En som vet Skrevet 9. mai 2008 #1 Del Skrevet 9. mai 2008 Har lyst til å begynner å abonnere på et moteblad, men er usikker på hvilket? Hvilket av disse liker dere best? Bare å komme med tips om andre gode moteblad også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. mai 2008 #2 Del Skrevet 9. mai 2008 Definitivt Costume! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 9. mai 2008 #3 Del Skrevet 9. mai 2008 Costume Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handis Skrevet 9. mai 2008 #4 Del Skrevet 9. mai 2008 Costume, helt klart. Veldig bra moteblad:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 9. mai 2008 #5 Del Skrevet 9. mai 2008 Disse bladene stiller i to helt forskjellige klasser. Tique er ræva, Costume er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. mai 2008 #6 Del Skrevet 9. mai 2008 Skriver under på at Tique ikke er verdt pengene... Jeg leser Shape-up jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 9. mai 2008 #7 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg er ikke i tvil: Costume! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En som vet Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 9. mai 2008 Supert! Var egentlig det jeg tenkte, men har ikke lest Tique før så lurte på hva dere syntes! Så takk for svar fra alle! Gleder meg til å bestille, lenge siden jeg har abonnert på blad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå