Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #61 Del Skrevet 1. juli 2008 Jennah er fin ja. Og har det som trengs, virker det som. Bianca klarer jeg ikke trynet på. Heather tror jeg desverre ikke vinner siden hun har en merkelig gange, samt at hun har problemer når de må snakke i tillegg til å være pen. Men det er lov å håpe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juli 2008 #62 Del Skrevet 1. juli 2008 Har bare sett en 5-minutter nå og da ( det gikk jo samtidig med slankekrigen, må vite) Men har fått med meg at det er en med Aspbergers der, er det Heather? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juli 2008 #63 Del Skrevet 1. juli 2008 Heather har Aspergers, ja. Jeg er ikke spesielt begeistrer for Bianca, foretrekker Lisa, men spørs om ikke hun blir topp tre allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 1. juli 2008 #64 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg tror Jennah, Heather og Bianca blir de tre siste. Det tror jeg også. Men jeg tror ikke Heather vinner, hun er for ustabil og har ikke nok personlighet. Ja Lisa er nydelig!! Men tror ikke hun vinner heller.. Endret 1. juli 2008 av aimee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 7. juli 2008 #65 Del Skrevet 7. juli 2008 Hjelp! Jeg glemte top model idag, og fikk ikke sett sist uke fordi jeg var i London. Hvem røyk ut? Heather er min favoritt sålangt. Bianca takler jeg ikke trynet på, hun er god som modell, men jævlig som menneske. Total bitch. Lisa overrasker derimot mer og mer, så jeg gleder meg til å se mer av henne (med mindre hun røyk ut i de episodene jeg gikk glipp av >.<) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 7. juli 2008 #66 Del Skrevet 7. juli 2008 Så - hvem gikk ut? Jeg var også ute og kunne ikke se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 7. juli 2008 #67 Del Skrevet 7. juli 2008 Lisa gikk ut. Hun og Heather sto igjen på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birma Skrevet 7. juli 2008 #68 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, hun er flott, men jeg tror ikke hun vinner. Sånn var det med hun i forrige sesong som liknet på Tyra også, kjempepen, men røyk ut fort. Jeg tror hun vinner, håper det også, for jeg har veddet med ei venninne om det, og jeg liker ikke å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timi Skrevet 8. juli 2008 #69 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg liker Lisa (vel, hun gikk jo ut i dag), Heather og Saleisha best. Synd at Saleisha har den stygge bob'en, ellers hadde hun vært kjempepen! Kan egentlig ikke fordra noen av de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. juli 2008 #70 Del Skrevet 8. juli 2008 Stygge bob'en? Jeg synes det er helt fantastisk kul! Ellers hadde hun sett ganske kjedelig ut, synes jeg, den frisøren er hva gjør henne pen og interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
timi Skrevet 8. juli 2008 #71 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg synes den får henne til å se ut som en sopp. Haha, uff, men det er min mening. Kunne hun hatt rett hår hadde det vært mye finere! Hun var til og med mye bedre før makeoveren spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. juli 2008 #72 Del Skrevet 8. juli 2008 Men hvem gikk ut forrige uke?! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. juli 2008 #73 Del Skrevet 8. juli 2008 Synd at Saleisha har den stygge bob'en, ellers hadde hun vært kjempepen! Helt enig! Synes hun får et litt merkelig utseende pga den bob'en. Men liker henne kjempegodt ellers! Jenah skjønner jeg ikke helt greia med. Synes ikke hun tar så bra bilder (vel, ok, det i går var bra), og ikke er hun så pen i virkeligheten. Men det er vel noe der jeg ikke ser da Det er nok Saleisha som er min favoritt. Og hun med lange blonde håret på 2. plass. Men synes ikke det er noen som skiller seg så klart ut i år som tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmiel Skrevet 10. juli 2008 #74 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg liker Heather litt jeg da.. Synes det er noe egent ved henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2008 #75 Del Skrevet 13. juli 2008 Når går morgendagens episode i reprise? Får ikke sett den i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 15. juli 2008 #76 Del Skrevet 15. juli 2008 Denne uka var jeg redd for at Jenah skulle ryke, gitt! Det var da voldsomt til nykker hun har fått de siste ukene.. Begynner hun å bli diva? Ellers synes jeg det var bra at Heather måtte gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. juli 2008 #77 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror det har litt med klippingen å gjøre jeg, har aldri tenkt at hun er så usympatisk, men i går var hun det... Da bommet jeg på en av top tre... Klynk... Liker Heather jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. juli 2008 #78 Del Skrevet 15. juli 2008 Er så redd for at Bianca vinner jeg. Det hadde vært så jævlig typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 15. juli 2008 #79 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vil heller ikke at Bianca skal vinne! Chantal er fremdeles min favoritt, men tror hun ryker neste gang. Salesha (?) gjør det bedre og bedre da, men synes hun virka utrolig teit og smiskete hos designerne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 15. juli 2008 #80 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg syntes Sailesha var mye kulere før makeoveren. Bobben er dritkul, men den passer ikke helt til henne. Hun har så myke og vakre trekk, og den skjuler så mye av ansiktet hennes synes jeg. Hun har jo en nydelig høy panne egentlig, mens nå ser det ut som om hun har kjempelav panne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå