Gjest madam_mim Skrevet 7. juni 2008 #701 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Han høres helt fantastisk ut Heldige du som har han Jeg savner farfaren min ennå og det er vel 10 år siden han døde nå...... Edit: Endret 7. juni 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #702 Del Skrevet 7. juni 2008 Han høres helt fantastisk ut Heldige du som har han Jeg savner farfaren min ennå og det er vel 10 år siden han døde nå...... Edit: Jeg er kjempeheldig som har ham! :juhu: Noen ganger tenker jeg på det jeg ikke vil snakke om og ikke har lov å tenke på og da begynner jeg å gråte. Kommer aldri til å klare den dagen så derfor har vi ikke lov å snakke om det eller tenke på det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2008 #703 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg er kjempeheldig som har ham! :juhu: Noen ganger tenker jeg på det jeg ikke vil snakke om og ikke har lov å tenke på og da begynner jeg å gråte. Kommer aldri til å klare den dagen så derfor har vi ikke lov å snakke om det eller tenke på det!!! Jeg har det på akkurat samme måte som du har det med din mormor og morfar med mine. De er verdens beste!! Før jeg var 8 bodde vi et par mil fra hverandre, og selv om begge var i full jobb kom de ofte på besøk og vi overnattet ofte hos de i helgene... og etter vi flyttet til strøket der mamma vokste opp igjen har vi bodd et lite steinkast fra dem... de har alltid vært der og stilt opp for oss på alle mulige måter... Jeg tør heller ikke tenke på at jeg kommer miste de en dag... jeg håper det blir lenge til, for det blir VONDT De er jo 76 og 79 nå, men i god form, og faren til mormor ble 87, tanten ble 91... moren til morfar ble 96... så får håpe de har arvet de gode genene Ser slik ut foreløpig heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. juni 2008 #704 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har det på akkurat samme måte som du har det med din mormor og morfar med mine. De er verdens beste!! Før jeg var 8 bodde vi et par mil fra hverandre, og selv om begge var i full jobb kom de ofte på besøk og vi overnattet ofte hos de i helgene... og etter vi flyttet til strøket der mamma vokste opp igjen har vi bodd et lite steinkast fra dem... de har alltid vært der og stilt opp for oss på alle mulige måter... Jeg tør heller ikke tenke på at jeg kommer miste de en dag... jeg håper det blir lenge til, for det blir VONDT De er jo 76 og 79 nå, men i god form, og faren til mormor ble 87, tanten ble 91... moren til morfar ble 96... så får håpe de har arvet de gode genene Ser slik ut foreløpig heldigvis Koselig med kjekke besteforeldre Uansett hvor travelt de har hatt det så har de hatt tid til meg og mine søskenbarn Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem da ekstrapappan min døde. Tror jeg var hos dem hver dag i flere måneder. Jeg var nemlig ikke sosial på mange måneder - orket ikke. Og for at mamma ikke skulle finne på noe psykologgreier gikk jeg dit Så etter tre eller fire måneder kjørte morfar meg på kino med en venninne og hentet meg rett etterpå for da var det på tide å komme seg ut De er bare 62 og 65 da også har jeg bestemt at de skal leve til de er 150, så det går så bra at! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2008 #705 Del Skrevet 7. juni 2008 Koselig med kjekke besteforeldre Uansett hvor travelt de har hatt det så har de hatt tid til meg og mine søskenbarn Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem da ekstrapappan min døde. Tror jeg var hos dem hver dag i flere måneder. Jeg var nemlig ikke sosial på mange måneder - orket ikke. Og for at mamma ikke skulle finne på noe psykologgreier gikk jeg dit Så etter tre eller fire måneder kjørte morfar meg på kino med en venninne og hentet meg rett etterpå for da var det på tide å komme seg ut De er bare 62 og 65 da også har jeg bestemt at de skal leve til de er 150, så det går så bra at! Du er heldig med at de er så unge da Tror jeg skal bestemme at mine skal leve til de er 150 de også Har sendt deg bilder på mail nå og lagt deg til på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. juni 2008 #706 Del Skrevet 8. juni 2008 Du er heldig med at de er så unge da Tror jeg skal bestemme at mine skal leve til de er 150 de også Har sendt deg bilder på mail nå og lagt deg til på msn Jeg har sendt deg mail tilbake og godkjent deg på msn :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. juni 2008 #707 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå nærmer dagen seg med stormskritt for deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. juni 2008 #708 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå nærmer dagen seg med stormskritt for deg også Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 9. juni 2008 #709 Del Skrevet 9. juni 2008 jeg har bodd i samme hus som besteforeldrene mine siden jeg var liten... og det var veldig trist når bestefaren min døde!!! han var ikke så gammel heller.. men slik er det nå, vi skal visst alle dø har jeg hørt... men godt er det at vi har dem!!! ja du.. nå er det faktisk ikke lenge igjen... under 2 mnd.. og la meg si det slik: det går fort!!!!!altfor fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. juni 2008 #710 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Middagsgjestene (67 inviterte): JA - 57 NEI - 10 IKKE SVART - 0 Kaffegjestene (18 inviterte): JA - 11 NEI - 7 IKKE SVART: 0 Da er det bare to stykker som ikke har svart... Sendte sms i går, men får ikke svar... Selvfølgelig er det middagsgjester... Endret 16. juli 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #711 Del Skrevet 11. juni 2008 Har ennå ikke fått svar... Snakket med pappa i går og han skulle fikse svar. Han hadde fått svar om at de skulle sende mail i går, men jeg har ikke fått noen mail... og jeg måå ha svar for hun dama jeg snakker med på lokalet spør etter antall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 11. juni 2008 #712 Del Skrevet 11. juni 2008 Så utrolig dårlig gjort av folk å ikke svare innen fristen!!!! Greit nok at alle kan glemme, men når de blir mint på det burde de hvertfall få ut fingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. juni 2008 #713 Del Skrevet 11. juni 2008 Teitingene som ikke svarer!! Håper du hører fra de i dag! Hvor lenge venter du før du bare går ut ifra at de ikke kommer og så oppgir et tall til lokalet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. juni 2008 #714 Del Skrevet 11. juni 2008 Det virker som folk ikke klarer å få med seg det at svarfristen er av en grunn, og som oftest med hensyn på mat og bestilling. Vi har ett par som ikke har svart, og de visste ikke helt når de kunne svare. Når sambo sa at de måtte vite det pga bestillingen av maten, så ble de småsure og liksom: jaja men det er jo ikke før i august så det haster da ikke så mye. Jada, tydelig at folk ikke vet hva svarfristen er til for.... Håper du får dine svar snart!!! Forferdelig å bli forsinket til kokken uten at det er ens egen skyld, men det virker jo som ens egen skyld osv. Nei nå ble jeg bablete og alt jeg sier blir bare feil. Tror jeg skal gi meg Ha en fin dag Pysepus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 11. juni 2008 #715 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg synes det er innmari dårlig gjort å ikke svare, hvertfall etter både sms og mail og alt! Shame on theme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. juni 2008 #716 Del Skrevet 11. juni 2008 Blir litt rørt av å tenke på deg og besteforeldrene dine. Du er heldig som fortsattt har de Dårlig gjort å ikke svare da. Jeg hadde ringt dem om jeg var deg, tenker de blir flaue da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alvebruden Skrevet 11. juni 2008 #717 Del Skrevet 11. juni 2008 Ja, bare åtte uker igjen Snakket med morfar i dag. Vi øvde oss litt på hvordan vi skal gå og sånn. Han er så god Sa at det var helt greit om vi var nervøse og sånn og at dette hadde han god erfaring med, så det kom til å gå sååå bra for han skulle passe på meg han Glad jeg skal gå sammen med morfaren min :love: Så nydelig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. juni 2008 #718 Del Skrevet 11. juni 2008 Mine besteforeldre melder seg inn i klubben og lever til de er 150 de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #719 Del Skrevet 11. juni 2008 Så utrolig dårlig gjort av folk å ikke svare innen fristen!!!! Greit nok at alle kan glemme, men når de blir mint på det burde de hvertfall få ut fingen! Jeg sitter her og er megairritert! Det har ennå ikke kommet noen mail... Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg... sende enda en sms, sende enda en til pappa og få han til å ordne det? Joda, det er fra "høyrefløyen" selvsagt.... :dåne: Teitingene som ikke svarer!! Håper du hører fra de i dag! Hvor lenge venter du før du bare går ut ifra at de ikke kommer og så oppgir et tall til lokalet? Jeg vet ikke hvor lenge jeg skal vente jeg... Hvis de ikke har svart til søndag tror jeg at jeg manner meg opp til å ringe selv også får jeg gi endelig beskjed til lokalet på mandag da! Jeg synes det er innmari dårlig gjort å ikke svare, hvertfall etter både sms og mail og alt! Shame on theme Kan du komme og banke dem for meg? :blaaveis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 11. juni 2008 #720 Del Skrevet 11. juni 2008 Det virker som folk ikke klarer å få med seg det at svarfristen er av en grunn, og som oftest med hensyn på mat og bestilling. Vi har ett par som ikke har svart, og de visste ikke helt når de kunne svare. Når sambo sa at de måtte vite det pga bestillingen av maten, så ble de småsure og liksom: jaja men det er jo ikke før i august så det haster da ikke så mye. Jada, tydelig at folk ikke vet hva svarfristen er til for.... Håper du får dine svar snart!!! Forferdelig å bli forsinket til kokken uten at det er ens egen skyld, men det virker jo som ens egen skyld osv. Nei nå ble jeg bablete og alt jeg sier blir bare feil. Tror jeg skal gi meg Ha en fin dag Pysepus!! Akkurat disse her fikk innbydelsen 9. februar så jeg synes ikke de har hatt liten tid til å svare heller... Blir så utrolig irritert! Og det er jo lite kjekt når jeg har sagt til lokalet at svarfristen er 8. juni og at de skal få vite det rett etter det... Jaja, får smøre meg med tålmodighet (hvis jeg finner noen tålmodighetskrem da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg