Gå til innhold

Pysepus sine bryllupsplaner

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest Pysepus
Er gjerne sånn. Svigermor var helt oppløst i tårer når jeg gikk opp kirkegulvet, så rørt var hun. Så jeg måtte bare gjøre mitt beste for å se en annen vei. Ellers hadde jeg virkelig tuta :fnise:

Bra det ikke bare er mormor som er slik - flaut til tider ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff jeg håper JEG slipper å være helt oppløst i tårer når jeg går oppover kirkegulvet. Det kommer JEG til å synes er pinlig.. Huffameg..

Jeg er også sånn at hvis jeg ser andre gråter så begynner jeg lett jeg også.. Håper sminken er holdbar.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Uff jeg håper JEG slipper å være helt oppløst i tårer når jeg går oppover kirkegulvet. Det kommer JEG til å synes er pinlig.. Huffameg..

Jeg er også sånn at hvis jeg ser andre gråter så begynner jeg lett jeg også.. Håper sminken er holdbar.. :fnise:

Vi går for den beste sminken selvsagt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:hoho: jeg skal ikke se på deg når jeg går opp mot alteret ihvertfal :hoho: Ingen andre heller forsåvidt :ler:

Ser jeg noen som :grine: så er løpet kjørt :skratte:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg skal ikke se på deg heller når JEG går opp til alteret ;) Ikke sikkert jeg ser noen for den saks skyld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Spørs om du kan unngå å se meg, siden jeg skal sitte i trappa ved alteret i rååååsa kjole med norske flagg og 17.mai fløyta jeg ikke brukte på 17.mai :skratte: Sparte den til bryllupet ditt gjorde jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Spørs om du kan unngå å se meg, siden jeg skal sitte i trappa ved alteret i rååååsa kjole med norske flagg og 17.mai fløyta jeg ikke brukte på 17.mai :skratte: Sparte den til bryllupet ditt gjorde jeg :lur:

Da kommer jeg jo til å se deg :fnise: Men husk at du må sitte på venstre benk for det er der mine gjester sitter :fnise: (venstre nedenfra, sånn at når jeg går inn ser jeg til venstre for å få øye på deg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Venstre ja *noterer* Mulig jeg trenger en påminnelse ang det der, er en smule glemsk :sjenert:

Egentlig burde jeg vel sitte på samme benk som høyrefløyen din, sånn bare for å piffe den benken opp litt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Og det var jo kjempelurt at du sparte på 17. maifløyta di! :lur:

:jepp:

Fy søren... føler som om jeg sitter og snakker til et lite barn her :ler:

:forvirra:

:skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Oooo, nå er det :sol:

Nå er det ikke :sukk:

Booooring! :sukk: Kjære sier vi skal ut og gå tur nå... hm... hvorfor det a? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Høyrefløyen kommer jo til å sitte på venstre side under vielsen :sukk:

Ja, selvfølgelig :dåne: Men da er jeg jo på rett sted da :juhu:

Det blir så bra skal du se :kose: De er der jo for å feire dagen deres de også, ellers hadde de ikke komt :klemmer:

Drit i dem og konsentrer deg om å være slående vakker :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Booooring! :sukk: Kjære sier vi skal ut og gå tur nå... hm... hvorfor det a? :klø:

:slåss: si at du ikke vil!!!

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja, selvfølgelig :dåne: Men da er jeg jo på rett sted da :juhu:

Det blir så bra skal du se :kose: De er der jo for å feire dagen deres de også, ellers hadde de ikke komt :klemmer:

Drit i dem og konsentrer deg om å være slående vakker :hoho:

Jeg skal bare være vakker jeg! :fnise: Fikk for meg at jeg må sende talen min til deg - se om jeg nevner mange av dem da i forhold til MIN familie :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
:slåss: si at du ikke vil!!!

:skratte:

Har mast på ham i dagesvis nå at vi må gjøre noe sammen! Kan gå ut med kameratene, men ikke gå tur med meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...