malle Skrevet 8. mai 2008 #121 Del Skrevet 8. mai 2008 Tenk på alle barnebidraga som KI må ut med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. mai 2008 #122 Del Skrevet 8. mai 2008 Tenk på alle barnebidraga som KI må ut med. JAAA... *nå ser jeg det er en gjest inne her.. ..da har vi en gravid til..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 8. mai 2008 #123 Del Skrevet 8. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. mai 2008 #124 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis jeg solgte to stoler til en mann på mandag, og er en smule kvalm idag, er jeg gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2008 #125 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis jeg solgte to stoler til en mann på mandag, og er en smule kvalm idag, er jeg gravid? Tvillinger - minst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 8. mai 2008 #126 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis jeg solgte to stoler til en mann på mandag, og er en smule kvalm idag, er jeg gravid? *noen som holder telling med hvor mange gravide vi er nå??* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. mai 2008 #127 Del Skrevet 8. mai 2008 Flere her som har p-stav eller noe i den duren? Så kan vi starte massesøksmål mot produsentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. mai 2008 #128 Del Skrevet 8. mai 2008 Vi er 13 gravide tror jeg (men 17 hvis du regner med de som har lest/skrevet her uten å ha noen symptomer) Hvis ikke jeg har telt helt feil da :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2008 #129 Del Skrevet 8. mai 2008 Tenk på alle barnebidraga som KI må ut med. Den tanken slo meg også Og hva mener egentlig iss om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. mai 2008 #130 Del Skrevet 8. mai 2008 Tenk på alle gjestene som har lest inne her.... :dåne: De lurer sikkert på hva denne boka går ut på Er det for stille på KG om dagen, tro? Tenk på alle barnebidraga som KI må ut med. Den tanken slo meg også Og hva mener egentlig iss om dette? Iss må jobbe masse så hun kan forsørge han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2008 #131 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det farlig å sole seg når man er gravid? Jeg tror jeg har hørt at det er det man får svangerskapsforgiftning av. Eller blir babyen brun? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 8. mai 2008 #132 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det farlig å sole seg når man er gravid? Jeg tror jeg har hørt at det er det man får svangerskapsforgiftning av. Eller blir babyen brun? :klø: Da får du sjokoladebrun baby :juhu: (Pass på så du ikke spiser den opp ved en feiltagelse da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 8. mai 2008 #133 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis du soler deg sånn passe får du mulattbaby og de er jo nydelige! Sol deg du! men med solkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2008 #134 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis du soler deg sånn passe får du mulattbaby og de er jo nydelige! Sol deg du! men med solkrem Men ikke sol deg for mye - da blir babyen kølsvart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. mai 2008 #135 Del Skrevet 8. mai 2008 Men tenk om du sovner i sola og blir for varm -da blir jo babyen kokt i sitt eget vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2008 #136 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis du soler deg sånn passe får du mulattbaby og de er jo nydelige! Sol deg du! men med solkrem Har akkurat vært inne og hentet. Men tenk om du sovner i sola og blir for varm -da blir jo babyen kokt i sitt eget vann *slår opp paraplyen sånn at den dekker magen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. mai 2008 #137 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det farlig å sole seg når man er gravid? Jeg tror jeg har hørt at det er det man får svangerskapsforgiftning av. Eller blir babyen brun? :klø: Babyen blir brun og alle tror at faren er neger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 8. mai 2008 Babyen blir brun og alle tror at faren er neger! Kanskje han ER neger!!??!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2008 #139 Del Skrevet 8. mai 2008 Men jeg har jo bare sett dem på tv? Blir man gravid av det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 8. mai 2008 Er litt usikker på det, men man kan ikke være sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå