ivanka Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 ok. nå er det igjen tid for å tømme veska og liste opp innholdet. jeg begynner: veska er dog ingen veske, men en ryggsekk. skolegreier: pensumbok på omlag 700 sider (bare 190 igjen!) strikkmappe (klar) plastfolder (turkis) spiralblokk, ulinjert ekstra utskrift av oppgaven jeg leverte før i dag utskrifter av et par mailer penner, tusj og blyant sidemarkører i neon plast filofax/lommebok med alle listene mine mobil + headset ekstra klær: t-skjorte truse sokker hårklemmer hårstrikker deodorant solbriller panodil minidisc med denon headset minidiscer - 20-25 stykker nøkler sminke: shiseido pudderfoundation ysl concealer et par pensler shiseido lipgloss chanel leppestift clinique eyeliner elizabeth arden eyeliner kanebo mascara chanel øyeskygge elizabeth arden øyeskygge isadora kremøyeskygge clinique kremøyeskygge parfyme i veskestørrelse (l'eau d'issey) 4 leppepomader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 Har for tiden en liten veske jeg. Den inneholder ikke mye.. -Kortetui med VISA og diverse andre kort -Løse småpenger -Mobil med tilhørende ørepropper -Røyk og lighter -noen kvitteringer Thats it! (Jeg er ikke ny bruker da, men pytt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har riktignok ikke veske, men ryggsekken inneholder: Lommebok 3 penner 1 pensumlefse 1 togbillett Kalkulator Tannstikkere Reservenøkler til bilen Mobil Lader Notisbok Eksta lighter og sigarettpapir Solbriller 2 kronestykker 1 tier Øhh...3 stk tørrfórbiter til katt?! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 13. mai 2003 #4 Del Skrevet 13. mai 2003 Min sekk inneholder: - lommebok - tyggis - en innpakket piercing (?) - tre enkroninger - to tjuemynter - en 20 pakning - fire penner - iste - to lightere - en kvittering fra Bodyshop *kaste* - 2 sprittusjer - skrivebok Var nå ikke all verden. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 13. mai 2003 #5 Del Skrevet 13. mai 2003 Min store veske inneholder: En spiralblokk med masse løse ark inni Penal Vannflaske Lommebok Mobil 4 lypsyler 3 lipgloss Armbåndsur Plastikk- perle armbånd En haug med kvitteringer Busskort Tyggis Doc halslinser Original Fotoapparat Lommespeil Mascara Eyeliner En øyenskygge Pudder Var ikke så galt det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. mai 2003 #6 Del Skrevet 13. mai 2003 Veskene mine er sørgelig tomme, alle nødvendigheter er stappet ned i lommene på russebuksa. (Den begynner å bli tung! :o ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 13. mai 2003 #7 Del Skrevet 13. mai 2003 Hmmm.. Spørs hvilken veske jeg bruker og hvor mye jeg får plass til.. Men den som står ved siden av meg nå, inneholder følgende: en penn mobiltelefon øretelefoner til radio/handsfree en resept Helena Rubinstein bronze pudder Kanebo pudderkost To neglefiler Lancome venefit levres- leppebalm m gloss YSL pure lipstick med solfaktor en eske med smertestillende En hentelapp til posten 4 euro lommebok ett bilde av broren min Dior voyage- neglereisesett med base og topcoat og neglelakk+ fil En halvfull pakke Prince ultra light to lightere handleliste Som Kira; en innpakket piercing.. (!) diverse småmynter YSL øyenskygge en pakke ekstra tyggis 6 kvitteringer og til slutt handkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 13. mai 2003 #8 Del Skrevet 13. mai 2003 Kommer selvfølgelig litt anpå hvilken veske og størrelsen på veska..men de jeg bruker mest (og for øyeblikket) inneholder: lommebok mobiltlf. kam pudder fra clinique touch tint øyeskygge fra clinique Kanebo 38`C (mascara) vippekam lipgloss fra clinique lip repair balm (eller noe sånt) fra LÒreal sort hårstrikk time kort hos frisør øyebrynsnapper briller linser eyeliner fra clinique kulepenn et armbånd ...og det var det.. Var mer enn jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mai 2003 #9 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg har ikke veske, men en stelleveske. Kremt, ja, til ungens ting og sånn. Men den inneholder: Et håndkle. To bleier. En gulpeklut. Et pk. våtservietter. Bind og