Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Utrolig morsomt :skratte: Jeg har også noen episoder som jeg ler av enda... En kveld lå vi i sengen og leste, min mann og jeg. Plutselig oppdager jeg at han er sovna, han ligger på rygg og begynner å snorke Høyere og høyere! Hunden lå ved senga på hans side, og jeg ser at hun nærmer seg ansiktet hans forsiktig.. Han snorket med åpen munn, og hunden stikker sin spisse snute langt inn i munnen hans. Mannen våkner med masse host og hark, helt forvirret og lurte på hva det var .. Men da hylskreik jeg av latter :skratte: En annen gang våkna jeg av at han kasta seg ut av senga og landa på alle fire på gulvet! Da hadde han drømt at båten han var i kantra, og han skulle hoppe over bord!! :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Mine innlegg!

Eller har jeg denne allerede på mine innlegg? Har allerede skrevet som gjest her vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fjellgeit_*

Ha ha ha, her var det mye morsomt!

Mannen min er nok veldig redd for krypdyr og insekter..

En natt løp han avgårde med dyna si. Akkurat når han kom seg ut av rommet, spurte jeg hva han drev med. Han svarte at det var slanger i senga. :fnise:

Og en annen gang skvatt han opp i sittende. Og når jeg spurte hva det var, svarte han: Ser du dem ikke? Ser du dem ikke?

Da var det visst digre edderkopper rundt puta hans...

Og en tilsvarende hendelse men da med snegler. Sikkert mye sneglejakt i hagen på han i sommer.

Glad det ikke er MEG som har disse marerittene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_frøken_*

Etter en fuktig kveld på byn, hvor kjæresten min ble skikkelig full, gikk vi hjem og la oss.

Midt på natten våkner jeg av noen dryppelyder, og i halvsøvne dytter jeg litt i ham og sier "*navn*, det lekker fra taket".

Til respons får eg "faen, no må eg reise meg" så reiser han seg og går på do.

hehe, han hadde slengt snoppen utenfor sengen og bare tisset på gulvet! Han husket ingenting dagen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest milkyway

Min skaller meg i panna HVER ENESTE NATT! skjønner ikke noe før jeg har en hysterisk kjæreste over meg "Oi unnskyld faen altså det er ikke meningen!"

Lurer på om han egentlig er sur på meg, og det hele er et spill :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_irene_*

historien om min far. Mor fortalte til meg en dag at han plutselig hadde satt seg opp i sengen å begynte å grine, når mor spurte hva det var så pekte han på sprekken imellom de to madrassene i sengen, og sa "DEN gode skiva... datt RETT mellom sprekken".. mor:" jaja, du får lage deg ei ny ei da" Far: "*snufs* ja" så la han seg til å sove igjen.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_irene_*

en annen gang også. Da jeg og mitt søskenbarn bodde sammen i en periode, så ville jeg sove inne hos henne ei natt. Jeg har alltid vansker med å sovne fort, så jeg ligger ofte ei stund før jeg sovner. Uansett så lå hun veldig urolig en stund, da hun plutselig snur seg fort til meg og sier "åh, jeg er så kåt" å legger seg til å sove igjen. Der ligger jeg, skvist inntil veggen, med store øyne.

Som om hun ville tro meg dagen etter, hun gjør ikke det den dag idag. hehe. men veldig morsomt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katrin:)

Samboeren min sier mye rart i søvne! Her om natta satte han seg plutselig opp i senga å sa at vi var alle epler. og jeg måtte passe meg, for han hadde fem granater i lomma. Det var visst fem granatepler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så lenge siden jeg våknet brått og brutalt av en serie med spark og slag, og det gjorde vondt! Tok meg en stund å forstå hva som var på ferde, men det var altså min samboer som "svømte" i senga, og gispet etter luft, han hadde tullet seg inn i dynetrekket sammen med dyna og prøvde å komme seg opp til "overflaten", tok en stund å vekke ham og spør hva i all verden han drev med! :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min lå i senga og leste i ei bok og jeg hadde sovna forlengst. Plutselig setter jeg meg opp i senga, tar boka mi som ligger på nattbordet, åpner den og legger den superforsiktig over brystkassa til typen min. Han spør meg "eeh, hva gjør du?". Da ser jeg bare teit på han og tar boka forsiktig bort og legger den tilbake på nattbordet. Så sov jeg videre :| Husker ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...