Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #481 Del Skrevet 27. mai 2008 Heldigvis "bare" 3 sider og oppdatere seg på her! Er man borte 1 1/2 døgn er det farlig mye pysepus oppdateringer som må gjøres altså! Rææser-skriver!!! (jeg vet at det skriver racer altså) Jeg skal nå gå inn og finne linken til bloggen din og deretter se på kaketopp :juhu: Ikke så mye oppdatering her som i den andre Skjer mye når man leser til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #482 Del Skrevet 27. mai 2008 Veldig fin kaketopp. Så på skoene dine også, er ikke det tango too? de er fantastiske!! Jeg bestilte slike i gull, men det ble helt feil gullfarge desverre pluss at de var for store. Moren din sin kjole var kjempefin. Er den kjøpt på ebay eller no? Hun så forresten veldig ung ut!! Takk! :-D Vet ikke om det er Tango Too-sko jeg... kjøpte dem fra Norge, men synes kanskje å ha hørt noe slikt ja... :klø: Mine passer iallfall helt perfekt både i størrelse og farge! :juhu: Går det an å få dem i andre farger? Hvor, hvor? *like skoene sine* Vi kjøpte mamma sin kjole hos JKDress Hun er kjempestolt over den og viser den til alle Og mammaen min er litt ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. mai 2008 #483 Del Skrevet 27. mai 2008 Mener å huske at skoene kan farges hos forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. mai 2008 #484 Del Skrevet 27. mai 2008 Mener å huske at skoene kan farges hos forhandler. Vurderer om jeg skal spørre dem om det etter bryllupet! Bedre med svarte enn hvite liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 27. mai 2008 #485 Del Skrevet 27. mai 2008 gøy at du skal holde tale da! (er det sånn å forstå at det går an å få en titt, eller...? ) jeg holdt jo også tale.. faktisk! veldig artig å se alle gjestene få hakeslepp da jeg ble annonsert som neste taler da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #486 Del Skrevet 28. mai 2008 gøy at du skal holde tale da! (er det sånn å forstå at det går an å få en titt, eller...? ) jeg holdt jo også tale.. faktisk! veldig artig å se alle gjestene få hakeslepp da jeg ble annonsert som neste taler da Jeg tror ikke det er så mange som forventer at bruden skal holde liksom, men jeg vil jo og jeg er veldig pratsom så det går nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 28. mai 2008 #487 Del Skrevet 28. mai 2008 *ser på tickeren* Vi nærmer oss med stormskritt! Bare 2 mnd igjen om noen veldig få dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 28. mai 2008 #488 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror det er blitt like vanlig at bruden holder tale som at hun ikke gjør det. Ingen i familien min som ble overrasket hvertfall. Men det var veldig moro for alle mente at min og mannens tale var de absolutt beste, og det må jeg si meg enig i. Vi var veldig flinke begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 28. mai 2008 #489 Del Skrevet 28. mai 2008 åå! Pysepus du er så tøff!! Jeg hadde vært skikkelig nervøs om jeg skulle holdt tale! Men du er mitt idol så når jeg gifter meg en gang vil jeg blir like tøff som deg og holde tale selv :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. mai 2008 #490 Del Skrevet 28. mai 2008 Kan jeg også få lese talen din? Jeg hadde tort å holde tale, men jeg kommer til å begynne å grine bare jeg ser på ektemannen min, så det går nok ikke nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #491 Del Skrevet 28. mai 2008 *ser på tickeren* Vi nærmer oss med stormskritt! Bare 2 mnd igjen om noen veldig få dager!!! Nå er det jammen meg ikke lenge igjen! :juhu: Synes det er så uvirkelig, for det har alltid vært så sinnsykt lenge til, så plutselig går bare tiden fortere og fortere og vi skal GIFTE oss liksom! Tror kanskje ikke det går opp for meg før morfar henter meg hos frisøren eller noe sånn! Å, jeg er så følsom for tiden så nå ble jeg litt rørt her :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #492 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror det er blitt like vanlig at bruden holder tale som at hun ikke gjør det. Ingen i familien min som ble overrasket hvertfall. Men det var veldig moro for alle mente at min og mannens tale var de absolutt beste, og det må jeg si meg enig i. Vi var veldig flinke begge to. Jeg tror nok alle i min familie tror jeg skal holde tale iallfall Men jeg er litt redd for at jeg skal gråte mye eller noe sånn, må jo ikke se så mye på mormor og mamma og ekstramamma Egentlig bare lese opp Har også tro på at mamma lager en skikkelig bra tale! Morfar har veldig lyst å holde tale, men hoster så mye at da vil han ikke så mamma skal holde tale for mamma & stepappa og mormor & morfar - den blir røøøøøørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #493 Del Skrevet 28. mai 2008 åå! Pysepus du er så tøff!! Jeg hadde vært skikkelig nervøs om jeg skulle holdt tale! Men du er mitt idol så når jeg gifter meg en gang vil jeg blir like tøff som deg og holde tale selv :-D Jeg er nok ikke så nervøs for å snakke foran alle menneskene, for det er jeg vant til, men jeg er nervøs for at jeg skal begynne å hulke *reka sier jeg er tøff * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #494 Del Skrevet 28. mai 2008 Kan jeg også få lese talen din? Jeg hadde tort å holde tale, men jeg kommer til å begynne å grine bare jeg ser på ektemannen min, så det går nok ikke nei... Har sendt den på PM Jeg vet ikke hvem jeg skal se på jeg Har bestemt meg for at jeg vil holde talen under kaffen for da får alle være med på den liksom... må spare litt til kaffegjestene også Da blir det jo litt annerledes kanskje...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #495 Del Skrevet 28. mai 2008 Innom og knuuuuuuse deg litt og håper du nyter det deilige været!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 28. mai 2008 #496 Del Skrevet 28. mai 2008 Innom og knuuuuuuse deg litt og håper du nyter det deilige været!!!! Knuuuuuuuse tilbake :-D Har hatt gruppearbeid ute i solen i dag, så har fått en time ute Satser på å ta alt igjen fra fredag av Så skal jeg jo være ute hele sommeren... sier alt dette for å overbevise meg selv at det er greit å være inne akkurat i dag og i morgen... Kanskje jeg leser ute i morgen - uten kalkulator (jaaaa, jeg har klart å ødelegge en i dag... heldigvis bare den til 300,-, ikke kjære sin til 2000,-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 28. mai 2008 #497 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror ikke det er så overraskende at bruden holder tale lenger. Det har vært gjort i veldig mange av bryllupene jeg har vært i. Virket ikke som noen var overrasket over at jeg skulle gjøre det. Men nå er ikke det første gangen jeg holdt tale i et selskap heller, så det var nok noe av grunnen... Men det som var så rart var at når jeg holdt den talen så klarte jeg meg overraskende bra. Gjorde om litt etter som jeg pratet siden en del av det jeg hadde tenkt å si allerede var blitt sagt, og klarte faktisk å holde tårene tilbake. Og det har jeg hatt store problemer med i andre sammenhenger... Egentlig så tror jeg brudeparets taler blir fine uansett. Så lenge de er ærlige. Om man blir rørt gjør det ingenting. Det er det garantert andre som også er. Eneste feilen en kan gjøre er å lese talen rett ut i en monoton stemme... Da høres det veldig upersonlig ut. Men det tror jeg ikke du kommer til å gjøre :-D Går sikkert kjempefint, Pysepus. Men sikker på at du vil holde den under kaffen? Jeg har vært i et bryllup hvor det ble holdt tale under kaffen. Da var det veldig vanskelig å høre talen pga mye bakgrunnsstøy. Men det kommer selvfølgelig an på gjestene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 28. mai 2008 #498 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg er nok ikke så nervøs for å snakke foran alle menneskene, for det er jeg vant til, men jeg er nervøs for at jeg skal begynne å hulke *reka sier jeg er tøff * jeg hadde vært mer redd for å miste balansen min eller noe Pysepus er jo tøff da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #499 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har planer om å si noen ord jeg også - i mitt bryllup altså og vurdere også å spare det til kaffegjestene kommer men det er sant som jente79 sier, det kan vel lett bli mer lyd da og vanskelig å høre, da er jo alkoholen på plass også kunne jo holdt talen ved kakeskjæringen kanskje, da er jo fokus somregel tilstede :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #500 Del Skrevet 28. mai 2008 Pysepus er jo tøff da :-D Pysepus har feil navn Burde egentlig hete Tøffen........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg