loffen Skrevet 18. september 2008 #621 Del Skrevet 18. september 2008 Leve Hearts hjelper nok mere til å våkne enn å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. september 2008 #622 Del Skrevet 18. september 2008 Slapp av, vi fantaserer uansett!! Neida, det kalles halsvondt det. Så bra det bare er halsvondt. Det har forresten blitt borte i dag. :dåne: Da har hun jo fått feil medisiner i dag da jo... :dåne: Neida, for lovehearts er bra for og mot ALT!! *letta* Love Hearts funka det tydeligvis, halsvondten min er nesten borte nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 #623 Del Skrevet 5. oktober 2008 Her var det lite sex og annet, er alle på fødestua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. oktober 2008 #624 Del Skrevet 6. oktober 2008 Næ, bare litt trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. oktober 2008 #625 Del Skrevet 7. oktober 2008 Bedre nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2008 #626 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. november 2008 #627 Del Skrevet 1. november 2008 Bedre nå ? Jepp (selv om det begynner å bli lenge siden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. desember 2009 #628 Del Skrevet 16. desember 2009 Denne hadde jeg nesten glemt helt til jeg så Annies signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. desember 2009 #629 Del Skrevet 16. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. mai 2010 #630 Del Skrevet 30. mai 2010 Hvordan har det gått med alle gravide? Tror jeg må ha hatt innbilt svangerskap sist, men NÅ er det helt sikkert at jeg er gravid. Jeg har vært kvalm idag Kvalm = gravid. Det er sant. Lært det på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valeriet Skrevet 11. oktober 2010 #631 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hei Er ny her og for en fantastisk gjeng dere er. Håper jeg får bli kjent med dere,dere er morsomme hærlige mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #632 Del Skrevet 11. oktober 2010 Jeg er gravid. Eller i hvertfall så tror jeg det. Magen er stor og jeg har drømt om sex mer enn 1 gang. I tillegg har jeg kysset en mann. Og det er ikke bare meg, for Multi er også gravid. I dag falt hun bakover og hun orker ikke kaffe! Et SIKKERT tegn! Er sikker på at det er KI som er faren, for vi har tilbrakt mer enn èn natt sammen... ehh har du hatt sex med mannen? Har du ikke hatt sex, er du ikke gravid. Man blir ikke gravid av å tenke på sex og å kline, du vet vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca28 Skrevet 11. oktober 2010 #633 Del Skrevet 11. oktober 2010 ååå heheh nå ser jeg at jeg har driti meg ut. så ikke helt ironien før jeg leste resten av tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. oktober 2010 #634 Del Skrevet 12. oktober 2010 Nå er helt sikkert du gravid også Bianca, for alle som leser her blir gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå