Lady Lovelylocks Skrevet 26. mai 2008 #41 Del Skrevet 26. mai 2008 Var det ho med extensions fastlimt til hovudbotnen?? Det var iallfall så slitt og fælt at det kunne ikkje gjerast så mykje med. Nei, det var ikke henne. Det var hun med det røde håret som måtte klippe det av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. mai 2008 #42 Del Skrevet 27. mai 2008 Hun som kranglet i sist episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. mai 2008 #43 Del Skrevet 27. mai 2008 Ja, hun som maser hele tiden.. Kranglet med hun Saleisha eller noe og sa hun hadde feite lår eller noe og har snakket drit om mer eller mindre alle allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #44 Del Skrevet 27. mai 2008 Litt komisk når de får bortimot sammenbrudd pga en makeover. De burde vist at den kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. mai 2008 #45 Del Skrevet 27. mai 2008 Så sant! 9 ende sesongen i usa, og regner med at alle de så er med har fulgt litt med tidligere. Men tror jeg også hadde blitt litt sur hvis de hadde klipt meg kort! Men det vokser jo ut igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. mai 2008 #46 Del Skrevet 28. mai 2008 Men her er dere her jo! Og jeg som startet en ny tråd, fordi jeg ikke fant denne.. Jaja, uansett - KG har nok av trofast fans til denne serien! Min favoritt er Chantal! Synes også Lisa er flott, men tror ikke hun vinner. Neste uke begynner for øvrig den amerikanske utgaven av Ungkaren klokka 21 - det blir full kræsj! På med opptakern, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 28. mai 2008 #47 Del Skrevet 28. mai 2008 Hadde tenkt å linke deg i går, Aimee, men så datt jeg ut... Vi må jo ha modelltråden, ingenting er deiligere enn å slægge tynne, pene, dumme jenter! HURRA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. mai 2008 #48 Del Skrevet 28. mai 2008 Fins det en link til denne sesongen med top model? slik at jeg kan skrive navnet til den jeg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 28. mai 2008 #49 Del Skrevet 28. mai 2008 Hadde tenkt å linke deg i går, Aimee, men så datt jeg ut... Vi må jo ha modelltråden, ingenting er deiligere enn å slægge tynne, pene, dumme jenter! HURRA! Jammen det er klart det!! Fins det en link til denne sesongen med top model? slik at jeg kan skrive navnet til den jeg mener! Det er denne tråden som gjelder for siste sesong i Norge, nemlig 9. Så du er på rett plass. Hvem synes du burde vinne i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. mai 2008 #50 Del Skrevet 28. mai 2008 Tenkte på en link til bilder av de som er med i denne sesongen, slik at jeg kan skrive navnet på den jeg mener. Min favoritt er Saleisha (hun som vant paris konkurransen sist episode) Hva heter "hun tjukke" som de kaller henne? eller stor modellen. Bra at de sa at det var negativt at hun hadde gått ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 28. mai 2008 #51 Del Skrevet 28. mai 2008 Her er en link til bilder av modellene. Jeg tror ikke denne siden inneholder spoilere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 29. mai 2008 #52 Del Skrevet 29. mai 2008 Min favoritt er Saleisha (hun som vant paris konkurransen sist episode) Ja, hun er flott, men jeg tror ikke hun vinner. Sånn var det med hun i forrige sesong som liknet på Tyra også, kjempepen, men røyk ut fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. juni 2008 #53 Del Skrevet 5. juni 2008 Hva skjedde på mandag? Hvem gikk ut? Glemte helt av hele topmodel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 5. juni 2008 #54 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hun 'Liza Minelly', Janet gikk ut, var mange kule bilder, hun masete jente fikk et godt bilde og hun Lisa også, det var en del andre gode bilder og. Endret 5. juni 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 7. juni 2008 #55 Del Skrevet 7. juni 2008 Kan du fortelle i litt grove trekk hva som skjedde? Må huske å få med meg episoden på mandag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #56 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvilken episode sendes ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2008 #57 Del Skrevet 23. juni 2008 Flere som heier på Heather her?! Synes hun er utrolig vakker. Bianca er fæl!! Vakker ja, men for ei kjip kjerring. Misunnelig, og ikke minst, prøver å psyke ned helten min, Heather. ( ) Ble jo nesten litt nervøs for neste episode, for der friker visst Heather ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #58 Del Skrevet 30. juni 2008 Har folk mista interessen for top model eller? Vel, ikke jeg. Jeg er lykkelig over at Ambriel måtte ut og at Heather gikk videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aimee Skrevet 1. juli 2008 #59 Del Skrevet 1. juli 2008 Å neeeiiida, interessen er overhodet ikke over! Jeg synes fremdeles Chantal er nydelig, men tror ikke hun vinner. Lurer på om hun med det helt blonde håret og knallblå øynene er min nye favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. juli 2008 #60 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg tror Jennah, Heather og Bianca blir de tre siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå