Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #561 Del Skrevet 2. juni 2008 2 måneder!!!!!!!!! :juhu: Tralalalalala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banantroll: Tralalalalalala!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #562 Del Skrevet 2. juni 2008 Da var vi kommet hjem fra en begivenhetsrik dag! Først hentet jeg jentenes smykker - som var helt utrolig nydelige! Så var mamma og jeg på blomsterbutikken og bestilte blomster: - 670 hvite roser (til bordene) - 30 gladioler (til alteret og senere på gavebordet og kanskje kakebordet) - 12 orkideer (til bordene) - brudebukett (ikke den jeg hadde planlagt, legger bilde i bloggen) - 3 brudepikebuketter - 7 corsager (om jeg ikke klarer å lage selv) Nok eller? Min mor er jo litt over gjennomsnittet glad i blomster, så når hennes datter skal gifte seg blir det mye blomster :-D Rosene koster 44,- for en 10-pk. roser så det går bra Så får jeg ta resten de andre dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. juni 2008 #563 Del Skrevet 2. juni 2008 Oi så mye blomster! Det kommer til å bli helt fantastisk! :juhu: Spent på brudebukett-bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2008 #564 Del Skrevet 2. juni 2008 Og jeg er visst den treigeste av alle her... men! :danser: :danser: Bare 2 mnd igjen Pysepus!!! :danser: :danser: for bestilte blomster!! Det kommer helt sikkert til å bli kjempefint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2008 #565 Del Skrevet 2. juni 2008 2 månder :hår: Det går så fort dette her :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #566 Del Skrevet 2. juni 2008 Oi så mye blomster! Det kommer til å bli helt fantastisk! :juhu: Spent på brudebukett-bilde Skal legge ut brudebukettbilde NÅÅÅÅÅ! :juhu: Og tror også det blir kjempefint med masse masse blomster :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #567 Del Skrevet 2. juni 2008 Der var bildet ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #568 Del Skrevet 2. juni 2008 Og jeg er visst den treigeste av alle her... men! :danser: :danser: Bare 2 mnd igjen Pysepus!!! :danser: :danser: for bestilte blomster!! Det kommer helt sikkert til å bli kjempefint!! Bedre sent enn aldri :-D Blir nok kjempefint med blomstene!!! Gleder meg til å legge ut bilder dagen før dagen (om jeg får tid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #569 Del Skrevet 2. juni 2008 2 månder :hår: Det går så fort dette her :juhu: :juhu: :juhu: Det går kjeeeempefort! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. juni 2008 #570 Del Skrevet 2. juni 2008 Så ung mamma du har Kjolen hennes var jo rålekker :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juni 2008 #571 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Bedre sent enn aldri :-D Blir nok kjempefint med blomstene!!! Gleder meg til å legge ut bilder dagen før dagen (om jeg får tid) Tid er bare et spørsmål om prioriteringer! Regn med at vi sitter benka på kg hele 1.august og venter på blomsterbilder! Jeg vil ihvertfall veldig gjerne se det blomsterhavet! Blir sikkert knallfint! Høres ut som dere har et blomsterbudsjett på størrelse med hele vårt bryllupsbudsjett... Eller gjorde dere en god deal? Endret 2. juni 2008 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #572 Del Skrevet 2. juni 2008 Så ung mamma du har Kjolen hennes var jo rålekker :-D Den kommentaren kommer hun til å leve lenge på :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #573 Del Skrevet 2. juni 2008 Tid er bare et spørsmål om prioriteringer! Regn med at vi sitter benka på kg hele 1.august og venter på blomsterbilder! Jeg vil ihvertfall veldig gjerne se det blomsterhavet! Blir sikkert knallfint! Høres ut som dere har et blomsterbudsjett på størrelse med hele vårt bryllupsbudsjett... Eller gjorde dere en god deal? Ja, jeg får jo bare se til å legge inn :-D Rosene blir 3000,- så blir jo de til å ha i kirka endel... men blomsterbudsjettet er på det det blir Under 10000,- iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #574 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Middagsgjestene (66 inviterte): JA - 60 NEI - 3 IKKE SVART - 3 Kaffegjestene (18 inviterte): JA - 5 NEI - 6 IKKE SVART: 7 Endret 3. juni 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 2. juni 2008 #575 Del Skrevet 2. juni 2008 Fiiiiiiine bukketten :hoppe: Blir sikkert fantastisk med hvite roser som matcher. Relativt voksent blomsterbudsjett, men skal ikke si noe jeg.. vi brukte 25 000 BARE på lokalet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. juni 2008 #576 Del Skrevet 2. juni 2008 2 mnd igjen bare!!! Og det hørtes bare nyyydelig ut med det blomsterhavet dere skal ha :dåne: Gleder meg sånn til å se :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. juni 2008 #577 Del Skrevet 2. juni 2008 :love: :love: :love: :love: :love: 2 mnd igjen :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 2. juni 2008 #578 Del Skrevet 2. juni 2008 :juhu: :juhu: TENK AT DET BARE ER 2 MÅNDER IGJEN :love: :love: :hjerte: Litt treig jeg også. Kom akuratt hjem fra jobb men som sagt bedre sent enn aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #579 Del Skrevet 2. juni 2008 Fiiiiiiine bukketten :hoppe: Blir sikkert fantastisk med hvite roser som matcher. Relativt voksent blomsterbudsjett, men skal ikke si noe jeg.. vi brukte 25 000 BARE på lokalet... Tror det blir kjempefint jeg! :juhu: Blomsterbudsjettet er litt stort ja, men er jo heldig slik at vi lager borddekorasjonene selv for det sparer vi jo endel på i utgangspunktet :-D Men det er liksom det mamma gleder seg kjempemye til, så hun får gjøre litt som hun vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 2. juni 2008 #580 Del Skrevet 2. juni 2008 2 mnd igjen bare!!! Og det hørtes bare nyyydelig ut med det blomsterhavet dere skal ha :dåne: Gleder meg sånn til å se :juhu: Gleder meg selv til å se det :juhu: Tror det blir kjeeeempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg