Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus

:danser: :banantroll: :danser: :banantroll: :danser: :banantroll:

50 dager :hakeslepp:

Du skal gifte deg SNART :-D

:danser: :banantroll::danser: :banantroll::danser: :banantroll::danser:

Hurra for dummedumme folkene som ikke kommer. Gidde å lage sjau da?! Pris deg lykkelig for at du slipper slike tullinger i bryllupet ditt!!

Ja, nå er det jammen ikke lenge igjen :overrasket:

Veldig glad for at jeg slipper sånne tullinger i bryllupet. Har tro på at det blir en fin dag da :jepp: Er bare to/tre tullinger der nå og av 62 så kan jo ikke de stikke seg så mye ut? :klø: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Så digg at de ikke kommer :hoppe:

Hvordan ser neste uke ut for deg?! Leke?!?! :skravle:

Du vil kanskje ha bryllupsgaven din?!

GRATULERER DU ER KG-TANTE :juhu:

åj se hvor liten mr hopper ble nå....

Kjempedigg! :danser:

Bryllupsgave til meg? :sjokkert::overrasket::sjokk::hakeslepp: Hvorfor det da? Men utroooolig koselig altså :jepp:

Og ja, jeg vil leke med deg uansett jeg! :juhu: Hva skal vi finne på da og hvilken dag?

Takk for at du gratulerer med med å være KG-tante - er veeeeldig stolt og kjøpte verdens fineste ting til lille snuppa i går :-D Ååååååå, gleder meg til å se henne :juhu:

Stoooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

:banantroll:

:danser: :juhu: :danser: :banantroll: for 50 dager igjen!

:overrasket: det er jo ingenting jo!!! :dåne: Heldigen :lur:

Og JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA for at de sa nei :ler:

Enda bedre plass til meg på høyrefløyens bord :fnise: J

eg kan virkelig breie meg ut nå :hoho:

50 dager er ingenting! Det er jo ikke så lenge siden det var 100 liksom... og hvor har de dagene blitt av? Å, lillesøs bare mååå lage bordkort i morgen ;) Jeg mååå strikke en kjole ferdig så kan ikke selv... kanskje jeg skal øke til 10 kr. bordkortet nå...? :lur:

Ja, du begynner å få bra plass på høyrefløyen nå - fire stoler har du til rådighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Er naley :gravid: ?! Gratulerer!!! :klemmer:

Skulle øøøønske naley var gravid :sukk:

Gratulerer Naley :juhu:

Og hipp hurra :flagg: for 50 dager igjen!! :hoppe:

hehe... :ler:

50 dager igjen :juhu:

Og gratulerer så mye Naley!!

:klem:

Her er vi klare for nok en KG-graviditet ;)

:fnise: Jeg er nok ikke gravid. Hadde bare glemt å gratulere Pysen med tante rollen sin for Susiepia-babyen! Hehe

Jeg må si jeg håpet litt, men tenkte det var for Susiebabyen ;)

Nåh.. :fnise:

Skuffa rekis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 50 dager igjen :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

og ikke minst gratulerer som kg tante!!

:hoppe: 50 dager igjen! :hoppe:

Blir bare nærmere og nærmere nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:danser::danser::danser: for 50 dager igjen :danser::danser::danser:

Har desverre ikke klart å oppdatere meg på disse bøkene dine på en stund, energinivået er nærmere null,men regner med at det kommer bedre tider og da skal jeg få oppdatert meg litt!

Ha en fin helg Pysepus :klemmer::klemmer:

Koselig at du stakk innom MrsSJ! :juhu: Gleder meg til formen blir bedre for deg! :klemmer: Stikk innom så ofte eller sjelden du bare orker!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Kom hjem til mammaen min i kveld og da ventet to pakker på meg :juhu: En med nydelige kaffeservietter og en med ting & tang til å lage brystbuketter til mennene! :hoppe: Skal lage prøver i morgen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fort fast inventar jeg da :fnise: Iallefall nå som det er helg og greier ;)

Klemmer mye på rekekreket tilbake :klemmer::klemmer::klemmer:

Ja :fnise:

Sov godt lille pysepus :klem: :klem:

Skuffa rekis?

:sjenert: Jeg synes det er litt gøy med gravide jeg.. :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja :fnise:

Sov godt lille pysepus :klem: :klem:

:sjenert: Jeg synes det er litt gøy med gravide jeg.. :sjenert::ler:

Sov godt du også! :klemmer:

Og ja, gravide er kjekt :-D Godt jeg har mange å være KG-tante til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg vil leke med deg uansett jeg! :juhu: Hva skal vi finne på da og hvilken dag?

Jeg har helt fri mandag, tirsdag og onsdag. Kurs på torsdag og fredag fram til klokken 15. Så egentlig helt det samme for meg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Da skal jeg se hvordan jeg skal jobbe neste uke når jeg kommer tilbake til byen i morgen. Tror du helst vil leke med meg en dag jeg har tidlig- eller mellomvakt ;)

Ha en fin bursdag vennen! :bursdag::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Prøvde kjolen min i dag for mormor skal fikse litt på den... og hun mener jeg må slanke meg :overrasket::sukk: Den sitter veldig fint altså og den er ikke for liten, men det stykket bak er visst litt lite... :sjenert: Men altså... jeg hadde nettopp spist mye mer taco enn magen min egentlig klarte... kan ikke det ha en sammenheng? :klø: For bunaden min var større til meg i år enn den var i fjor og jeg kan ikke ha lagt på meg så mye siden 17. mai?? :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

:hoho: verdens ærligste mormor :dåne:

Prøv den igjen imorgen du :Nikke: taco-spising kan absolutt spille inn, akkurat som syklusen min - idag har jeg ballongmage :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:hoho: verdens ærligste mormor :dåne:

Prøv den igjen imorgen du :Nikke: taco-spising kan absolutt spille inn, akkurat som syklusen min - idag har jeg ballongmage :sjokkert:

Ja, hun er jammen meg det! :sukk: Morfar sa bare forsiktig: "du kan jo prøve å spise litt mindre av sånne ting du liker veldig godt, det er bare syv uker igjen." Så jeg tror jeg skal gjøre så godt jeg kan å holde meg borte fra snop fra mandag av! :jepp: Så skal jeg få et klistremerke på kalenderen hver dag slik at jeg ser hvilke dager jeg ikke spiser snop! Det gjelder chips også - et eget merke for alt tror jeg :fnise: Og brus selvsagt... for en kjedelig sommer........... :sukk::sukk::sukk: Er det noe mer? Er jo i aktivitet heeeele dagen på jobb! Huff... får komme meg opp på treningssenteret også noen dager da - og begynne med cellesaltet igjen for å få bort litt mage! Operasjon slankings er i gang :jepp: I NEED MOTIVATION! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
Du får hive deg på sukkerstoppet vårt nå da :ler:

Ja, jeg må vel bite i det sure eplet... :sukk: Men altså... for å komme meg noen detaljer :fnise: Var nok bare luft i magen! :fise:

:skratte:

Uansett - sukkerstopp here I come!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Ja, jeg må vel bite i det sure eplet... :sukk: Men altså... for å komme meg noen detaljer :fnise: Var nok bare luft i magen! :fise:

:skratte:

Uansett - sukkerstopp here I come!!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...