Gjest Pysepus Skrevet 24. mai 2008 #421 Del Skrevet 24. mai 2008 Er gjerne sånn. Svigermor var helt oppløst i tårer når jeg gikk opp kirkegulvet, så rørt var hun. Så jeg måtte bare gjøre mitt beste for å se en annen vei. Ellers hadde jeg virkelig tuta Bra det ikke bare er mormor som er slik - flaut til tider ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. mai 2008 #422 Del Skrevet 25. mai 2008 Uff jeg håper JEG slipper å være helt oppløst i tårer når jeg går oppover kirkegulvet. Det kommer JEG til å synes er pinlig.. Huffameg.. Jeg er også sånn at hvis jeg ser andre gråter så begynner jeg lett jeg også.. Håper sminken er holdbar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #423 Del Skrevet 25. mai 2008 Uff jeg håper JEG slipper å være helt oppløst i tårer når jeg går oppover kirkegulvet. Det kommer JEG til å synes er pinlig.. Huffameg.. Jeg er også sånn at hvis jeg ser andre gråter så begynner jeg lett jeg også.. Håper sminken er holdbar.. Vi går for den beste sminken selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #424 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) jeg skal ikke se på deg når jeg går opp mot alteret ihvertfal Ingen andre heller forsåvidt Ser jeg noen som så er løpet kjørt Endret 25. mai 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #425 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg skal ikke se på deg heller når JEG går opp til alteret Ikke sikkert jeg ser noen for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #426 Del Skrevet 25. mai 2008 Spørs om du kan unngå å se meg, siden jeg skal sitte i trappa ved alteret i rååååsa kjole med norske flagg og 17.mai fløyta jeg ikke brukte på 17.mai Sparte den til bryllupet ditt gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #427 Del Skrevet 25. mai 2008 Spørs om du kan unngå å se meg, siden jeg skal sitte i trappa ved alteret i rååååsa kjole med norske flagg og 17.mai fløyta jeg ikke brukte på 17.mai Sparte den til bryllupet ditt gjorde jeg Da kommer jeg jo til å se deg Men husk at du må sitte på venstre benk for det er der mine gjester sitter (venstre nedenfra, sånn at når jeg går inn ser jeg til venstre for å få øye på deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #428 Del Skrevet 25. mai 2008 Og det var jo kjempelurt at du sparte på 17. maifløyta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #429 Del Skrevet 25. mai 2008 Fy søren... føler som om jeg sitter og snakker til et lite barn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #430 Del Skrevet 25. mai 2008 Venstre ja *noterer* Mulig jeg trenger en påminnelse ang det der, er en smule glemsk Egentlig burde jeg vel sitte på samme benk som høyrefløyen din, sånn bare for å piffe den benken opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #431 Del Skrevet 25. mai 2008 Og det var jo kjempelurt at du sparte på 17. maifløyta di! Fy søren... føler som om jeg sitter og snakker til et lite barn her :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #432 Del Skrevet 25. mai 2008 Oooo, nå er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #433 Del Skrevet 25. mai 2008 Høyrefløyen kommer jo til å sitte på venstre side under vielsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #434 Del Skrevet 25. mai 2008 Nå er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #435 Del Skrevet 25. mai 2008 Oooo, nå er det Nå er det ikke Booooring! Kjære sier vi skal ut og gå tur nå... hm... hvorfor det a? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #436 Del Skrevet 25. mai 2008 Høyrefløyen kommer jo til å sitte på venstre side under vielsen Ja, selvfølgelig :dåne: Men da er jeg jo på rett sted da :juhu: Det blir så bra skal du se De er der jo for å feire dagen deres de også, ellers hadde de ikke komt Drit i dem og konsentrer deg om å være slående vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #437 Del Skrevet 25. mai 2008 Booooring! Kjære sier vi skal ut og gå tur nå... hm... hvorfor det a? :klø: :slåss: si at du ikke vil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #438 Del Skrevet 25. mai 2008 Ja, selvfølgelig :dåne: Men da er jeg jo på rett sted da :juhu: Det blir så bra skal du se De er der jo for å feire dagen deres de også, ellers hadde de ikke komt Drit i dem og konsentrer deg om å være slående vakker Jeg skal bare være vakker jeg! Fikk for meg at jeg må sende talen min til deg - se om jeg nevner mange av dem da i forhold til MIN familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 25. mai 2008 #439 Del Skrevet 25. mai 2008 *venter spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #440 Del Skrevet 25. mai 2008 :slåss: si at du ikke vil!!! Har mast på ham i dagesvis nå at vi må gjøre noe sammen! Kan gå ut med kameratene, men ikke gå tur med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg