Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

kunne jo holdt talen ved kakeskjæringen kanskje, da er jo fokus somregel tilstede :klø:

Det er nok kanskje ikke så dumt nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Men jeg skal vise film etterpå... hm... får se hvor lerretet er, så kanskje det går under middagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Etter talen? Ja stemmer det ja...åååå det kommer til å bli så utrolig bra :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mim er ikke bare søt men lur også* :lur:

Absoluitt :tommelsmil:

Men jeg skal vise film etterpå... hm... får se hvor lerretet er, så kanskje det går under middagen ;)

Å ja. Blir kanskje litt annerledes da...

Kommer jo veldig an på gjestene også... Bare syntes så synd på svigerinna mi som prøvde å holde tale til sin stebror, men som ingen egentlig hørte noe sørlig av... Ble ganske mislykket, men var jo ikke hennes skyld...

Men kan jo hende folk er flinkere når det er bruden som holder tale også da... Det er jo en viktigere tale som mange gjerne vil ha med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig nydelig tale!!!! :pls: Imponert jeg! Jeg hadde ikke klart å si alt det der uten å grine som en unge... Og så film etterpå! Dette kommer til å bli helt topp!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Etter talen? Ja stemmer det ja...åååå det kommer til å bli så utrolig bra :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lurer på om jeg klarer å lure en tåre ut av øyekroken til kjære :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Absoluitt :tommelsmil:

Å ja. Blir kanskje litt annerledes da...

Kommer jo veldig an på gjestene også... Bare syntes så synd på svigerinna mi som prøvde å holde tale til sin stebror, men som ingen egentlig hørte noe sørlig av... Ble ganske mislykket, men var jo ikke hennes skyld...

Men kan jo hende folk er flinkere når det er bruden som holder tale også da... Det er jo en viktigere tale som mange gjerne vil ha med seg.

Jeg vil jo tro at folk viser respekt når bruuuuuden taler? :klø: Hvis ikke tar jeg dem ut etterpå og banker dem! :blaaveis: Ringer Mim og *Aprin*, så tipper jeg de er der på ti min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Så utrolig nydelig tale!!!! :pls: Imponert jeg! Jeg hadde ikke klart å si alt det der uten å grine som en unge... Og så film etterpå! Dette kommer til å bli helt topp!!! :tommelopp:

Åååå, takk :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo tro at folk viser respekt når bruuuuuden taler? :klø: Hvis ikke tar jeg dem ut etterpå og banker dem! :blaaveis: Ringer Mim og *Aprin*, så tipper jeg de er der på ti min :fnise:

Kan ikke skjønne noe annet...

men når det er sagt oppdaget jeg at folk tydeligvis har veldig forskjellig opplæring i bryllupsetikette...

Jeg er vant til at man sitter pent på plassen sin og kun går ut når det er pauser. I bryllupet vårt gikk folk i hytt og pine... Ganske håpløst når noen kommer gående på klakke hæler midt under taler... Ikke videre enkelt å få med seg ting da...

Men ble nå uansett veldig velykket da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsetikette ja... Er ikke alle som vet hva det er for noe nei... I et bryllup jeg var i, var det to stk som kom fulle til middagen! :hakeslepp:

Satt og fniste under talene.. Respektløst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:jepp: Du ringer - vi bringer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysepus har feil navn :jepp: Burde egentlig hete Tøffen........

Tøffepys!!

Altså du :sjenert: Jeg skal jo ikke gifte meg på en stund, men kan jeg få lese talen din fordet? :pls:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Kan ikke skjønne noe annet...

men når det er sagt oppdaget jeg at folk tydeligvis har veldig forskjellig opplæring i bryllupsetikette...

Jeg er vant til at man sitter pent på plassen sin og kun går ut når det er pauser. I bryllupet vårt gikk folk i hytt og pine... Ganske håpløst når noen kommer gående på klakke hæler midt under taler... Ikke videre enkelt å få med seg ting da...

Men ble nå uansett veldig velykket da :-D

Tror nok det blir vellykket uansett :) Og så lenge de jeg taler til får med seg det jeg sier, så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Bryllupsetikette ja... Er ikke alle som vet hva det er for noe nei... I et bryllup jeg var i, var det to stk som kom fulle til middagen! :hakeslepp:

Satt og fniste under talene.. Respektløst!!

Å, jeg blir sint hvis noen kommer fulle :kjempesinna: Trodde folk visste hvordan man skulle "oppføre" seg i bryllup, men det er alltid unntak til reglene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus
Tøffepys!!

Altså du :sjenert: Jeg skal jo ikke gifte meg på en stund, men kan jeg få lese talen din fordet? :pls:

:klem:

Tøffepus! :sjarmor: Kanskje det er det jeg skal kalle min kjære? ;)

Har sendt deg PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er modig gjort å holde tale :) Det går nok kjempefint :) Har ikke bestemt meg helt for om jeg skal gjøre det ennå... Kanskje jeg kan få se talen også? Jeg er sånn i tvil om hva og hvor mye jeg skal skrive, ettersom bruden er et stykke nedpå listen av talere (i allefall om man følger tradisjonelt oppsett) føler jeg det meste vil være sagt allerede... Håper du vil dele den med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja, det er modig gjort å holde tale :) Det går nok kjempefint :) Har ikke bestemt meg helt for om jeg skal gjøre det ennå... Kanskje jeg kan få se talen også? Jeg er sånn i tvil om hva og hvor mye jeg skal skrive, ettersom bruden er et stykke nedpå listen av talere (i allefall om man følger tradisjonelt oppsett) føler jeg det meste vil være sagt allerede... Håper du vil dele den med meg ;)

Jeg bare skrev det som falt meg inn på en måte :) Måtte bare skrive og skrive en kveld ;)

Har sendt deg PM nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare skrev det som falt meg inn på en måte :) Måtte bare skrive og skrive en kveld ;)

Har sendt deg PM nå :klemmer:

Tusen takk :) Så utrolig rørende, begynte å grine jeg!! Hehe... jeg har også tenkt å takke folk, men følte det bare kom til å bli "takk, takk, takk" = kjedelig... men jeg ser nå at det kan bli veldig fint og rørende, jeg har jo i likhet med deg et nært forhold til familien min, så tror det blir noen tårer om jeg holder tale ja ;) Tror nesten jeg må gjøre det, etter litt inspirasjon for deg... bare håper jeg greier å gjennomføre uten å være oppløst i tårer selv ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...