Jaja, det er mye man kan drikke istedenfor; iste (uten sukker), Imsdal sitt nye fruktvann og ikke minst farris (selv om det er mye salt i den...) Luft og kjærlighet ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. juni 2008 #836 Del Skrevet 15. juni 2008 Mormor er jo ikke gammel heller da... Og hun pleier ikke si hva hun mener, men jeg tror bare hun har litt mer bryllupsnerver enn meg Sommeren er jo god til å slutte og spise snop Eneste er at jeg er veeeeldig svak for brus... Jaja, det er mye man kan drikke istedenfor; iste (uten sukker), Imsdal sitt nye fruktvann og ikke minst farris (selv om det er mye salt i den...) Luft og kjærlighet ja!! er det mye salt i Farris??? *ups* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #837 Del Skrevet 15. juni 2008 er det mye salt i Farris??? *ups* Mener å ha hørt det ja, men gikk inn på farris sine sider og så - det stod der var naturlige mineraler oppi, så da tenker vi at det gjør ingenting! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 15. juni 2008 #838 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi klarer vel å leve på luft og kjærlighet ut sommeren, pysepus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juni 2008 #839 Del Skrevet 15. juni 2008 Vi klarer vel å leve på luft og kjærlighet ut sommeren, pysepus? Ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 15. juni 2008 #840 Del Skrevet 15. juni 2008 Mener å ha hørt det ja, men gikk inn på farris sine sider og så - det stod der var naturlige mineraler oppi, så da tenker vi at det gjør ingenting! :-D mer enig i det ja *hellig overbevist om at Farris Bris er noe av det sunneste som finnes* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg