Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Alvebruden

Alt er fint, alt er fint. :hoppe: :juhu: Har skrøtet av kjolen din før da. Bare lekker. Og mye, mye finere på deg en modellen. :)

Enig i att mammaen din ser ung ut.

Og undertøyet virker det noe kjent med. :klø:

Skal jammen skjekke om det er likt mitt. Men det ligger hos svigers da. :fnise: Der alt utstyret er plassert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus
Alt er fint, alt er fint. :hoppe: :juhu: Har skrøtet av kjolen din før da. Bare lekker. Og mye, mye finere på deg en modellen. :)

Enig i att mammaen din ser ung ut.

Og undertøyet virker det noe kjent med. :klø:

Skal jammen skjekke om det er likt mitt. Men det ligger hos svigers da. :fnise: Der alt utstyret er plassert.

Undertøyet kan nok være likt ja ;) Hadde ikke det vært koselig? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Undertøyet kan nok være likt ja ;) Hadde ikke det vært koselig? :lol:

Det hadde vært kjempe kost. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg har sett undertøyet hennes :tunge1::skratte:

Håper du har en fin dag!! Hva var det du gjorde med brudekjolen under ff? Siden du måtte gjøre dette på likt? Eller har jeg bare misforstått noe? :klø:

:klem:

Endret av Reka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:ler:

Jeg har sett undertøyet hennes :tunge1::skratte:

Håper du har en fin dag!! Hva var det du gjorde med brudekjolen under ff? Siden du måtte gjøre dette på likt? Eller har jeg bare misforstått noe? :klø:

:klem:

Hva mener du med brudekjolen under FF? Har jeg sagt noe feil her nå? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden
Det er der Reka har sett det også :fnise:

Også er ho så frekk å sjeker til meg. :sjokk::skratte:

Akkurat som ho hadde sett den på ordentlig lissom. :fnise: Visste det. Reker er frekke. Derfor jeg ikke spiser dem, for jeg liker dem ikke. :skratte:

Men reka som har forvirra seg inn her er jo søt da. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Også er ho så frekk å sjeker til meg. :sjokk::skratte:

Akkurat som ho hadde sett den på ordentlig lissom. :fnise: Visste det. Reker er frekke. Derfor jeg ikke spiser dem, for jeg liker dem ikke. :skratte:

Men reka som har forvirra seg inn her er jo søt da. :kose:

Neida, har ikke hatt noen privat undertøyvisning til Reka altså :fnise:

Hun kan være litt frekk, men blir så fort tilgitt siden hun er så søøøt :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
har jeg sett bloggen din...? :sjenert:

Det vet jeg ikke, men nå har jeg sendt deg det du trenger å vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Spark meg ut i sola, nå sitter jeg foran pc`en i verdens minste bikini :skratte:

*sparker Mim ut i sola*

Jeg har for liten bikini jeg :ler: Puppene har visst vokst enda mer... :sukk: Mamma ler av meg, men det får så være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Nei, du er gjest så du får ikke :tunge1: Noen hemmeligheter må man da ha for gjestene sine :lur: Får se det i virkeligheten om 59 dager du! :juhu: (utenom undertøyet da, men om du er spesielt interessert så får du hellr gi beskjed ;) )

:klemmer:

Lovt å prøve, *hihi* ;) neida jeg vil ikke se for mye før den STORE dagen :-D :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan fortelle deg maaaaaase om bryllupet :lur:

Kjolen er en drøm av grønn organza og lilla tyll, skoene passer helt perfekt til i blå silke med gule striper over akkurat som i et slips vet du :jepp:

Brudgommen skal ha på seg dette

Matcher perfekt :-D

Bryllupskaken blir laget av elegant fiskepudding med masse god kremfløte oppå og marsipan lokk som selvfølgelig matcher brudens sko :)

festens tema er eventyrprinsesser... er det menn det er snakk om så er det selvfølgelig ngen unntak :) Prinsesekveld :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan fortelle deg maaaaaase om bryllupet :lur:

Kjolen er en drøm av grønn organza og lilla tyll, skoene passer helt perfekt til i blå silke med gule striper over akkurat som i et slips vet du :jepp:

Brudgommen skal ha på seg dette

Matcher perfekt :-D

Bryllupskaken blir laget av elegant fiskepudding med masse god kremfløte oppå og marsipan lokk som selvfølgelig matcher brudens sko :)

festens tema er eventyrprinsesser... er det menn det er snakk om så er det selvfølgelig ngen unntak :) Prinsesekveld :juhu:

:fnise: :fnise: pysepus har nok avslørt mer en d :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...