Gå til innhold

Luft i magen av sukker?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Spiste kake i går, og er gasskraftverk i dag :ler:

Men har lagt merke til at dette gjentar seg hver gang jeg spiser noe med store mengder sukker, uavhengig av hva det er. Så det er ikke melet, eller tilsetningstoffer som er synderen. Får oftest løs mage (takk og lov at jeg ikke spiser p-piller :ler: ), og mye luft. Lukten er heller ikke bra, for å si det mildt.

Det er ikke noe stort problem, det er kanskje heller en grei måte å få en påminnelse på at sukker ikke er helt bra :rodme:, men jeg lurer litt på hvorfor det skjer? Er det noe i bakteriefloraen som går amok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

Gjest gjesten

Har det samme problemet :-( Men trenger ikke å spise så veldig mye. Spurte legen om hva som kunne være årsaken, men fikk ikke et ordentlig svar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste kake i går, og er gasskraftverk i dag :ler:

Men har lagt merke til at dette gjentar seg hver gang jeg spiser noe med store mengder sukker, uavhengig av hva det er. Så det er ikke melet, eller tilsetningstoffer som er synderen. Får oftest løs mage (takk og lov at jeg ikke spiser p-piller :ler: ), og mye luft. Lukten er heller ikke bra, for å si det mildt.

Det er ikke noe stort problem, det er kanskje heller en grei måte å få en påminnelse på at sukker ikke er helt bra :rodme:, men jeg lurer litt på hvorfor det skjer? Er det noe i bakteriefloraen som går amok?

Hva har p-piller med saken å gjøre? Er det vanlig å bli dårlig i magen av p-piller? Selv har jeg aldri merket noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er glad hun ikke går på p-piller fordi hun er plaget med diare, da fungerer jo ikke p-pilla om hun har tatt den så kort tid etterpå at den renner ut da, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...