Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet
Slik gikk det:

Dette overså jeg da :sjenert:

Takk for info :)

Skal lese nå!

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet
Jeg jobber innen barnevernet.

Hva er galt i at ts søker hjelp?Er det noen med et fornuftig svar?

Jeg synes,og er enig i tidligere innlegg i at her må det innhentes hjelp.

Dette fordi det er rett og slett skadelig for et barn å bli oppfostret på denne uhørlige måten.

Barn trenger en stabil voksen person i den daglige omsorg,ikke en som fyrer løs slik av denne lille bagatellen.

Hvordan hadde dere reagert om deres barn hadde kommet gråtende hjem og sagt at vennindens mor hadde kalt henne en jævla dritt unge?

Er slik akseptabelt?

Man kaller ikke et barn noe så simpelt...Man gjør ikke det.

Ts og andre som sliter,søk hjelp,for barnas skyld.

Ikke noe galt med å søke hjelp, når man virkelig behøver hjelp. Men stemmer det at du jobber innenfor barnevernet må jeg si at jeg er rimelig sjokkert over svaret ditt, for da er duvirkelig ikke oppegående nok til å jobbe på en slik plass. Og jeg syns synd på de menneskene du eventuelt skal hjelpe, for dette er noe du tydeligvis ikke kan siden du ikke klarer å se forskjellen påd e som faktisk behøver hjelp og de som ikke behøver det.

Og hadde du hatt barn selv, kan jeg garantere deg at du helt sikkert hadde blitt kjempe frustrert du også for det er ikke alltid like lett å være helt på topp. Og dette burde du vite, om du nå har den utdannelsen du har, noe jeg tviler sterkt på.

Jeg har tre barn, og tro meg at jeg har sagt både det ene og det andre om de og andre til min mann, og spesielt når jeg har vært frustrert. Man må ha et sted å lufte frustrasjonen sin på, og kan man ikke bruke mannen sin hvem pokkeren skal man da bruke? Helsevesent? Hva skal helsesøster gjøre? Snakke med henne om at man ikke må si sånt om barn? Det har jo ts full forståelse for, for hun sa IKKE dette TIL barnet men til sin mann. En viss forskjell.

Men jeg regner med at du er et troll, som bare må provoser for noe barnevernspedagog er du virkelig ikke. Kan ikke tenke meg at noen ville ansatt en så fordumsfull person som det du er, men kanskje det er en ønsketenkning å være det. Men da må du bare drømme videre, for den drømmen vil nok ikke bli oppfylt før du får litt mer erfaring med hva det vil si å være foreldre.

Gjest Gjest(TS)
Skrevet (endret)

Hun skal overnatte i morgen. :) Datteren min spurte om hun kunne overnatte til Mandag, siden de hadde fri. "hun hadde fått lov hjemme også.."

Jeg sa det holdt med en natt. :jepp:

Jeg var redd for at hun ikke ville overnatte alikevel når det kom til stykket, men det virker nå som om alt er mer enn ok. Veldig glad for det da!

Ellers så tror jeg nok at jeg er ganske rund og tåler mye av ungene til vanlig når jeg tenker meg om.

Denne venninden bor langt unna, og har mang en gang vært med en annen klassevenninde som bor 2 hus bortenfor oss. Da komme hun alltid hit og får låne telefonen, får seg noe mat, eller det har også hendt at vi har kjørt henne hjem da det har vært sent og mørkt. (Foreldrene hadde ikke bil tidligere)

Selv om hun ikke har vært med min datter.

Det er alltid hit ungene samles, og datteren min har vel nesten daglig middagsbesøk. Mange har foreldre på arbeid og er alene til langt utpå ettermiddagen. Jeg har vondt av dem, og de får gjerne være her.

Kanskje derfor at hun ikke har tatt det innpå seg.... ?

Vi skal nå kose oss i helga! (Og jeg vil si på en fin måte ifra dersom det blir noe tull og herjng) :)

Endret av Helen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...