Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #761 Del Skrevet 12. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. juni 2008 #762 Del Skrevet 12. juni 2008 Dette er nok en tøysedagbok også, i tillegg til bryllupsdagbok.. Men litt morro skal man da også ha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. juni 2008 #763 Del Skrevet 12. juni 2008 Jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 12. juni 2008 #764 Del Skrevet 12. juni 2008 :klø: Lurer på om det har klikka litt for dinedama... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #765 Del Skrevet 12. juni 2008 Gi meg adresse og sted så kommer Reka og banker dem!! :juhu: :blaaveis: :slåss: :-D Jeg sitter her og tenker at det morsomste hadde vært om de ikke svarte, så de ikke fikk komme, og så kom de likevel og så måtte de gå hjem! Reka er så slem Gleder meg til du skal banke dem! Jeg synes også det hadde vært utrolig gøy om de kom og måtte vente til kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #766 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg så også for meg noe sånt... da skulle jeg ha ledd men det ville kansje vært ondskapsfullt? :klø: Sikkert ondskapsfullt, men det jeg i! Endret 12. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #767 Del Skrevet 12. juni 2008 MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN MIN!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Du klarte det! :juhu: :klø: Lurer på om det har klikka litt for dinedama... :klø: Det tror jeg også Nai nai nai... Joda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #768 Del Skrevet 12. juni 2008 Dette er nok en tøysedagbok også, i tillegg til bryllupsdagbok.. Men litt morro skal man da også ha!!! Jah Det kan nok ofte føles med som en tøysedagbok Men det er jo helt greit det Føler nesten jeg må ha to tøysedagbøker!! I går var det forresten en måned siden jeg skiftet nick og fikk ny dagbok Har fått skrevet mye siden den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #769 Del Skrevet 12. juni 2008 Gleder meg til du skal banke dem! Jeg synes også det hadde vært utrolig gøy om de kom og måtte vente til kaffen :juhu: Bra for oss at jeg har hoppet så mye på tramploline i det siste, er sikker på at det gjør med i stor form for en slosskamp eller 3! Jeg kan jo være livvakten deres under bryllupet da, slik at om de dukker opp så sørget reka for at de pent og pyntelig venter utenfor til kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. juni 2008 #770 Del Skrevet 12. juni 2008 I går var det forresten en måned siden jeg skiftet nick og fikk ny dagbok Har fått skrevet mye siden den tid Oi, ikke verst med 39 sider bryllupsplanlegging på én måned! Hvis det hadde vært sant hadde du vært all time sjefsbridezilla!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #771 Del Skrevet 12. juni 2008 :juhu: Bra for oss at jeg har hoppet så mye på tramploline i det siste, er sikker på at det gjør med i stor form for en slosskamp eller 3! Jeg kan jo være livvakten deres under bryllupet da, slik at om de dukker opp så sørget reka for at de pent og pyntelig venter utenfor til kaffen Men jeg kan ansette deg som bodyguard jeg? Så kan du holde dem ute! Tipper trampolinehopping hjelper skikkelig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #772 Del Skrevet 12. juni 2008 Oi, ikke verst med 39 sider bryllupsplanlegging på én måned! Hvis det hadde vært sant hadde du vært all time sjefsbridezilla!! :dåne: Huff hadde alt vært bryllupsplanlegging hadde jeg nok vært veeeeldig irriterende... Glad det er mest tull! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #773 Del Skrevet 12. juni 2008 Men jeg kan ansette deg som bodyguard jeg? Så kan du holde dem ute! Tipper trampolinehopping hjelper skikkelig altså! Selvfølgelig kan du det Trenger ikke betaling en gang! Kanskje et lite kakestykke om du har til overs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #774 Del Skrevet 12. juni 2008 Oi, ikke verst med 39 sider bryllupsplanlegging på én måned! Hvis det hadde vært sant hadde du vært all time sjefsbridezilla!! :dåne: Men Mazilla! Du glemmer jo at hun har 2 bøker Så det er mye flere sider enn som så tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #775 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Der svarte de! :juhu: Og de kunne ikke komme! Det er bare en ting jeg lurer på og det er hvorfor de lager sånt helvete med å få lov å komme hvis de takker nei til å komme... Jeg har jo en mistanke at det er fordi jeg sendte den nye innbydelsen ikke som vanlig innbydelse, men bare med sånt ark hvor det stod forandret på! Endret 12. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #776 Del Skrevet 12. juni 2008 Selvfølgelig kan du det Trenger ikke betaling en gang! Kanskje et lite kakestykke om du har til overs Kakestykker skal du få til det kommer ut ørene dine! Men nå trenger du jo ikke komme Eller, kan jo passe på farmor og farfar og ene tanten min og samboeren hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #777 Del Skrevet 12. juni 2008 Men Mazilla! Du glemmer jo at hun har 2 bøker Så det er mye flere sider enn som så tilsammen Maaaaange sider til sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. juni 2008 #778 Del Skrevet 12. juni 2008 Så bra at de takket nei :juhu: og når det gjelder antall innlegg og sider i diverse bøker så bare :dåne: :dåne: :dåne: jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. juni 2008 #779 Del Skrevet 12. juni 2008 Så bra at de takket nei :juhu: og når det gjelder antall innlegg og sider i diverse bøker så bare :dåne: :dåne: :dåne: jeg.. Kjempebra! :juhu: Det er da vel ingenting å :dåne: av?? :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. juni 2008 #780 Del Skrevet 12. juni 2008 Jo, det er det. Du har jo skrevet flere innlegg på 1 mnd enn jeg har gjort på 2 år.. Syyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt.. Jeg gadd ikke lage ny bruker samtidig, for da hadde jeg jo aaaldri blitt "fast inventar" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg