kristine 80 Skrevet 14. mai 2003 #1 Del Skrevet 14. mai 2003 Kanskje et dumt spørsmål, men dem er det jo ganske mange av her!!! Hva liker dere og kose dere med på lørdagskveldene? For min sin del så er Taco nr.1. Tandori Chiken er heller ikke så værst, og for ikke og snakke og biff med gratinerte poteter. Slurp.. tennene løper i vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. mai 2003 #2 Del Skrevet 14. mai 2003 Har fått dilla på Wraps (jada... reklamen virker...). Det er dødsgodt, morsomt å spise og kan varieres i det uendelige (prøv med fisk, stekrester, kjøttdeig, grytekjøtt osv....) Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 14. mai 2003 #3 Del Skrevet 14. mai 2003 Tacos er ganske høyt oppe på lista våres også. Men burritos, wraps, biff med fløtegratinerte er også godt. Noe nytt som også er vidunderlig godt; krydre biffen, vend den så i mel sørg får å få på en del mel det er godt. Stekes i smør. Krispy nam. Men spareribs kjøpt på MaxiMat i sverige er heller ikke å fordra. Moussaka. Nei jeg trur jeg må spise lunsj nå jeg. Men det er uendelig gode ting man kan spise. Jeg skal se litt mere hjemme er egentlig for sulten til å tenke på noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Har fått dilla på Wraps (jada... reklamen virker...). Det er dødsgodt, morsomt å spise og kan varieres i det uendelige (prøv med fisk, stekrester, kjøttdeig, grytekjøtt osv....) Suz Hva er det? Er det virkelig noe godt som jeg ikke har hørt om??? Fortell,fortell,fortell!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 Taco-ostesuflè-lasagne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. mai 2003 #6 Del Skrevet 14. mai 2003 Lørdag er dagen for å prøve ut nye matretter og spennende oppskrifter hos oss. Bruker gjerne sjeldne/nye ingredienser, lager ofte ting som tar "hele dagen", utfolder oss rett og slett. Men fredag er vi vanemennesker til det kjedsommelige. Da er det nesten alltid pizza. Varierer med ulike typer fyll, men det er likevel utrolig at vi ikke blir lei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mai 2003 #7 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva er det? Er det virkelig noe godt som jeg ikke har hørt om??? Fortell,fortell,fortell!! Wraps er tortilla-lefser fylt med krydret kjøtt/fisk, grønnsaker og dressing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 En av våre lørdagsfavoritter er stekt kylling fylt med rødløk , eple og rosiner. Med appelsinsalat og coscossalat til. Vi bruker og ofte hele dagen på å lage mat, er skikkelig glad i ting som skal koke leeengee. F.eks oksehalesuppe ol.kjøtt retter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 14. mai 2003 #9 Del Skrevet 14. mai 2003 Kjøttdeig og potetmos gratinert i ovnen. Blande en god ketchup eller kjøttsaus i kjøttdeigen og legges i form. Potetmos legges oppå og "svisj!" inn i ovnen.... Kremgodt :D Men har det ofte på fredager og,,, Vet ikke helt om jeg har noen spesiell lørdagsmat ? Pizza, lasagne og rømmegrøt er jo digg :D Eller en tur på restaurant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja for ikke og snakke om restaurant! Det er bare så godt og gå ut og spise, all mat smaker jo bedre borte.. det synest iallefall jeg :oops: Morsomt at dere bruker hele dagen på å lage maten. Jeg liker også å prøve med litt forskjellig krydder, og andre ting.. men mange ganger så treffer jeg bare ikke Samboeren er faktisk bedre til å lage pizza enn meg. Gøy det å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. mai 2003 #11 Del Skrevet 14. mai 2003 lørdagskveld: røyker en feit en og sluker en pose smågodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 14. mai 2003 #12 Del Skrevet 14. mai 2003 Lørdagskveld? Enten går vi ut og spiser, eller lager noe - hva som helst. Kan like gjerne være fårikål, fisk eller lammestek som omelett... Har vel ikke egentlig noe forhold til akkurat lørdag - hvis det ikke er noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 14. mai 2003 #13 Del Skrevet 14. mai 2003 Vi har gitt opp å spise noe "ordentlig" mat på lørdagskvelden, blir så trøtte og daffe av det. Tar vi i tillegg rødvin til, ender vi opp med tv-titting eller en tidlig kveld. Derfor spiser vi heller reker, kyllingvinger, ost og kjeks o.l., og så tar vi heller biff, lammestek og sånt til søndag middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 14. mai 2003 #14 Del Skrevet 14. mai 2003 Spiser ofte lasagne og pizza på lørdagen, og taco på fredag, ja jeg vet ikke særlig spennende, men veldig godt da ringblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. mai 2003 #15 Del Skrevet 14. mai 2003 Lager ofte taco ja.. Men varierer en del, fiskegryte i ovnen, wok, hjemmelaget pizza, biff med føltepoteter, kyllinggryte, kinamat.. Nam, fikk vann i munnen jeg nå... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. mai 2003 #16 Del Skrevet 14. mai 2003 Hos oss blir det ofte to forskjellge ting på lørdagen. Sambo får biff med bernaise og gratinerte poteter eller noe sånt og jeg spiser helst kyllingfilet med ris og en eller annen saus. Kanskje litt kjedelig, men det fungerer. Han elsker biff og jeg liker ikke så godt rødt kjøtt. Han er ikke så glad i kylling, mens jeg elsker det. Ellers er pitabrød med diverse fyll en sikker vinner hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 14. mai 2003 #17 Del Skrevet 14. mai 2003 Alt fra pizza og kebab til scampi eller annen sjømat. Først spiser vi med de minsta barna tidlig på kvelden, deretter lager vi noe snacks til oss voksne senere. Ikke alltid vi lager mat på kvelden, ofte varmer vi tortillasnacks i ovnen med ost over og lager en hjemmelagd guacemole til dip, samt annen dipsauce. Har øl eller rødvin til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 14. mai 2003 #18 Del Skrevet 14. mai 2003 Taco! Taco! Taco! Taco! Taco! Taco! Taco! Taco! Taco! Taco! Også pizza. Hjemmelaget, med hermetiske tomater, chili og hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 15. mai 2003 #19 Del Skrevet 15. mai 2003 Synes livet er topp med ostesmørbrød med mye skinke og litt krydder på, perfekt varmet i steikovn. Og så en Cola med sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. mai 2003 #20 Del Skrevet 15. mai 2003 Hjemmelaget nan brød med herlig rød sterk saus med oksekjøtt *slev* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå