Gå til innhold

Skummelt å date


Gjest Gjest -M-

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest -M-
Som seriøs mann med mye kjærlighet å gi, holder jeg meg unna de løgnaktige nettdatingtjenestene. Hvis jeg ikke finner en dame på den tradisjonelle måten, klarer jeg meg utmerket alene. Jeg er og optimist, kansje jeg prøver nettdating engang, men de stedene jeg har lagd profil, har jeg fort blitt lei av. Får masse oppmerksomhet, men vil jeg egentlig ha det?

Etter å ha nettdatet i 1,5 år, er jeg tilbøyelig til å være enig med deg. Begynner å tro at å møte folk på "naturmetoden" er det absolutt beste. Da vet man om det er kjemi der med en gang.

Og jeg er også optimist, men skjønner ikke hvor jeg skal møte disse mennene....?

At jeg får masse oppmerksomhet på nett, var spennende i begynnelsen, nå er det egentlig ingenting...

Ikke lett dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*
Etter å ha nettdatet i 1,5 år, er jeg tilbøyelig til å være enig med deg. Begynner å tro at å møte folk på "naturmetoden" er det absolutt beste. Da vet man om det er kjemi der med en gang.

Og jeg er også optimist, men skjønner ikke hvor jeg skal møte disse mennene....?

At jeg får masse oppmerksomhet på nett, var spennende i begynnelsen, nå er det egentlig ingenting...

Ikke lett dette her.

Det er faktisk så vanskelig at mange gir opp :)(: Men jeg er nødt til å være optimist. Hadde jeg ikke vært det kunne jeg kansje tatt meg nær av alle avslagene. Jeg er glad jeg har sterk psyke, fordi det er så mange svake mennesker som ikke klarer å være ærlige mot meg. Man får bare gi opp søket, sitte på vent en stund. Leve livet, nyte sommeren, men det er ikke så lett uten nærhet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...