Gjest Diva Skrevet 15. mai 2003 #21 Del Skrevet 15. mai 2003 Ikke alltid vi lager mat på kvelden, ofte varmer vi tortillasnacks i ovnen med ost over og lager en hjemmelagd guacemole til dip, samt annen dipsauce. Har øl eller rødvin til. Det er godt det! Ååå, fikk lyst på det i kveld ja! Selv om det bare er torsdag.... *handle litt kanskje ? Ja, tror d..* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 15. mai 2003 #22 Del Skrevet 15. mai 2003 Diva; hver dag er en tortillasnacksdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 15. mai 2003 #23 Del Skrevet 15. mai 2003 Det går mye i pizza og taco ja! Men i det siste har vi blitt veldig glad i wok, så det blir det også spist en del av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. mai 2003 #24 Del Skrevet 15. mai 2003 Diva; hver dag er en tortillasnacksdag!!! DER sa du de, L-B :D Thanx Noe snacks i kveld tro ? Jaaaaa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 19. mai 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 19. mai 2003 Vi har gitt opp å spise noe "ordentlig" mat på lørdagskvelden, blir så trøtte og daffe av det. Tar vi i tillegg rødvin til, ender vi opp med tv-titting eller en tidlig kveld. He he.. skjønner hva du mener. slik er det her å, men det godt da. Ost og kjeke er ikke så dumt det heller, men jeg klarer å bli pompmett på det å jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #26 Del Skrevet 19. mai 2003 Hvis vi skal ha hjemmekveld en lørdag liker vi å lage noe litt ekstra godt. Vi fikk en leirgryte til jul og synes det er kjempegøy å prøve nye oppskrifter i den. Har forsøkt viltgryte, forskjellige kyllinggryter og en gryte med svinekjøtt og frukt. Alt har vært kjempegodt. Ellers er fajitas en stor suksess. Etter at jeg var i Mexico i fjor, synes jeg det er ekstra stas med mexikansk mat, men det blir faktisk ikke såå ofte. Pizza - det er fredagsmat. Hvis vi skal ha pizza en lørdag, må den ihverfall være hjemmelagd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 19. mai 2003 #27 Del Skrevet 19. mai 2003 På lørdager lager vi ofte lasagne, wok, taco, kylling av ett eller annet slag, eller biff og fløtegratinerte poteter. Eller noe helt annet.. Og ofte har vi grøt på forrmiddagen. Fredagene derimot, da har vi pizza. Alltid pizza! Hjemmelaget pizza, men samme fyllet hver gang. Den tradisjonen har jeg tatt med meg hjemmefra, har hatt det slik i omlag femten år og har ennå ikke gått lei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå