Gå til innhold

Test din EQ

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har følelsene under kontroll i de fleste situasjoner, og du er en balansert person, men også du har dårlige sider. I de fleste situasjoner kan du akseptere kritikk, både på jobb og i personlige forhold. Du kan bli ganske sint hvis du legger din siste mynt på et parkometer og den ikke virker. Men du har kapasitet til å holde dine følelser, som frykt og sinne, under kontroll og du kan ta hensyn til andres følelser… men du kan forbedre deg. Prøv å kjenne dine egne følelser, og prøv å forstå hvor de kommer fra og sett dette i perspektiv. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Hvis du fortsetter å gjøre dette, vil din EQ, på kort tid øke fra gjennomsnittlig til høy!

Men helst så var vel det riktige for meg det som sto hos Hilde KS.. Tror bare jeg trykka feil noen steder, blingsa litt... :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har høy emosjonell intelligens! Du kjenner og forstår dine følelser, og du vet hvordan du kan bruke både dine egne og andres følelser på en effektiv måte. Du kan se ulike situasjoner fra andres ståsted. En høy EQ handler om å kjenne seg selv, samt å akseptere og lære seg å bruke disse evnene. Du er nært knyttet til den som er rundt deg, og du respekterer deres ønsker og følelser. Du er fleksibel, har kontroll over dine impulser, og tenker positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Mere Te og Ivanka ; hva mener dere ?

Dårlig gjort å bli sååå sure bare pga min fantastiske iq og eq.... :hoho:

Forøvrig har dere rett. Man trenger bare tenke seg om så får man høy score. Men det at man kan tenke seg fram til de "rette" svarene betyr kanskje at man ikke har så verst eq da ?

Men det er jo gøy å se på svaralternativene synes jeg og svarer ofte på disse testene. Litt moro skal man jo ha !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dææven' date=' så sosialt intelligente vi er her på KG da!? :ler:[/quote']

Tjaaaaa.... Hadde DET vært tilfelle, så hadde vel ikke alle så behov for å skryte så av resulatene sine... :wink:

:ler::sjarmor: Joda, fikk høy jeg også. Er jo det jeg.. høy... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Du har følelsene under kontroll i de fleste situasjoner, og du er en balansert person, men også du har dårlige sider. I de fleste situasjoner kan du akseptere kritikk, både på jobb og i personlige forhold. Du kan bli ganske sint hvis du legger din siste mynt på et parkometer og den ikke virker. Men du har kapasitet til å holde dine følelser, som frykt og sinne, under kontroll og du kan ta hensyn til andres følelser? men du kan forbedre deg. Prøv å kjenne dine egne følelser, og prøv å forstå hvor de kommer fra og sett dette i perspektiv. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Hvis du fortsetter å gjøre dette, vil din EQ, på kort tid øke fra gjennomsnittlig til høy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp! Du har mulighet for å oppnå en høy EQ! Det krever bare litt arbeid. Du har en tendens til å la deg styre av dine følelser, og noen ganger glemmer du følelsene til dem omkring deg. Noen ganger har du skyldfølelse og dårlig selvtillit. Du kan øke din EQ (øyeblikkelig) ved å tenke over følelsene dine og svare på “hvorfor føler jeg slik, og er det egentlig nødvendig?” Prøv å sette deg i andres sted og prøv å være litt mer fleksibel. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Vær positiv og gled deg over livet!

jaja.. :roll: var nå hvertfall ærlig jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har følelsene under kontroll i de fleste situasjoner, og du er en balansert person, men også du har dårlige sider. I de fleste situasjoner kan du akseptere kritikk, både på jobb og i personlige forhold. Du kan bli ganske sint hvis du legger din siste mynt på et parkometer og den ikke virker. Men du har kapasitet til å holde dine følelser, som frykt og sinne, under kontroll og du kan ta hensyn til andres følelser… men du kan forbedre deg. Prøv å kjenne dine egne følelser, og prøv å forstå hvor de kommer fra og sett dette i perspektiv. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Hvis du fortsetter å gjøre dette, vil din EQ, på kort tid øke fra gjennomsnittlig til høy!

Ja,ja.....det gjorde sikkert utslaget at golf ikke er noe for meg. Akkurat som om jeg mister nattesøvnen for det..... :ler:

Liker meg best blant snittet jeg :sjarmor:

"Ufattelig høy iq og eq....." :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp! Du har mulighet for å oppnå en høy EQ! Det krever bare litt arbeid. Du har en tendens til å la deg styre av dine følelser, og noen ganger glemmer du følelsene til dem omkring deg. Noen ganger har du skyldfølelse og dårlig selvtillit. Du kan øke din EQ (øyeblikkelig) ved å tenke over følelsene dine og svare på “hvorfor føler jeg slik, og er det egentlig nødvendig?” Prøv å sette deg i andres sted og prøv å være litt mer fleksibel. Prøv også å oppdage deg selv og sett deg mål slik at du kan gjøre mest mulig ut av dine evner. Tro på deg selv og aksepter dine dårlige egenskaper. Vær positiv og gled deg over livet!

Hmm...jassåja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emosjonell Intelligens

Du har høy emosjonell intelligens! Du kjenner og forstår dine følelser, og du vet hvordan du kan bruke både dine egne og andres følelser på en effektiv måte. Du kan se ulike situasjoner fra andres ståsted. En høy EQ handler om å kjenne seg selv, samt å akseptere og lære seg å bruke disse evnene. Du er nært knyttet til den som er rundt deg, og du respekterer deres ønsker og følelser. Du er fleksibel, har kontroll over dine impulser, og tenker positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...