tampong. Lommebok. Nøkler. Bussrute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-ling Skrevet 13. mai 2003 #10 Del Skrevet 13. mai 2003 Oh, nå har jeg lite å gjøre - men ok: et par vanter et lodd en blokk gule post-it lapper, med en gammel handleliste som forside øhh ... en plastgreie mobil tamponger kondomer bankkort medlemskort til treningssenteret elleve kroner kort fra internett-cafè handleliste til (gammel sådan) kodene til nettbank, i mange flere deler enn opprinnelig ment som tyggispapir (herregud, hvorfor gidde å ikke kaste?) p-piller bussbillett en del papir-greier jeg ikke vet hvor kommer fra Og dette er en liten veske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mai 2003 #11 Del Skrevet 14. mai 2003 oi.. Veska mi er nyryddet..hehe Inngangskort til jobben Lommebok kvitterin fra apotek 20pk marlboro Kestine allergitabletter Sinkz Green Mints - Lime Strikk Mini-hårbørste Pentagramsmykke(?) 3stk skjermrens til LCD-skjermer Twist Stick lipgloss med farge To umbrakonøkler (eh?) Labello Lipcare Sun... MASSE rusk Digitalkameraet mitt(Canon Ixus 400) + USB-ledning Det er alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 14. mai 2003 #12 Del Skrevet 14. mai 2003 Bruker ikke veske jeg.... Bare lommebok.... og den er tom..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mai 2003 #13 Del Skrevet 14. mai 2003 Min veske innholder i dag: - Lommbok - Bilder - Gamle kjærlighetsbrev og tegninger (jada, jeg vet jeg er rar) - Løse penger - Nøkler - Maskara - Eyeliner - Lipgloss - Fuktighetskrem fra Oriflame - Nøkkelkort til skolen - Hårstrikk - kulepenn - Nokia 3310 - et løst simkort.. teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. mai 2003 #14 Del Skrevet 14. mai 2003 7sans Visakortet (hans) Visakortet (mitt) Lepomade Røyk Ligther x- antall kvitteringer Kulepenn noen småpenger Mobil Pinsett Ja det var det meste trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 14. mai 2003 #15 Del Skrevet 14. mai 2003 i dag inneholder veska: lommebok mobil+handsfree pda handleliste en oppskrift på sitron og limesorbet ett par regninger pose til støvsugerposer (i ett desperat forsøk på å ikke glemme å kjøpe det i dag igjen posen jeg hadde frokosten min med i nøkler leppepomade etui til solbriller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ugla Skrevet 14. mai 2003 #16 Del Skrevet 14. mai 2003 Sitat: "Når man ser i en kvinnes hånd-veske, forstår man at det ikke er pengene som er det viktigste." Ugla har "alt mulig" i sin veske, men finner "ingen ting" når hun skal ha det... :-? .....knapt nok sin "store klokebok"..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. mai 2003 #17 Del Skrevet 15. mai 2003 hmm. liten hådveske her. Med mobil, lommebok, asmaspray og så ligger det en gammel handle lapp i den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mai 2003 #18 Del Skrevet 15. mai 2003 Sluttet med veske jeg - har gått over til sekk. Hadde "alt" i vesken - og den ble så full.... Så nå har jeg plass til litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 15. mai 2003 #19 Del Skrevet 15. mai 2003 IMPONERT over hvor mye du har plass til i sekken din Ivanka :o !! Vel, min veske inneholder: lommebok, mobil, miniparaply, Diorific Plastic Shine lipgloss, rull med papirlommetørkler, 4 nøkkelknipper, clinique leppestift, nettbankkodedings, afrokam (har ikke afrofrisyre da..), tøylommetørkle, tannpirkeretui m/speil, mini-glassneglefil, dobbelt lommespeil, Avène håndkrem, plaster + diverse huskelapper. Ikke mye spennende der nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 15. mai 2003 #20 Del Skrevet 15. mai 2003 *la meg se..* hmm... Mobil Filofax Sigaretter Lighter Litt småpenger Et laminert bilde av min sønn Masse ubetalte regninger (lønningsdag i dag,ja..) Bilnøkkel Lypsyl TIGI Shine Reserve sminke pung (må alltid ha med mascara,pudder og leppestift) Nøkkelkortet til jobben En nettverkskabel (ehh...) En mer eller mindre knust ISDN boks(den går i spesialavfalls dunken på jobb,nuh...) Et PCI kort (deffekt sådan) Ja,jeg har svææær veske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå