jordbær Skrevet 14. mai 2003 #21 Del Skrevet 14. mai 2003 Finlandia-spriten smaker ikke så sterkt. hehe.. finlandia og tropisk saft... Det smaker saft..(OBS! farlig.. erfarte det ved en fjortisfyll en gang..hehe) Rødvin da? Det smaker ikke alkohol.. Tror jeg. Jeg er ikke så glad i spritsmak selv. Sherrydan's-likør er god. Baylies er også godt! Tyrkisk pepper funker... Sanfransisco...sprit med tom collins og sprite er digg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 14. mai 2003 #22 Del Skrevet 14. mai 2003 Men det kan se ut som om det ligger an til en eller annen form for Vodka. Med eller uten citron er foreløpig uvisst.. Hvis du bestemmer deg for vodka, kan Absolut Mandrin være en god idé. Denne er det en deilig mandarinsmak på, så det knapt nok smaker alkohol når den er bar engang. Tropisk nektar / juice er et godt blandetips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #23 Del Skrevet 14. mai 2003 Det ble en flaske Martini Bianco og en Kalinka. Kalinkaen hadde 37,5 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 14. mai 2003 #24 Del Skrevet 14. mai 2003 Det ble en flaske Martini Bianco og en Kalinka. Kalinkaen hadde 37,5 %. Tips: For guds skyld IKKE drikk hele flasken med Martini Bianco... Har vonde minner 12 år etterpå...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #25 Del Skrevet 14. mai 2003 Emh... Smil og Tuji og evt andre i samme duren : La nå være dah! Herregud! Det er ikke DET som er tema her! Nå synes jeg dere er vriene.... Ikke bry dere om hva slags virkning Duchess er ute etter! Det er HENNES personlige greie, hun var kun ute etter noe som ikke smaker alkohol! JEG digger ikke ren vodka eller liknende heller, og vil gjerne ha en drink der denne ikke kjennes så godt. Det er meg bekjent vanlig at folk gjerne døyver alkoholsmaken litt i drinker osv... Ellers burde man da kun drikke ren vodka da ? Eller 96% ? Sånn siden det er alkholsmaken man er ute etter når man drikker alkohol ? Synes ikke dette var så vanskelig å forstå jeg *sjokk* Må si meg heelt enig i det du sier der Diva! Jeg heller er ikke noe glad i alkoholsmaken, men når jeg skal ut på byn eller lignende, vil jeg gjerne få en avlappende liten rus for det. Klart man kan ha det gøy uten alkohol også, men det er ikke det som er spørsmålet her. Håper du får en fin kveld på lørdag jeg, Duchess, og at drinken smaker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 14. mai 2003 #26 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvorfor liker jenter å ruse seg på alkohol? Jeg tror at det kommer av at kvinner flest har mange hemninger, de vet ikke helt selv hva de vil, og setter så mange begrensinger på seg selv og sitt liv, at det nesten er grotesk å se denslags selvpining. Når dem drikker, så løser det seg opp en mengde sperrer som gjør jenter litt mer samarbeidsvillige og lettere å tøyles ut. Men jenter tåler ikke alkohol, de blir som regel vulgære og kranglete, egentlig burde aldersgrensen for alkohol heves for jenter, kanskje 65 år, slik at de kan drikke et glass sherry før de legger seg. Dere er vel enige i at ikke all "likestilling" er av det gode....? Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 14. mai 2003 #27 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvorfor liker jenter å ruse seg på alkohol? Jeg tror at det kommer av at kvinner flest har mange hemninger, de vet ikke helt selv hva de vil, og setter så mange begrensinger på seg selv og sitt liv, at det nesten er grotesk å se denslags selvpining. Når dem drikker, så løser det seg opp en mengde sperrer som gjør jenter litt mer samarbeidsvillige og lettere å tøyles ut. Men jenter tåler ikke alkohol, de blir som regel vulgære og kranglete, egentlig burde aldersgrensen for alkohol heves for jenter, kanskje 65 år, slik at de kan drikke et glass sherry før de legger seg. Dere er vel enige i at ikke all "likestilling" er av det gode....? Waco Hehe, du er i siget i dag, Waco-man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 14. mai 2003 #28 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg drikker meg småfull på fester med jevne mellomrom, og det er mange som meg!! Jeg oppfatter ikke meg selv som hverken barnslig eller uansvarlig av den grunn. (Ikke blir jeg vulgær og kranglete heller Waco ) Jeg vet å begrense meg og har det bare gøy! Men over til spørsmålet. Jeg ser du allerede har handla, men jeg vil råde deg til å drikke drinkene skikkelig avkjølt meg isbiter i. Det døyver alkoholsmaken utolig mye! Så mye at du bør være litt bevisst på at det er alkohol du drikker, så du ikke heller i deg alt for mye Håper du får en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 14. mai 2003 #29 Del Skrevet 14. mai 2003 Det går foresten kjempefint å ta med isbiter på en termos hvis det ikke er tilgang på det dit du skal. Jeg har alltid med det på grillparty ol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #30 Del Skrevet 14. mai 2003 Hehe...jaja, ikke alle som blei så imponert når de hørte ordet Kalinka. Alkissprit var det en som mente. Og han mente det skulle litt til for å få i meg Kalinka. Det vil jo vise seg. Fint at han slipper å drikke den da- han kan jo nøye seg med å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå