MarianneE Skrevet 5. mai 2008 #1 Del Skrevet 5. mai 2008 Ny sesong på TV3 ikveld, og merkelig nok er jeg ikke lei. (Men, spar meg for den norske) Hvem skal følge med på nok en runde? Hvilken sesong er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 5. mai 2008 #2 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 5. mai 2008 #3 Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for opplysninga.. tror kanskje jeg skal se sesongen ja.men krasjer den ikke med ungkaren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for opplysninga.. tror kanskje jeg skal se sesongen ja.men krasjer den ikke med ungkaren? Det er mulig. ser ikke på Ungkaren uansett, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mai 2008 #5 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg følger nok med enda en sesong jeg, kjenner jeg meg selv rett. Skulle tro man ble lei, men nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 5. mai 2008 #6 Del Skrevet 5. mai 2008 Krasjer ikke med Ungkaren, heldigvis! Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 5. mai 2008 #7 Del Skrevet 5. mai 2008 :juhu: Jeg er med! (Selv om jeg burde lese til eksamen.. jaja, shit!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 5. mai 2008 #8 Del Skrevet 5. mai 2008 Krasjer ikke med Ungkaren, heldigvis! Jeg er med! Trodde det gikk samtidig? Artig om jeg kan se begge deler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flub Skrevet 5. mai 2008 #9 Del Skrevet 5. mai 2008 Nei, ungkaren er 21.30 og topp model 20.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 5. mai 2008 #10 Del Skrevet 5. mai 2008 haha jeg ler. Alltid mye bra jenter på topmodel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 5. mai 2008 #11 Del Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg har fulgt med på dansk tv 3, og kan fortelle dere hvem som vinner, så slipper dere bryet med å følge med :-D . Merkelig det der, at vi ikke blir lei?! Jeg mener ,det er 9. sesong! Jeg tror jeg har fulgt med på alle, haha! Enig at den norske versjonen suger.. Endret 5. mai 2008 av skorpio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. mai 2008 #12 Del Skrevet 6. mai 2008 Det kræsja ikke med Ungkaren nei, så da er jeg med! For en herlig trash-TV-dag mandagen nå blir! Det ble allerede intriger i neste episode så jeg. De jentene er noe for seg selv :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 6. mai 2008 For en herlig trash-TV-dag mandagen nå blir! Det ble allerede intriger i neste episode så jeg. Top Model er skikkelig trash, men I love it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 18. mai 2008 #14 Del Skrevet 18. mai 2008 ja har sett hele sesong 9 på youtube. Og sesong 10 oxo. Det er ikke så spennende at jeg gidder å se 1 episode i ujen, med masse masse reklame innimellom osv. Youtube heter det antm cycle 9/ eller cycle 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 19. mai 2008 Ny episode i kveld. I only have nine pictures in my hand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 19. mai 2008 #16 Del Skrevet 19. mai 2008 Ny episode i kveld. I only have nine pictures in my hand... skrik! I can't wait!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mai 2008 #17 Del Skrevet 19. mai 2008 Gledeglede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 19. mai 2008 #18 Del Skrevet 19. mai 2008 Dumdidum... jeg vet snart hvem som vinner.... Hvor mye betaler dere for å ikke vite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 20. mai 2008 Du kan få en krone av meg, Alice! Fikk ikke sett det igår pga besøk, så takk gud for videospiller! Skal se det og Cashmere Mafia i morra når barnet er i seng og Mannen på møte i jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 20. mai 2008 #20 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Du kan få en krone av meg, Alice! Jeg tar den krona. Er i utgangspunktet kostbar, men for deg er jeg billig. Endret 20. mai 2008 av Alice Ayres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå