Gå til innhold

Passer slør til denne kjolen???

Nitha

Anbefalte innlegg

Jeg gifter meg i denne kjolen

http://www.jimhjelmvisions.com/fall2000/9504.html

Av rent praktiske grunner har jeg valgt å ikke ha slep. Derfor har jeg tenkt å kjøpe et slør i chapel lengde, som jeg kan ta av etter seremonien.

Men nå som dagen nærmer meg begynner tvilen å melde seg :roll: . Passer det egentlig med slør til denne kjolen? I så fall, passer det best med langt eller med et som går til midt ned på ryggen??

Det mest paniske er at nå som det ikke er tid til å skifte mening lenger, har jeg blitt usikker på om dette i det hele tatt er kjolen jeg ønsker å gifte meg i....Men slik tenker kanskje alle?????

Nerøse Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Helenius

Jeg synes godt du kan ha slør til denne! Men velg et chiffongslør som matcher armene. Det blir kjempefint! Og skal du ha chiffongslør ville jeg valgt et langt et som er akkurat litt lengre enn kjolen. Jeg har ikke sett dem korte men ser for meg at det kunne blitt litt pussig?

Ellers ville jeg gått med sløret hele tiden, jeg, eventuelt tatt det av først etter middagen!

Veldig fin kjole, kul halsringning! (ermene var litt for "flaggermus" for meg, men ellers var den kjempefin!!!) Jeg er sikker på at du kommer til å bli fantastisk fin. Og det finnes jo tusenvis av kjoler - ikke EN av gjestene kommer til å tenke "hun skulle nok valgt en av de andre kjolene hun så på, for denne var ikke noe særlig..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig kjole! Og jeg tror absolutt at et langt chiffonslør kan bli fint til den.

Skal selv ha chiffonkjole, om enn litt annerledes enn din, og lurer også på det med slør. Men det er pga av håret... Er det noe fint med chiffonslør utenpå langt tjukt krøllete hår? (Skal ha mesteparten av håret løst).

Men, som sagt - kjolen er flott, og ingenting å angre på, og slør kan du godt ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slør går kjempe fint til kjolen.

Selv liker jeg lange slør, men tror allikevel at både langt og kort ville være pent til den kjolen..

Kjolen er forresten helt nydelig !

Lykke til på den store dagen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke hatt slør til den. Men det er hvis jeg skulle ha gått med den. Noe jeg forøvrig kunne tenke meg! Huff nå begynte jeg å tvile på min kjole.. Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du med fordel kan ha slør til kjolen, såsant sløret matcher armene!

Langt slør ville jeg gått for da tror jeg.

Felix, ikke fortvil! Jeg har også gått noen runder med meg selv om kjolen

min og om det er den riktige.

Har "løst" problemet foreløpig ved å finne en backup-kjole (!) - altså en alternativ kjole dersom Drømmekjolen og jeg ikke kler hverandre helt.

Foreløpig er en av disse to backupkjole:

http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/lill...lyl_1-5018.html

http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/lill...lyl_1-2748.html

(det finnes bedre bilder av de på www.weddingdress.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen var nydelig :D , MEN jeg ville IKKE ha brukt slør til den. Det blir "to much" :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig med Care. Kjolen er nyyydelig, ingen grunn til å tvile på den. Jeg ville ikke brukt slør av samme begrunnelse som Care - to much. Hva med en tiara??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller om du har langt hår, er det nydelig å "flette" inn blomster eller perler!

alstå ha håret løst bak, men satt sammen m "usynslig" srikk og perler/blomster - det er flott!

jeg personlig ville lagt litt "mere" i frisyren m den kjolen -som er nydelig!

her er noen tips:

http://www.thebeautycompany.co.uk/page2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint med slør, men tror nok at det burde være litt langt og i chiffon. Ellers så kan du jo få en blomsterbinder til å lage en enkel krans du kan ha i høret. Med kjole av den typen blir ofte slike kranser nyyydelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et flortynt smalt slør, eller blomster/perler i håret;

det avhenger litt av din type, synes jeg.

Liker du den klassiske stilen best, gå for slør,

er du mer romantisk av deg, ta blomster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke valgt slør til denne kjolen, men om du skal ha slør bør det nok være i chiffon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar!

Ut fra deres tilbakemeldinger er jeg akkurat like usikker som jeg var før... :ler:

Jeg kommer til å kjøpe et langt stynt slør i alle tilfelle, og så får frisøren og jeg ta en prat på prøvetimen.

Likte forslaget ditt veldig godt, Lin. Jeg har veldig langt hår, så det kan være en mulighet. Er det noen som har flere bilder av frisyrer med fletter eller langt hår som er dandert men ikke oppsatt???

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at det "flagrer" nok som det er - du trenger ikke slør til denne. Men skal du ha, i samme stoff som ermene.

*sukk* den som hadde hatt kropp til den kjolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...