Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Oppdaget LookFantastic her, og har VISA kortet klar til bestilling! Men- som alltid - hva skal jeg bestille? Har tidligere prøvd L'Oreal produktene, men ikke så begeistret for dem i grunn. Redken har jeg hørt mye bra om - hvordan er de? For å forklare håret mitt: tykk, kraftig, sliter litt m tørre tupper og småhår, kan ikke vaske hver eneste dag,da blir det tungt. Halvlangt - nedenfor skuldrene. Noen som kan anbefale noen styling produkter? akkurat ferdig m sebastian Xtha, som jeg ikke likte noe særlig, så nå skal det shoppes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. mai 2003 #2 Del Skrevet 13. mai 2003 syns redken all soft shampoo og balsam er helt fantastisk. har tykt hår til litt nedenfor skuldrene, bølger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2003 #3 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg vil også bestille.Men hvilken skal jeg bestille....Jeg har litt slitt hår.Får flisete tupper fort.Og har masse små hår... :-? som stikker ut på toppen av hodet.Jeg vil ha en som gjør håret mykt og roer ned de små hårene.Trenger balsam og hårkur også. takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 13. mai 2003 #4 Del Skrevet 13. mai 2003 Kerastace fra L'Oreal. Den grønne serien hvis håret ditt er veldig slitt. Ciment et eller annet balsamen er god - den tynger ikke håret mitt ned like mye som andre balsamer kan gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indira Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 TIGI'S Catwalk oatmeal and honey!! Ingen over og ingen ved siden. Nå er det også tilbud på denne inne på lookfantastic, da får du med bodylotion som lukter like himmelsk. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. mai 2003 #6 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg holder en knapp på Redken. Har kjempegode erfaringer med deres produkter. De har en serie som heter True Calm til deg med litt slitt hår og en serie som heter Extreme for veldig slitent hår. Jeg har begynt å bruke Sun-serien i svømmehallen for å begrende skadene fra klor og den er helt suveren! Beste jeg har prøvd noensinne - også behagelig i lukt og konsistens. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bradshaw Skrevet 14. mai 2003 #7 Del Skrevet 14. mai 2003 Charles worthington er jeg veldig fornøyd med! Vet ikke om de har den der da men! Ambefales uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 Bruker Redken All Soft Shampoo og balsam, og er kjempefornøyd. Har selv tjukt og brusete hår (og derfor klippes det kort), men All Soft får håret til å roe seg ned og føles fint og glatt. Dagens reklame... PS: Jeg så først nå denne hjemmesiden, og prisene er jo myyyye billigere enn hos frisøren (Betalte nettopp 220,- og 234,- for hhv 300 ml shampoo og 250 ml balsam). Tror det blir shopping snart, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå