Gå til innhold

Americas Next Top Model

MarianneE

Anbefalte innlegg

Hvem håper dere vinner?

Er alltid ganske dårlig med navn jeg, men en av "favorittene" mine er hun som vant konkurransen, og ei med kort litt rødlig hår, men ikke hun sinte.

Lyst å google på hvem som vinner jeg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Dette er jo et svært "rase-korrekt" serie,og siden det nå er en stund siden en mørk jente vant,vil jeg tro at det blir en mørk vinner denne sesongen.Håper bare det blir en som har litt mer kjøtt på beina enn hun som vant forrige gang (Jaslene).Hun var jo helt avmagra stakkar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var festelig den krangelen på mandag. Hun med litt rødt i håret sa til "fienden/hun som vant paris konkurransen" at hun hadde DE lårene!! Jenta hadde jo veldig smale lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun med rødt hår er jo utrolig masete. Herregud, jeg hadde klikket helt med en sånn rundt hele tiden.

Av og til lurer jeg om de tar med noen masete typer bare for å gjøre serien litt mer underholdene å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Saleisha ( tror det er sånn det skrives?) :)

Det var hun så vant paris konkurransen ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker henne med Aspergers, jeg synes hun er helt usannsynlig pen - litt annerledes, men utrolig fengende.

Og hun eksotisk danser er ganske flink også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la merke til det i går også - men den filmen var så vanvittig dårlig at jeg måtte bytte kanal etter hvert. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at vi syns filmen var super når den kom, tror kanskje jeg gikk på ungdomsskolen. Men mange fine sanger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like facinert over deltagerene som hardnakket forteller at

"I've got what it takes"

"I'll do anything to make it"

"This is my biggest dream"

"Everybody thinks I should be a model"

og til slutt:

"I know that she does not have what it takes!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. det er derfor jeg like den Yale-jenten også, hun er jo helt fantastisk høflig og normal.

Hun kan bli ganske bra og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke sett begynnelsen i dag, kjente de nesten ikke igjen. Litt uvant. Tror jeg må prøve å få med meg reprisen. Hva skjedde med håret til hun som måtte barbere det av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun hadde bare så ødelagt hår at det kunne ikke gjøres noe med det. MEn synes hun ser mye bedre ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett begynnelsen i dag, kjente de nesten ikke igjen. Litt uvant. Tror jeg må prøve å få med meg reprisen. Hva skjedde med håret til hun som måtte barbere det av??

Var det ho med extensions fastlimt til hovudbotnen?? Det var iallfall så slitt og fælt at det kunne ikkje gjerast så mykje med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...