Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2008 #81 Del Skrevet 15. juli 2008 Er så redd for at Bianca vinner jeg. Det hadde vært så jævlig typisk. Samme her. Kjipt at Heather måtte gå. Hun var den vakreste, men manglet jo litt på ganglag osv. Så lenge Bianca ikke vinner er det et fett for meg. Tror jeg...synes alle jentene er så kjipe jeg. Så selvgode. Blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. juli 2008 #82 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg føler at Chantalligner for mye på hun som vant forrige sesong til å vinne denne sesongen. Liker ikke Jenah særlig godt, hun virker litt.... uflidd? Er heller ike fan av Bianca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 17. juli 2008 #83 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det forresten noen som vet om TV3 sender denne sesongen i reprise? Før har de jo alltid gjort det på søndager, noe som var veldig praktisk. Nå har jeg ikke sett noen repriser? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juli 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 28. juli 2008 Da ble det saleisha som vant, da. Helt OK... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 29. juli 2008 #85 Del Skrevet 29. juli 2008 UÆ! Har nettopp kommet hjem fra ferie og ser at opptakene jeg skulle ha av de to siste episodene er borte! Hvem var de tre siste som ble igjen? Noe annet spennende som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #86 Del Skrevet 29. juli 2008 UÆ! Har nettopp kommet hjem fra ferie og ser at opptakene jeg skulle ha av de to siste episodene er borte! Hvem var de tre siste som ble igjen? Noe annet spennende som skjedde? næh, vakke det gitt. kjedelige greier spør du meg. saleisha, jenah og chantal ble igjen. er det ikke reprise på lør el søn tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå