Gå til innhold

Dina

Frk Doodad

Anbefalte innlegg

Jeg synger selv vanvittig dårlig' date=' men m,å da få lov til å mislike denne sangen. Har masse mer musikk jeg synes er urdårlig jeg.. Fraskriver meg ikke retten til å mene ting bare fordi jeg ikke kan synge. :o[/quote']

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Musikk er et vanskelig tema å diskutere.

Alle har forskjellig musikksmak (eller ikke ALLE da, noen har jo lik musikksmak).

Man har lov til å SYNES, men ikke å BESTEMME at noe er bra eller dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes denne sangen er urdårlig. Hadde jeg likt den hadde jeg selvfølgelig skrevet det. Ikke dømmer jeg noen som liker sangen på noen som helst måte heller.. Smaken er som baken.

(Selv om det her ser det ut som om de fleste er enige :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Jeg synes et Kim William sang bedre enn Christian Ingebrigtsen,sangen hans var tam.Kim William er jo bare en guttunge til det å være sang han bra,bedre enn de i Idol som gapa og skrek.

:D

sangen minner mer om en svensktopp slager og det finnes gamle folk som liker slikt,og han går nok inn hos enkelte bestemødre landet rundt.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har blitt litt diskusjon her.

Jeg startet denne tråden etter at jeg hadde hørt sangen første gangen. Da hadde jeg allerede registrert at den har toppet VG-lista flere uker på rad, var veldig spent på sangen, men jeg må di at jeg omtrent fikk sjokk da jeg hørte sangen. Jeg synes oppriktig at det er en møkkasang!

Dina synger bra (og ja, mye bedre enn meg), men jeg synest SANGEN suger. Grunnen til at jeg startet tråden var for å 'sjekke' hva andre synes.

Det må da være en ærlig sak å mene at musikk er dårlig selv om man hverken synger, spiller eller skriver musikk selv :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke peiling på dance eller techno og har aldri likt slik musikk, så for meg er denne sangen GRUSOM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ButtHead

Jeg synes at sangen går an på fest, men ikke ellers..

Teksten er dum, men den er fengende på fest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke vært lov å lage så j..... dårlig musikk! Teksten er dårlig og stemmen på hun som synger er dårlig! nei,nei,nei..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Janna

Liker den jeg... Synes den er litt søt. :briller: Men hatet den første gang jeg hørte den, da var den bare teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Dina synger i kor når vi kjører bil vi nå :briller: .

Før fikk jeg krupp av den låta, men nå synes jeg faktisk at den er helt grei. Og jeg og Dina er en innmari god duo altså.

"Bli hos meg..." *gauler og synger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det aller verste er at jeg alltid får "Stay" på hjernen etter at jeg har hørt på Dina.

"Staaaaay wiiiith meeeee"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...