Gjest Duchess Skrevet 14. mai 2003 #21 Del Skrevet 14. mai 2003 Jada, har time til ultralyd på tirsdag, så da vil det nok vise seg hvor den har tatt veien. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2003 #22 Del Skrevet 15. mai 2003 Ok, jeg besvimte ca 8 ganger da jeg prøvde å lese innlegget ditt. Jeg håper virkelig at den har falt ut. *Grøss* Lykke, lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. mai 2003 #23 Del Skrevet 15. mai 2003 Takk for alle lykkeønskningene, vi får håpe den har falt ut eller sitter der den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. mai 2003 #24 Del Skrevet 15. mai 2003 Takk for alle lykkeønskningene' date=' vi får håpe den har falt ut eller sitter der den skal.[/quote'] Eeehhh... hvis den sitter der den skal, bør du skifte lege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. mai 2003 #25 Del Skrevet 15. mai 2003 Har ikke planer om å bruke den legedama mer uansett. Holder meg til gynekologen min jeg tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #26 Del Skrevet 16. mai 2003 Vil helst unngå å vrenge hele stasen for å få ut faenskapen... :o Utovertiss? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest-Duch Skrevet 20. mai 2003 #27 Del Skrevet 20. mai 2003 Da var ultralyden unnagjort og spiralen sitter der den skal, den har bare trekt seg litt opp. Altså ingen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. mai 2003 #28 Del Skrevet 20. mai 2003 Det var da godt å høre.. Da sjekket de vel også at den ikke var grodd fast ? Det hadde den gjort til min søster, så du kan tro det var smertefullt å fjerne den... Hørte også om en baby som ble født med spiralen til mora i hånda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. mai 2003 #29 Del Skrevet 20. mai 2003 Hørte også om en baby som ble født med spiralen til mora i hånda.. Og hvordan trengte den gjennom forstevann og fostersekk etc...? Tror dette er en av de gode historiene - samme som at da de tok ut spiralen på en gravid kvinne, dro de også med benet til fosteret - og barnet bel født uten bein.... skrekkvandrehistorier. Men godt at din satt der den skulle, Duchess! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 21. mai 2003 #30 Del Skrevet 21. mai 2003 Kanskje hun fant den på vei ned.. Hvem vet... Tror ikke mora løy om det.. Men men.. I don't care.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #31 Del Skrevet 21. mai 2003 Kanskje hun fant den på vei ned.. Hvem vet... Tror ikke mora løy om det.. Men men.. I don't care.. Er det så sikkert denne "mora" noen gang egentlig har sagt noe da? Tror det bare er en av mange skrekkhistorier jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #32 Del Skrevet 21. mai 2003 Hørte også om en baby som ble født med spiralen til mora i hånda.. Jeg leste også om dette i en avis eller noe sånt for en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå