Gå til innhold

gamle tanker...

IloveNY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Hei hei:) sorry for mitt totale fravær fra KG... men mistet internett en periode, og har hatt en del andre ting å drive med.

Jeg har begynt på skole, som er vanskelig! Men det går vel... Og jeg er forelsket! i en flott fyr, så håper det ordner seg :) Har en god følelse på det! Ellers blir det mer enn nok med å jobbe og henge med venner...

KG blir desverre bortprioritert, hvertfall dagboka mi :P må vell bare innrømme at jeg er litt lei av den... he he

Jeg håper dere KG jentene har det kjempefint! God helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Og jeg er forelsket! i en flott fyr, så håper det ordner seg :) Har en god følelse på det!

:tristbla: Burde visst bedre enn å få forhåpninger! Her sitter jeg igjen forfjamset og såret som vanlig, mens han gir fullstendig faen... Jeg er flink da, sender ikke melding eller ringer han. Men klarer ikke å bli kvitt det håpet at han skal ringe til meg. Føler meg så dum, men han lurte meg jo trill rundt! :sukk:

Jeg er utrolig sliten for tiden... nesten litt nervøs for at jeg lide av "kronisk tretthetssyndrom" alt er liksom et pes og slitsomt... allerhelst vil jeg bare være hjemme under dyna og sove bort dagen. :natti: Men uansett om jeg får en skikkelig god natts søvn er jeg helt utslitt. Går og gjesper hele dagen...

Jeg sliter også skikkelig med hjemlengsel! Skulle ønske jeg kunne ha mer kontakt med familien min, spesielt nevøen... savner han skikkelig! Vurderer å flytte til Oslo neste år for å komme litt nærmere hjem, og det hadde kanskje vært godt med litt forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

ILoveNY! Du er tilbake!! Eller?

Så dumt å lese at det ikke ordnet seg med han gutten da :( Ble faktisk lei meg da jeg leste det!

Kjenner meg igjen i det trøtt og sliten-syndromet, det endte med depresjon og droppet ut av vgs. Så du bør kanskje begynne å gå til psykolog? Det er ikke sånn at jeg tror du er gæren eller noe -- jeg tror alle har godt av å gå til psykolog, og hvis du er veldig sliten og trøtt for tida ligger det antakelig noe mer under enn bare mangel på søvn.

Veldig analytisk nå gitt, du får ta det men en klype salt siden jeg ikke kjenner deg personlig. Men tenk også over det at det kan være lurt.

Stor klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg er litt tilbake :) Trengte vel en pause fra KG livet...

Det er nok en bivirkning fra depresjon ja... har slitt med dette hele livet egentlig, men det er bare så intenst akkurat nå. Føler jeg ikke klarer å gjøre det så bra som jeg egentlig kan på skolen og jobb... Det blir nok forverret av at jeg savner å ha mer kontakt med familien min! Når jeg reiser hjem til jul vil det være 6 måneder siden jeg har sett dem sist! Men har verken tid eller råd til å reise hjem noe oftere :sukk:

Jeg har lyst på en kjæreste! En som er glad i meg, og som gir meg nærhet... :sjenert:

Savner han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Men det er nettopp disse tingene du kan snakket med en psykolog om. Det er ikke meningen at man skal føle at man ikke er bra nok alene, eller god nok på skolen. Du må vite at du gjør ditt beste hele tiden! Alltid! Selv om det er dager du ikke er fornøyd med, så har du gjort ditt beste den dagen!

Jeg har aldri hatt kjæreste før, og selv om jeg har lyst på det akkurat nå, så vet jeg at det jo at innerst inne er min egen skyld, fordi jeg beiler ut når det blir seriøst. Og jeg regner med at det bare er et tegn på at jeg ikke er klar.

Og sånn må du tenke og. Akkurat det med familien skjønner jeg er utrolig utrolig ensomt, siden jeg er en veldig familieperson selv. Mamma har vært vært borte en uke nå, og jeg kan ikke vente til hun kommer hjem :gjeiper: Hallo, hvilken 19åring er det som tenker sånn? Hehe. Du får bare kompensere med å snakke mye med de i tlf/mld/facebook/msn! Husk at det er bare et halvt år (right??), så kan du se de så mye du vil! :)

Håper du får en fin tirsdag :klemmer:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: Hodet mitt føles som en ballong med litt for mye luft i akkurat nå...

Gledes punkt idag er at jeg skal til en venninne og se "jakten på kjærligheten" og "Greys" Det blir deilig :)

Føler meg litt som en erremittkreps iblant, men noen ganger er det bedre å holde seg hjemme når man ikke er helt på topp... Folk skjønner jo ikke hva som er galt, hvorfor jeg ikke snakker som en foss eller går rundt med et konstant smil rundt munnen... Gidder ikke prøve å forklare engang, de tror jo bare at jeg er sur!

Jeg er ikke sur! Jeg er sliten! Og jeg klarer ikke å late som at alt er "fine and dandy" når det ikke er det...

I natt hadde jeg mareritt... Det var egentlig ikke noe ekkelt ved det helt til rett før jeg våknet. jeg kan bare huske at jeg krysset gaten utenfor hybelen min, og mot meg kom det en fyr med blondt hår. Helt ukjent for meg, og han stirret! Veldig intenst mens han kom mot meg, jeg skrek og våknet???

Det tok et par timer før jeg fikk sovnet igjen etter det... Måtte se den nyeste The Hills episoden og sette på musikk før jeg fikk roet meg og sovne igjen.

Hadde det ikke vært deilig å kunne slå av hodet en gang i blant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er ting litt bedre... jeg har fått lest litt, men tanken på at det bare er en måned til første eksamen er litt :hakeslepp: Gikk først opp for meg i natt hvor "%%$# mye lesing jeg har å ta igjen! Men jeg har vel alltid jobbet best under press... håper bare det fortsatt gjelder... :gjeiper:

Jeg har også begynt å tenke litt på hva slags sommerjobb jeg kunne tenke meg å ha neste år! Åhlens, kremmerhuset eller den type liknende butikk er midt i blinken tror jeg... Har jo jobbet i en tilsvarende lik butikk tidligere så... Servitøryrket kjenner jeg begynner å bli litt slitsomt og ensformig i lengden, vil ikke ha det neste år. +at hvis jeg får jobb på åhlens kan jeg søke jobb på en butikk i oslo neste år! Da er det jo mye enklere å få jobber der!

For oslo frister! Storbyen kaller til mitt indre :fnise: synd det må være så dyrt å bo der!

Da må man ha en jobb! ÅHLENS SIER JEG!!! VIL HA! :sjenert:

Dessuten merker jeg er ganske så mutters alene i dagboka for tiden... utenom søte skorpio da! Det er vel ikke så rart, slemme meg har jo totalt oversett alle KG jentene alt for lenge... Men lover at jeg skal være mer til stede fra nå av!

*skriveleif!

:popcorn:

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Hehe, og jeg titter innom i dag og jeg vettu! :)

Det er ikke spesielt vanskelig å få jobb i Oslo egentlig. Syns jeg da.. Jeg fikk jobb i klesbutikk uten noe erfaring fra før. Bortsett fra et par måneder i Posten og andre kortvarige småjobber. Skriver du en dritbra søknad, så får du til et intervju, og da må du bare være superhøflig og grei og vise at du (evt. late som) du virkelig vil ha den jobben, uten å virke desperat.

Lykke til da, også må du ha tro på deg selv!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og jeg titter innom i dag og jeg vettu! :)

Det er ikke spesielt vanskelig å få jobb i Oslo egentlig. Syns jeg da.. Jeg fikk jobb i klesbutikk uten noe erfaring fra før. Bortsett fra et par måneder i Posten og andre kortvarige småjobber. Skriver du en dritbra søknad, så får du til et intervju, og da må du bare være superhøflig og grei og vise at du (evt. late som) du virkelig vil ha den jobben, uten å virke desperat.

Lykke til da, også må du ha tro på deg selv!

:klemmer:

Så koselig! :) He he, så lenge jeg har skorpio har jeg alt jeg trenger! :gjeiper:

Jeg satser på at det er ganske lett å få ordna jobb ja... har vel ikke akkurat hatt problem med det tidligere heller så!

OK! 1 måned igjen til eksamen! Jeg kommer til å lese alle ledige minutter jeg har de neste ukene... Kommer til å ha røde og vonde øyne konstant, og hodet kommer til å verke men jeg skal ha gode karakterer for #$&%!

Når den siste eksamenen min er ferdig skal jeg på tidenes fyllekule bare for å slippe alle hemninger! Det gjelder å ha planene klare :sjenert:

Hvorfor kunne jeg ikke bare tenkt på dette litt tidligere i år? Surrehue vettu, tenker jeg har nok av tid til å ta igjen de kapitlene... også plutselig er det 10 kapitler jeg må pugge på en gang! For ei tuste...

:natti: Nattinatt "alle sammen" (PS: jeg må bare si at jeg elsker denne nye smilyen!)

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... nå sitter jeg her og lurer på om jeg vil lysne håret mitt litt???

argh! Jeg vet jo at jeg er fin med mørkt hår! Men jeg synes det er så fint med lyst hår! hm... kanskje gå tilbake til min naturlig mørk blonde farge og noen lyse striper kanskje?? uff... det skal ikke være lett å bli fornøyd med håret sitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio

Lykke til på eksamen!!! :kyss2:

Jeg sliter og litt med å bestemme meg for hvordan jeg vil ha håret mitt for tida. Vet ikke egentlig helt hvorfor jeg nøler sånn, håret mitt skal jeg forhåpentligvis ha i 60 år til, så det er jo ingen fare om jeg ikke blir fornøyd denne gangen.

(Om jeg bare kunne følge min egen livsfilosofi noen ganger, istedenfor å bare lekse andre i den! :bond: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, håret ditt har ganske mye å si for hvordan man føler seg da! Hvertfall hos meg...

når lurer jeg litt på å få en litt lysere brun/mørkblond farge på håret ala dette:

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...rge_527727p.jpg

som etterhvert kanskje kan bli litt slik:

http://www.themomsbuzz.com/photos/uncatego...fer_aniston.jpg

eller slik:

http://www.thehollywoodgossip.com/images/g...ashion-line.jpg

Men tenk om det blir dritstygt på meg! :S

jeg har mørk-brunt hår nå... og alle sier at jeg er så fin med det... må ikke forandre! men er så innmari lei av fargen! :gjeiper:

Jeg har omtrentlig samme farge på øyebryn og grunn fargen deres i håret som alle de jentene... så tror og håper at det kan se litt bra ut på meg også :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håret må jeg bare droppe! Blir så innmari dyrt... og de kunne ikke garantere at jeg fikk det resultatet jeg håpte på engang... så da får vi vente litt:)

Jeg er jo ikke akkurat stygg med mørk brunt hår heller så! he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio

Kjipt at det ikke ble noe av hårfarginga, men da får det bli en annen gang! :) Kan jo hende det blir fint?

Går det bra med deg?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...