Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Nå skal vi snart møte presten...!

Nå allerede :overrasket:

Vi møtte vår prest dagen før :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med brudekjolen under FF? Har jeg sagt noe feil her nå? :klø:

Hmm.. Kanskje jeg bare misforstod? Det var noe med at du måtte se på FF på rommet til foreldrene dine, mens du lå i senga? Eller? Tror det var i boka til mim.. Det kan godt hende jeg bare har misforstått altså :sjenert::ler:

Også er ho så frekk å sjeker til meg. :sjokk::skratte:

Akkurat som ho hadde sett den på ordentlig lissom. :fnise: Visste det. Reker er frekke. Derfor jeg ikke spiser dem, for jeg liker dem ikke. :skratte:

Men reka som har forvirra seg inn her er jo søt da. :kose:

:skratte:

Jeg er ikke så frekk, bare litt, dessuten sa jeg jo aldri at jeg ikke hadde sett dem i bloggen.. Jeg bare latet som :ler:

:klem:

Neida, har ikke hatt noen privat undertøyvisning til Reka altså :fnise:

Hun kan være litt frekk, men blir så fort tilgitt siden hun er så søøøt :hjerter:

Det er pysepus som er søt da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Nå allerede :overrasket:

Vi møtte vår prest dagen før :-D

Han ville heller møtes nå enn uka før bryllupet :) Så da ble det i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Hmm.. Kanskje jeg bare misforstod? Det var noe med at du måtte se på FF på rommet til foreldrene dine, mens du lå i senga? Eller? Tror det var i boka til mim.. Det kan godt hende jeg bare har misforstått altså :sjenert::ler:

Tror nok gjerne du har misforstått :fnise:

Jeg er ikke så frekk, bare litt, dessuten sa jeg jo aldri at jeg ikke hadde sett dem i bloggen.. Jeg bare latet som :ler:

Greit å late som og luuuure de andre :lur::fnise:

Det er pysepus som er søt da :klem:

Vi er søøøte begge to :kyss:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Sånn, har skjedd så mye her i dag at jeg ikke har fått skrevet noe referat fra samtalen med presten :) Men vi møtte han altså i dag. Han var mye koseligere enn hva jeg hadde inntrykk av fra før! :-D Så snakket vi litt om hvordan vi møttest og sånn og hva vi drev på med og sånn... så gikk vi gjennom vielsen steg for steg og ble enige om allting. Jeg skal bare sende en mail til organisten om hans mening også sende endelig til presten :) Så jeg skal nok lage kirkeprogram i dag, ja ;)

Ellers så snakket vi litt om hva vi satte pris på med hverandre... litt vanskelig å snakke om sånt foran fremmende og å klare å holde seg alvorlig for vi tullet så mye om det i går, men gikk da bra :)

Synes kanskje vi snakket litt lite sammen, så håper han får til en fin tale om det! Også får vi ikke øve i kirka... dagen vi gifter oss er liksom gangen... så det gruer vi og begge til, men vi får øve her hjemme i trappa eller noe sånn, så går det seg nok til :) Han sa det at det gjorde ikke noe om det ble noe kluss oppe ved alteret.. det var helt greit. Fikk forklaring hvor vi skal sitte og sånn... er jo så mye frem og tilbake og bytting av plasser osv... men jeg får jo sitte samme plassen hele tiden da :tunge1:

Men det blir nok bra å gifte seg! :juhu: Gikk gjennom ekteskapsinngåelsen en gang og det gikk bra :-D Kjære sa "øhm... ja" ene gangen, men han skulle ikke gjøre det i kirka :fnise:

Endret av Pysepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Møtet ferdig?

Ja nå så jeg jo etterpå at du hadde skrevet referat :hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Ellers så klarte jeg å snike meg til blomsterbutikken uten mamma i dag for å bestille to roser som jeg skal ha med meg opp og gi til mamma og mormor når vi går opp mot alteret :) Og snakket med ekstramamman min om at hun skal fikse slik at de står ytterst slik at jeg får gitt dem til dem uten at det ser teit ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det har ikke heeeelt gått opp for meg før, men vi skal jammen meg gifte oss :bryllup:

Du skal det altså, det er helt sant!!! :jepp: :jepp: :jepp:

Om bare 1 mnd å noe..! det er jo SNART!!!!!!!!! :overrasket:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Du skal det altså, det er helt sant!!! :jepp: :jepp: :jepp:

Om bare 1 mnd å noe..! det er jo SNART!!!!!!!!! :overrasket:

:kose:

Om 58 dager faktisk :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, har skjedd så mye her i dag at jeg ikke har fått skrevet noe referat fra samtalen med presten :) Men vi møtte han altså i dag. Han var mye koseligere enn hva jeg hadde inntrykk av fra før! :-D Så snakket vi litt om hvordan vi møttest og sånn og hva vi drev på med og sånn... så gikk vi gjennom vielsen steg for steg og ble enige om allting. Jeg skal bare sende en mail til organisten om hans mening også sende endelig til presten :) Så jeg skal nok lage kirkeprogram i dag, ja ;)

Ellers så snakket vi litt om hva vi satte pris på med hverandre... litt vanskelig å snakke om sånt foran fremmende og å klare å holde seg alvorlig for vi tullet så mye om det i går, men gikk da bra :)

Synes kanskje vi snakket litt lite sammen, så håper han får til en fin tale om det! Også får vi ikke øve i kirka... dagen vi gifter oss er liksom gangen... så det gruer vi og begge til, men vi får øve her hjemme i trappa eller noe sånn, så går det seg nok til :) Han sa det at det gjorde ikke noe om det ble noe kluss oppe ved alteret.. det var helt greit. Fikk forklaring hvor vi skal sitte og sånn... er jo så mye frem og tilbake og bytting av plasser osv... men jeg får jo sitte samme plassen hele tiden da :tunge1:

Men det blir nok bra å gifte seg! :juhu: Gikk gjennom ekteskapsinngåelsen en gang og det gikk bra :-D Kjære sa "øhm... ja" ene gangen, men han skulle ikke gjøre det i kirka :fnise:

Han må bare huske at det er du som skal svare sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...