Tutten Skrevet 31. desember 2022 #41 Del Skrevet 31. desember 2022 Gjest M.N skrev (På 7.5.2008 den 0.17): Her er min harry-liste: Etter min mening er det harry å.... * Kopiere IKEA-katalogen, og kle opp hjemmet sitt likedan. Hver gang en ny katalog kommer ut. Samme dritten i annenhvert hjem. Hvor er originaliteten? Egne meninger/ smak? * Hoppe på alle mulige ny trender når det gjelder klær, tv-serier, hårsveiser etc.. Må være mye usikkerhet rundt omkring... * Dra til Bulgaria (helst Sunny beach) eller Gran Canaria på sydentur. * Kjøpe Se og Hør hver uke. * Være materialistisk. Bruke alle sparepengene på "gadgets" og stadig nye leker til egne barn, i redsel for å falle utenfor fellesskapet. * Drikke daiquiri. * Følge dietter som er "in" samt ha det obligatoriske medlemsskapet på SATS. Gaaaaaah. Dett var dett. Shoot me..... så enig med at det er Harry å kjøpe alt mulig og ikke tenke selv. Ikea har mye fint, men jeg syns det er Harry når noen må bli vist hva de skal kjøpe for å ha en smak. Kjøp ordentlige ting som du liker og trives med i farger du liker- det er ikke Harry, mener jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #42 Del Skrevet 31. desember 2022 Lip fillers Filter på bilder Å være hetrofil Bensinbil Caps Smykker på gutter Rolex Anonymkode: da965...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 31. desember 2022 #43 Del Skrevet 31. desember 2022 Fyrverkeri. Primitiv og utrolig harry. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #44 Del Skrevet 31. desember 2022 For meg er det harry å kalle andre for harry fordi de velger en annen bil, veske, feriereisemål osv enn dem selv. Anonymkode: 5b104...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #45 Del Skrevet 31. desember 2022 Det å handle inn nips og ting, juggel og drit man ikke trenger på for eksempel Nille eller Europris er harry. Pepsi max Anonymkode: 1e8b0...ada 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 31. desember 2022 #46 Del Skrevet 31. desember 2022 Det begynner å bli veldig harry å spørre på KG om alt tenkelig er harry… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. desember 2022 #47 Del Skrevet 31. desember 2022 Røyking og rusmidler inkl for stort inntak av alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #48 Del Skrevet 31. desember 2022 "14 år senere" 🤣🤣 Anonymkode: 254ff...fac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #49 Del Skrevet 31. desember 2022 Merkelig å definere uvaner som harry.. Anonymkode: 254ff...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå